klinkt lekkerquote:
ja is vette bandquote:
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:45 schreef Kurovski het volgende:
Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor.
Hij viel mee net?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
deze post doet pijn aan mijn hersenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
Niels zei net "Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze post doet pijn aan mijn hersenen
huh
sleep is for the weakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef deadprez het volgende:
oh zotering, mss moet ik straks toch ook nog maar ff gaan slapen
![]()
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
dat is waarquote:
truste gquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zettenquote:
is lastig bij zo'n korte tijd iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zetten
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtendquote:
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtend
antibioticaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?
gwn veel water drinken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
antibiotica
maar drink nu cranberrysap dat hoort te werken en idd veel drinken maarja vorige keer deed het zo erg pijn dat ik niet eens normaal kon lopen
Maar opblijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef deadprez het volgende:
[..]shit, dan kun je beter wel ff langsgaan bij de huisarts idd
Ik wilde net zeggen dat ik toch maar verstandig ga doen en ga proberen op zn minst een uurtje te slapen, sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben er nog DP, het is hier pas 19:59.
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben er nog DP, het is hier pas 19:59.
Is beter joh, gwn wakker blijven en straks gaan slapen als je terug bent.quote:
goede wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is beter joh, gwn wakker blijven en straks gaan slapen als je terug bent.
Tot zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:01 schreef deadprez het volgende:
nou welterusten xoxo
wellicht tot over een half uur ofzo
Dankje dpquote:
Ben in de VS op vakantie.quote:
Oh leuk! Waar?quote:
quote:vrijdag 26 augustus
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
Normaal Gelderland:p.quote:
Nu vlakbij Los Angeles met ouders in een camper haha.quote:
Fuckin chillquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nu vlakbij Los Angeles met ouders in een camper haha.
Haha het kan slechter indd:pquote:
Delftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha het kan slechter indd:p
Waar kom jij vandaan?
Nice, ken je Schemeo15?:Pquote:
Neequote:
Is een rap groep, komt ook uit delft. Dacht misschien ken je het.😂quote:
Ja naar Rome 5 dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is een rap groep, komt ook uit delft. Dacht misschien ken je het.😂
Nog op vakantie geweest dit jaar?
Nice, ben nog nooit in Italië geweest, wil er wel een keer graag heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja naar Rome 5 dagenWas errrrugggg leuk
Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
Scheme015 is wel echt tering slecht hè
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.
Prachtig land manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice, ben nog nooit in Italië geweest, wil er wel een keer graag heen.
gvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:25 schreef LittleBrownie het volgende:
deadprez mn huisartspraktijk is dicht vndaag!
huisartsenpost?quote:
Matarr is dan wel weer hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummer
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.quote:
Duur grapje dan toch?quote:
aw das een lullig moment zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
ik heb eerlijk gezegd echt geen ideequote:
Geloof ik direct.😊quote:
yeah dat zou k ook doen iddquote:
Nee, met mn vriendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geloof ik direct.😊
Was je alleen of met familie ofzo?
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wakker blijven zonder druks is wel echt aids thoughquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
Aah, tof.quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, tof.
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
True, maar ja als je net zoals ik alleen blowt is wakker blijven sws lastig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wakker blijven zonder druks is wel echt aids though
ja dat is niet te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
True, maar ja als je net zoals ik alleen blowt is wakker blijven sws lastig.
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Misschien ben ik wel veel te jong of oud voor je joh
hoe oud ben jij eiglkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.
Nee, just joking.:P
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.
Nee, just joking.:P
Nee man, ik heb hier nu alleen bier en peuken best te doen. Mis het niet echt ofzo.quote:
oh lolquote:
Het heeft zo moeten zijn👫quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:32 schreef deadprez het volgende:
dan zijn jullie vgm wel ongeveer even oud
op?quote:
jullie jeugdigheidquote:
Jij bent 26 toch?quote:
pas maar op dadelijk lokquote ik dr vriendjequote:
Ik februari.quote:
yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent 26 toch?
Kerel dat is toch harstikke jong, boeiend.
Geo is 27 johquote:
Kut, jij hebt hier connecties hé.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op dadelijk lokquote ik dr vriendje
Mn vriend is een FOK!kerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kut, jij hebt hier connecties hé.
Jij geniet al wel vanaf je 16e volop van het leven.quote:
weet alleen wat zijn username is, heb hem volgens mij nooit echt gesprokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kut, jij hebt hier connecties hé.
oh hij is al dichter bij de 30quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |