abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166114305
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:15 schreef DKUp het volgende:
Ideaal spel voor de PS VR w/
Hopelijk komt er een patch voor de PS4 Pro
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_166114430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hopelijk komt er een patch voor de PS4 Pro
Ze zijn bezig.
SOONY
pi_166114599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hopelijk komt er een patch
Hier stopte ik met lezen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:17:13 #204
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166259906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze zijn bezig.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze zijn bezig.
Na wat Reddit posts te hebben gelezen betwijfel ik dat ten zeerste :D

Iemand heeft ingeschat op basis van publieke info hoevel Sean verdient heeft aan NMS:



Die kerel zit ergens op een prive eiland met z'n laptopje op het strand onder een palmboon te lachen om al die boze Reddit posts.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:33:59 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166260155
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar zijn ze eigenlijk nog bezig met updates en het uitbreiden van het spel qua speelervaring? Of alleen bugfixes en verder niets?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:52:22 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166260519
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[..]

Na wat Reddit posts te hebben gelezen betwijfel ik dat ten zeerste :D

Iemand heeft ingeschat op basis van publieke info hoevel Sean verdient heeft aan NMS:

[ afbeelding ]

Die kerel zit ergens op een prive eiland met z'n laptopje op het strand onder een palmboon te lachen om al die boze Reddit posts.
46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166260544
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:33 schreef jogy het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar zijn ze eigenlijk nog bezig met updates en het uitbreiden van het spel qua speelervaring? Of alleen bugfixes en verder niets?
Vooralsnog zijn ze heel erg stil. Ik vraag me af of er ooit nog een update komt.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:16:14 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166260977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn ze heel erg stil. Ik vraag me af of er ooit nog een update komt.
Zonde. Hello games had zichzelf helemaal kunnen herpakken als ze er nu gewoon vol voor waren gegaan. Nu zijn ze het initiatief kwijtgeraakt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:22:06 #209
230491 Zith
pls tip
pi_166261093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
Heh wat?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:25:30 #210
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_166261182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
Als je niet meer dan een miljoen per jaar uitgeeft kun je het een jaar of 40 volhouden.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:28:10 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166261248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_166263142
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
pi_166263187
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Gehackt?

Het account is al afgeschermd ;(
pi_166263308
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. maar iedereen kan dit toch aanpassen? sean murray lied! reageer retweet
pi_166263395
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

Doe eens niet.
pi_166265308
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:39:29 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166265350
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Oef _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:41:43 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166265393
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

:')
Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166266990
pi_166267087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
pi_166267149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
Misschien is dit de trigger om het stilzwijgen te doorbreken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:21:20 #222
230491 Zith
pls tip
pi_166267243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
Ik koop dit eiland 8 miljoen USD. Op de Bahama's waar er geen hoge belastingdruk is. :

http://www.privateislandsonline.com/islands/sandy-cay-bahamas






Goed, heb ik nog $35,000,000 over. Dat is - zonder rente of divident - $437.500 per jaar (36,500 per maand), tachtig jaar lang.

Er is al stroom zie ik, maar boeien: Ik koop een reeks zonnepanelen, energieopslag en zonneboilers @~30,000 USD

Bootje $100,000,

inrichting huis $50,000....

Boeit allemaal eigenlijk niet want het is een maandje sparen voor weer 40.000 USD extra.

Maandelijkse kosten

Tuinman 1000 USD per maand

Huisvrouw 1000 USD per maand

1x per week laat ik iemand met een bootje de boodschappen afleveren, ik koop lekker luxe eten en WC-papier en de bezorger krijgt een extra fooi: $10,000 per maand

Onderhoud huis en boot: $3000 per maand

Verzekeringen: $2000 per maand

Elke maand lekker een weekje op vakantie, en niet te zuinig ook! $15,000 per maand

---

Zit ik op: 32,000 USD per maand, bijna 5000 USD onder mijn budget per maand, daar kan ik 91 jaar van leven zonder rente of divident (of inflatie).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:31:33 #223
230491 Zith
pls tip
pi_166267376
Oh en jaja belastingen dit en dat.. maar

1) het zjin de bahama's
2) ik registreer me als bedrijf en haal kosten die ik maak van de renteinkomsten af en dat soort truukjes
3) Als het krap wordt ga ik misschien niet meer 10k per maand aan eten kopen en 15k per maand aan vakantie doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166270059
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe eens niet.
ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
pi_166270805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
hahaha lol!!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 04:46:37 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166277530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 2 november 2016 @ 10:18:07 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166364178
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 04:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166364187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166366769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Conscience do cost.
pi_166366828
Update joehoe?
SOONY
pi_166367152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166368586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.

Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Conscience do cost.
pi_166368640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:59 schreef ems. het volgende:

[..]

True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.
Fable was een leuke game, maar de lijst met features die Molyneux presenteerde kwamen behoorlijk overeen met wat Sean deed :D
In het geval van Fable bleef er alleen een goede game over itt NMS :)

quote:
Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166368774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
Conscience do cost.
pi_166368997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
ik ben een van de kickstarter-backers van Godus, want 'jeej nieuwe god-game van peter molyneux'

wat een ellende...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166895345
quote:
Foundation Update Incoming

Hello Games | November 25, 2016
Hello,
This week Hello Games will be releasing an update to No Man’s Sky. We’re calling it The Foundation Update, because we have added the foundations of base building, and also because this is putting in place a foundation for things to come.
Detailed patch notes will follow, and release will be soon.
Coming from five years of intense development, immediately after No Man’s Sky released the team spent six weeks updating the game with 7 patches across both platforms (the last of these was 1.09 on Sept 24th which you can read about them all here http://www.no-mans-sky.com/log/). These fixed many of the most common or critical bugs and issues post-release.
In the nine weeks since then our small team has been hard at work on development, testing and certification for the Foundation Update. It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.com/news/
Dat was een lange stilte :D
SOONY
pi_166895918
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat was een lange stilte :D
Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166897378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
het zelfde gebouw in eindeloos mogelijkheden aan kleuren? :P
pi_166910142
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_166910291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
Dit ja. In het begin is het 'mooi' maar het gaat gewoon irriteren.

Benieuwd naar de update overigens, blijf het een prachtige game vinden.
pi_166911249

_O-
pi_166913228
Als er telkens updates komen, heb ik er eigenlijk wel weer zin in.
SOONY
pi_166920513
Eerlijk gezegd vind ik het idee van een base bouwen in een game die voornamelijk om het exploren van het heelal gaat, een beetje tegenstrijdig.
Doe eens niet.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 22:12:32 #244
230491 Zith
pls tip
pi_166921115
Als ze nou eens multiplayer doen met handelen en alliances maken... een soort FPS EVE :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166921310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:47 schreef Necrodeath het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het idee van een base bouwen in een game die voornamelijk om het exploren van het heelal gaat, een beetje tegenstrijdig.
Het is een keuze die jezelf maakt...

Misschien is dit een voorbode voor een multiplayer mode.
Dan is dit wel een zinnige update
Dan kun je een handelpost gaan beginnen
totdat je zoveel geld hebt om het beste schip
en alle upgrades in 1 keer te kunnen kopen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_166925772
meest domme update ooit. Ze zouden wat moeten doen aan de basis gameplay die zo saai is.

Wat is het nut van een basis als er daadwerkelijk geen reet te doen is in het spel.

Ik heb dit spel allang opgegeven, tenzij ze een update maken waarin alles zit wat er vanaf het begin al in had moeten zitten ga ik nooit meer terug.
pi_166926365
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 08:01 schreef totalvamp het volgende:
meest domme update ooit. Ze zouden wat moeten doen aan de basis gameplay die zo saai is.

Wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben? De patchnotes zijn er nog niet eens.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166926597
quote:
"It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us."
In 2017 krijgen we dus grotere updates.
SOONY
pi_166927475
Patch 1.1 Patch Notes The Foundation Update (Base Building en Freighters o.a.)
quote:
General Gameplay
-Fixed technology becoming instantly fully charged when repaired
-Fixed ship appearing on incorrect pad in space station after loading
-Added interactable objects that required certain tech to collect
-Added shootable objects that require certain tech to mine
-Rebalanced resource availability and technology charge requirements
-Fixed initial game flow - where travelling to space too quickly after visiting the monolith could prevent the first atlas station notification appearing
-Prevented player being prompted to scan for buildings before leaving the system after visiting the monolith
-Prevented laser and melee attacks while in space from attempting to edit terrain
-Improved calculation of resources received when mining terrain
-Renamed Signal Scanners to Signal Boosters
-Signal booster objects updated to search for playable bases, suit upgrade pods, and mineable resources
-Removed signal booster from being distributed on terrain, as player can now build them
-Improved accuracy of environment detection, fixing cases where it rained inside caves
-Fixed galactic waypoints not loading correctly across saves
-Removed atlas pass v1 requirement from doors in stations
-Suit upgrade pods are no longer spawned in stations
-Suit upgrade pods can now only be used once
-Fixed collision in anomaly that was causing issues when exiting larger ships
-Increased the number of different NPC character models generated per system
-Fixed the game always remaining in day time for players who began their save prior to patch 1.03
-Fixed a potential crash in foliage instance renderer
-Localisation
-Fixed stats page in asian languages
-Fixed multiple issues with asian language formatting
-Multiple improvements and fixes to localisation text in all languages

UI
-Added new icons for specific types of primary resources
-Fixed health bars not appearing on some targets
-Added hazard and life support drain indicators
-Fixed mission messages not appearing in a timely fashion
-Beacons now notify the player that they will save the game
-Fixed crash when creature IK animations were updated under certain conditions on the discovery screen
-Improved navigation in discovery UI
-Massive speed improvements to browsing huge discovery lists
-Increased size of discovery storage
-Added option to load "Earliest" previous save in Options menu
-Fixed weapon naming
-Added icon to remind players of the reload button when weapon is empty
-Multiple fixes for viewing discoveries

PS4
-Added photo mode
-Large optimisations to the engine to accommodate base building

PC
-Added support for up to 8 mouse buttons
-Fixed better order position history for mouse smoothing
-Fixed bug where setting gamma to zero gave a fully bright rather than fully dark image
-Fixed hard-limiting on save sizes, with appropriate warning about free space on boot
-Player is now notified when shaders are being loaded
-Fixed occasional crash on exit
-Fixed performance of trail renderer for some AMD cards
-Large optimisations to the engine to accommodate base building

Generation
-Added biome specific plants
-Adopted new method of distributing resource plants on terrain, for more lifelike clumps of plants
-Improved distribution of plant life across all terrain types
-Introduced visual differentiation of red, green and blue star systems
-Introduced new mineable terrain resources found only in red, green and blue star systems
-Reduced average building frequency
-Introduced planets with elevated building density
-Introduced planets with no buildings or sentient life
-Increased the proportion of lush and tropical planets
-Decreased the proportion of lifeless planets
-Fixed bug where multiple ships could appear, overlapping, at the player's start scene
-Prevented certain building types being incorrectly placed underwater
-Prevented multiple buildings occasionally being placed in overlapping positions
-Prevented buildings occasionally being placed intersecting with the terrain
-Improved and altered per-planet terrain resource generation, improving gameplay and visuals

Creatures
-Fixed elevation cache mismatches, causing errors in creature knowledge and pathing
-Fixed slow memory leak in creature role allocation
-Improved creature animation speeds
-Fixed issues where some creatures turns had the incorrect frame count
-Fixed occasional crash when interacting with creatures

Atmospherics
-Increased proportion of vibrant blue skies
-Corrected cloud levels for clear skies
-Improved average cloud level settings
-Fixed cloud rendering while flying in your ship
-Improved atmosphere depth when transitioning to space
-Increased fidelity of atmosphere rendering on nearest planet
-Improved atmospheric fog as you fly to a planet
-Improved fog method for planets seen on the horizon

Terrain
-Improved terrain generation algorithms
-Improved and extended blend areas between different terrain noise types
-Terrains now generate more open spaces
-Smaller features now appear at nearer lods to improve visuals in the distance
-Fixed objects being placed on incorrect terrain material types
-Improved resolution of distant planet terrain
-Decreased differences between planet as seen from space and actual planet terrain
-Fixed seams on planets when seen from space
-Improvements to terrain material selection and terrain material blending
-Terrain generation priority and cost calculation improvements
-Fixed terrain generation angle calculations, which would previously prevent nearest region being generated first
-We now generate caves on lower terrain lods to decrease visual differences in lower detail terrain
-Introduced more varied and vibrant colouring to terrain for each biome
-Decreased frequency of brown terrain colour selections
-Changed texture scales to improve transition between terrain lods
-Improved terrain colour combinations to add variety and better match terrain contouring
-Improved terrain texture blending method to better retain vibrant colours
-Improved settings for hue, saturation and value noise variation on terrain
-Fixed a number of issues causing holes to be seen in the planet terrain
-Fixed occasional crash when mining terrain

Visuals
-Fixed colour of muzzle flashes on player weapons
-Added muzzle flashes to ship weapons
-Added cockpit lighting for damage and weapon firing
-Added debris to freighter explosion effect
-Improved freighter cargo explosions
-Improved photon cannon hit and space explosion effects
-Improved turret explosion effect
-Improved grass colour selection
-Improved grass colouring method to match underlying terrain colour
-Improved grass placement to match gradient of terrain, and rocky terrain slope patches
-Improved lighting on grass
-Improved alpha cutoffs and blending for grass in the distance
-Improved colouring method for on-planet buildings
-Fixed "pop" in lighting when flying between planets
-Fixed incorrect lighting seen in shadow areas
-Improved lighting method when rendering tree leaves
-Fixed procedural texturing on objects with multiple overlapping textures
-Fixed size of certain texture atlas normal maps
-Fixed texture scaling on asteroids
-Zinc plant is now more obvious when it has been gathered
-Fixed occasional rendering errors due to precision on cockpit during warp
-Fixed pulse lines not appearing when pulse driving out from planet atmosphere
-Fixed shadowing artefacts on imposters

Space
-Improved asteroids to allow much denser fields
-Improved explosion effects
-Fixed scale of moons on the space map
-Added freighter groups to the space map
-Changed distribution of resources in asteroids
-AI ships will now clear asteroids in their path
-Planets are now scannable from space to see their resources

Space Combat
-Fixed bounty targets warping out too soon
-Improved HUD indicators in space combat
-Added damaged ship effect on AI starships
-Added formation flying
-Improved locking on passive starships
-Improved AI combat flight patterns
-Added new ship weapon technology
-Holding brake whilst turning now activates drift for fast turns
-Improved AI ship freighter attacking
-Improved freighter targeting code when under attack by enemy ships

Freighters
-Fixed pulse drive to prevent travel through freighters
-Improved docking code
-Added hangar to the lead freighter
-Added docking in freighters
-Added icon to accessible freighter hangars
-Added colouring to cargo drops to identify what is in them
-You can now only pick up cargo drops that will fit in your inventory
-Added auxiliary freight ships to freighter groups
-Added alert lights and alarm audio for when freighters are in combat
-Improved turret lights and explosions
-Improved muzzle flashes on freighter turrets
-Added indicator of cargo contents
-Freighter Commanders now give rewards for rescuing them from pirate attack
-Fixed collision on freighter cargo containers

Audio
-Updated the lush ambience to make the wind sounds less noisy
-Ambient background fauna now checks for the presence of creatures
-Added rain on foliage
-Added rain on ship
-Added freighter specific footsteps
-When on a dead planet, no music will play
-Round table prop now plays an appropriate sound
-Added more music to the loading sequence and game start
-Added audio to new base building props
-Created sounds for new base building props
-Added audio to freighter doors and internal freighter ambiences
-Added freighter explosions
-Added freighter alarm
-Added ambient radio comms when approaching a freighter
-Fixed missing sounds when in a space station due to the mix settings
-Multi-tool upgrades now affect audio
-Lots of minor mix changes
-Changed some compression settings for PS4 audio to make the sub-channel audio play more reliably


[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 27-11-2016 11:27:21 ]
SOONY
pi_166927673
Dat is een flinke lijst _O_ En ziet er goed uit. Krijg meteen zin om te spelen om te kijken wat er veranderd is.
pi_166927748
Patch 1.11 is nu te downloaden op de PS4 :)
2,7GB volgens mij.
SOONY
  zondag 27 november 2016 @ 11:44:52 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166927902
Dit had ik echt niet meer verwacht. Goede actie van Hello Games :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_166928237
SOONY
pi_166928834
Dat lijkt er al meer op wat het hoort te zijn.

Erg cool een freighter basis.
  zondag 27 november 2016 @ 13:02:22 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_166928974
Damn. Ziet er interessant uit. Misschien toch maar weer eens aanzwengelen :)
&lt;signature here&gt;.
pi_166929124
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 13:32:35 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166929488
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 november 2016 @ 13:41:49 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166929635
quote:
Damn dat ziet er best vet uit.. gaat de goede kant op :D
pi_166929841
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
lol ik ga echt nooit meer iets kopen van hello games. hoef hem zelfs niet gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 13:53:59 ]
pi_166930569
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_166930944
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166931502
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
MP zal ook wel komen. Want deze update schreeuwt naar MP
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 15:01:28 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166931851
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_166932106
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166932313
Ik ben nog geen seconde bezig geweest met die base building en outpost dingen.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet.
Doe eens niet.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 16:08:38 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166933992
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
Mja zal persoonlijk zijn dan denk ik, ik vond het heerlijk om een heel dorpje te bouwen met allemaal gezellige aankleding :P En ze hadden wel enigszins nut, je kreeg passief een hele hoop caps en je had veel vendors om zooi aan te verkopen. Maar dit gaat teveel offtopic gok ik :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_166935465
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
SOONY
pi_166939189
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
Loopt allemaal weer een stukje soepeler idd. Had voor de zekerheid alle mods gedeinstalleerd, maar ik mis m'n fast-select nog het meeste :D

morgen eens kijken hoe dat basebuilding e.d. werkt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166940188
Dat filmpje trekt me toch weer aan om te gaan spelen :) Genieten als ze daadwerkelijk een berg grote updates gaan releasen :)
pi_166948868
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
pi_166948938
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 07:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166949001
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
Die van mij had ik nog wel maar bewust gewist voor een nieuwe normale save te beginnen.
En denk dat het wel een goeie beslissing is geweest, er is redelijk wat veranderd dus als je dan middenin plots ergens aan moet beginnen, na maanden niet gespeeld te hebben, hekel aan. :P
pi_166949064
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
pi_166949642
Het spel is wel moeilijker geworden. Plutonium is bijna niet meer te vinden en veel elementen kan je pas minen met een nieuwe miningbeam.
Ik speel gewoon in de normale modus.
SOONY
pi_166949679
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
pi_166950378
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_166950462
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
pi_166950533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
pi_166950562
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
Het ziet er nu wel anders uit, geluid klinkt ook anders op dode planeten.
Een soort van gure holle wind die waait en verder geen geluid, behalve in grotten waar het soms lijkt alsof er toch iets rondloopt.
  maandag 28 november 2016 @ 10:33:01 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166950596
quote:
_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 28 november 2016 @ 10:47:48 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_166950868
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 10:33 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
For great justice!
  maandag 28 november 2016 @ 10:57:37 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166951048
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
Ja zoiets heb ik dan ook weer wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_166951497
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*


[ Bericht 32% gewijzigd door DKUp op 28-11-2016 11:51:43 ]
SOONY
pi_166952109
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*
[ afbeelding ]
Damn, dat zou ik echt briljant tof vinden.
pi_166952140
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*
[ afbeelding ]
Dit zou een hoop frustratie bij het verkennen wegnemen.

Tenzij je dit ding ook weer elke honderd meter van nieuwe fuel moet voorzien :')
pi_166952653
Ze zijn in ieder geval er mee bezig *O*
SOONY
pi_166967894
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_166995411
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
pi_166996315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
pi_166997718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
  woensdag 30 november 2016 @ 13:02:19 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166998028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
pi_166999028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
Of binnen 2 uur besluiten dat het niet bevalt ipv een uur of 8.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 november 2016 @ 15:11:46 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167000896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 08:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167001135
Spel schijnt nu op de pc goed te worden verkocht.
SOONY
  woensdag 30 november 2016 @ 15:34:14 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167001315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
Laatste reviews zijn overwegend positief te noemen na de update.

En het wordt nog redelijk gespeeld nu.

http://steamcharts.com/app/275850

2 updates verder en het spel in een steam sale en het gaat wel vliegen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 november 2016 @ 16:37:58 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167002756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_167002871
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:37 schreef jogy het volgende:

[..]

True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
Conscience do cost.
pi_167002952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
En met medewerkers bedoel je 'Sean Murray'... toch? ;)

De hele hetze heeft deze gozer iig geen windeieren gelegd;
http://www.idigitaltimes.(...)-star-citizen-568549
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')