Oh hai!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Fylax het volgende:
Dankje, ik zou het serieus wel willen.
Ik hoop dat de (F)A's er ook zo over zullen denken, me die kans geven, dan zou ik laten zien dat ik het kan.quote:
Niet met een thong?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef PartyHard het volgende:
Ik weet het niet, die gast gaat met lange kleding naar een strand.
Bewijs staat in zijn pohi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet met een thong?![]()
Ai, minpunten.
Hoi Frits,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bewijs staat in zijn pohi.
Groet,
Frits
Hoi Lotte,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Frits,
Ik lees alleen dat z'n telefoongesprek zo heet was dat z'n handen begonnen te zweten.
Groetjes Lotte.
Hoi Hitkra... hoooooooooo wacht, hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hoi Lotte,
Wat gebeurde hierna?
Liefs, Hitkrant
Hoi Lotte,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Hitkra... hoooooooooo wacht, hier trap ik niet in.
Groetjes,
Lotte.
Papa!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hoi Lotte,
Kom eventjes achterom, ik zit in mijn witte bus. Er liggen snoepjes achterin.
Groetjes papa
* PartyHard kijkt lachend toe van achter de getinte ramenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Papa!
* LompeHork huppelt de hoek om
Ga zelf wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef MrSalazar het volgende:
Ik hoop dat Gutmensch (remlof) dan weer weggaat.
Lees eens verder dan de OP man. Sjongejongejonge.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij die suffe FP blijven a.u.b.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lees eens verder dan de OP man. Sjongejongejonge.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Of z'n moeder, die is toch immer aanwezig, zoals daar *wijst* en daar *wijst* en zelfs daar! *wijst* [ afbeelding ]
Geweldig idee van Horkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Fylax het volgende:
Dankje, ik zou het serieus wel willen.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef opgebaarde het volgende:
Kan Fylax wel mod worden? Hij vond Groot Britannie in de dames hockey finale de slechtste.... HA HA HA
Enorm genant, zo'n schande wordt niet snel vergeten. Is meteen heel het gezag weg, dat krijg je als mod niet terug zonder een aantal aansprekende fokkers te bannen. Maar of dat het allemaal waard is...
Ik weet het niet. Hij is wel een aardige knul, maar GB de mindere partij vinden in die finale![]()
ik zou hier niet meer durven posten
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:50 schreef Rezania het volgende:
TS wil FOK! ten einde zien gaan met een knal.
De raarste figuren krijgen hier 'functies'. 'opa.bakkebaard' is forum admin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef Chinless het volgende:
Mensen moeten het verdienen en daar is gaylax geen voorbeeld van.
alle meisjes. (Speciaal die van onder de 14)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |