haha jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, je gaat er echt voor.
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bentquote:
Dit is van all time.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel respectabel ja in twee dagen tijd.
Ahhhh nee schatje tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende: [..] https://dierenziekenhuize(...)itonitis-bij-de-kat/ Misschien kan jij als liefhebber van vreemde ziektes je toewijden aan een vaccin, ik koop meteen een pallet vol.
Denk dat wij wel redelijk tegen elkaar op kunnen boksen als we beide een volle dag aanwezig zijn. Alleen ik werk, dan win je sowieso nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bent
neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Ik denk erover om nog een kloon aan te maken
Zal ik het doen?
Neenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:
Hoe kom je aan een kitten met FIPquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhh nee schatje tochhad hijzij ook verlammingsverschijnselen of bleef het meer bij griepachtige verschijnselen?
Wel gevaarlijk hoor coronavirus is echt snel overdraagbaar
wil je er een van mij hebben ik heb er nog een paar honderd die niks staan te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
half jaar pimp is maar 24 euro zelfs ik kan dat betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |