Ja, terecht. Zijn volgens mij gewoon herstelbetalingen voor geleden schade.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die indianen hier krijgen vanaf geboorte 2600 dollar per persoonper maand. Vondt ik echt weird, maar heeft met vroeger te maken.😂
quote:
Jij hebt niks gezien.😊quote:
Morgen deze morgen.quote:
Als bij jou op wakker worden en posts typen aankomt kijk ik helemaal nergens meer van op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ja, ik heb al weer bijna 400 postsGwn meer dan een compleet deel in mn eentje volgepost
Verleden tijd is nooit met dt in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij hebt niks gezien.😊
Maar indd D/T ben ik nooit goed in geweest.
Hehehquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als bij jou op wakker worden en posts typen aankomt kijk ik helemaal nergens meer van op.
Klopt helemaal, gevolg is wel dat ze 6 tot 7 kinderen nemen.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, terecht. Zijn volgens mij gewoon herstelbetalingen voor geleden schade.
Thnx, vindt (?) het ook echt lastig wanneer je vindt of vind schrijft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verleden tijd is nooit met dt in ieder geval.
vindquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thnx, vindt (?) het ook echt lastig wanneer je vindt of vind schrijft.
ik-vorm is altijd zonder dtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, ze krijgen best veel steun en hebben een monopoly op hele grote visgebieden waar miljarden in om gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:49 schreef deadprez het volgende:
Zijn op die reservaten volgens mij ook veel issues met alcohol- en methmisbruik.
Mja, is gewoon fucked up gegaan allemaal en de overheid maakt zich er ook makkelijk vanaf door gewoon wat geld te geven en verder nauwelijks steun te bieden.
Thnx.👍quote:
Ja, maar het is nu eenmaal vaak zo dat dat geld maar bij een klein deel van de mensen terechtkomt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, ze krijgen best veel steun en hebben een monopoly op hele grote visgebieden waar miljarden in om gaan.
Daar is ook een eventueel ezelsbruggetje voor, het werkwoord vervangen door het werkwoord surfen. Als je bij de vervoeging een een t hoort, dan schrijf je doorgaans het werkwoord ook met een dt. Werkt alleen voor de tegenwoordige tijd uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:54 schreef Drug het volgende:
[..]
technische natuurkunde zie ik. sicke shit hoor
Word jij altijd zo vroeg wakker voor werk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar is ook een eventueel ezelsbruggetje voor, het werkwoord vervangen door het werkwoord surfen. Als je bij de vervoeging een een t hoort, dan schrijf je doorgaans het werkwoord ook met een dt. Werkt alleen voor de tegenwoordige tijd uiteraard.
Studeer je dat?quote:
Yepquote:
wtf, respectquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |