4 eerder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij denkt dat dit Groep 6 is.
Waarom speel jij dan met kindjes viezerik ;squote:
yess, al denk ik dat ik gewoon een neusspray haal en daar water in doe dan hoef ik niet steeds te kloten met het over de pep krijgen in kleine hoeveelhedenquote:
Lees het laatste woord nog eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom speel jij dan met kindjes viezerik ;s
srry maar ik ga echt helemaal stukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Laat ik me er maar niet verder over uitwijden. Het is in handen van de leiding. Vertrouw ik op.
uitweiden*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Laat ik me er maar niet verder over uitwijden. Het is in handen van de leiding. Vertrouw ik op.
van de leiding ffsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Zelfde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:27 schreef Amarantha het volgende:
Nog een sigaretje roken en daarna maar eens proberen te slapen in deze sauna.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
srry maar ik ga echt helemaal stuk![]()
trusteuhquote:
slaap lekkerrquote:
trustennnnquote:
Ja who gives a fuck? Je ken leze tog? Gvd half slaapdronken achter m'n compu.quote:
ja maar die aso heeft niks gezegd gvdquote:
Hahaha ja inderdaad heey, waar dat opeens vandaan kwamquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
braddie zei laatst iets en dat was zes jaar geleden, dus dat valt wel mee
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
srry maar ik ga echt helemaal stuk![]()
Fixed, niet liegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja who gives a fuck? Je ken leze tog? Gvd dronken achter m'n compu.
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Leidinggevende Hugey, wat denk jij hiervan?
Waar gaat dit over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad heey, waar dat opeens vandaan kwam
die wil er ook niet over uitweiden wssquote:
oke done waar moet ik zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:30 schreef Kurovski het volgende:
De eerste de beste die me nu nog wil corrigeren met taal mag aanbellen voor een slaapkuurtje.
Scheepsruim 69, moet je vragen naar Manke Nelis, ligt waarschijnlijk op dek DD wat Thais te eten.quote:
hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Scheepsruim 69, moet je vragen naar Manke Nelis, ligt waarschijnlijk op dek DD wat Thais te eten.
Serieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is wel hbo he voordat je dat mag doen.
ja LB is coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Brownie vaker langskomt.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
nawh jullie zijn cutequote:
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.quote:
neeh iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.
We doen gewoon een lokquotequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.
nee dit is eigenlijk fernandes scquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh wacht het is gewoon deze reeks
Aha, ik heb getvp'ed. Anders lokquote plsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dit is eigenlijk fernandes sc
das onze backup sc
ja komt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha, ik heb getvp'ed. Anders lokquote pls
iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:37 schreef Amarantha het volgende:
Op een dag springt de echte KLB SC wel weer omhoog in je actieve topics.
Begin je weerquote:
E. Ben gewoon flapuit. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je misschien maar eens wat vaker proberen, dat laten.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Met die woorden ga ik afscheid nemen voor de komende paar uur![]()
Trusten.
ohjeequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Te veel om weer op te halen, en als ik het ga uit typen krijg ik een ban.
Take care Ama.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Trusten.
Dit is inderdaad de enige goede omschrijvingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:41 schreef deadprez het volgende:
laten we het erop houden dat als crip het te ver vindt gaan, dat dat behoorlijk wat zegt
dan zeg ook gewoon niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:44 schreef Kurovski het volgende:
Boh, nu was ik al aan het typen. Toch maar niet.
Is goed Nielsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:45 schreef Kurovski het volgende:
Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor.
wutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |