oh hoe danquote:
alleen als jij uit de kast komt ;squote:
Salami pizza en tonijn pizzaquote:
Precies. Wat het verschil is heb ik nog niet kunnen ontdekken maar als dandybleu was hij echt een stuk grappiger.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
ik mis dandy
vond hem toen veel leuker dan op possetje tegenwoordig
hij post tegenwoordig ook vaak op fpquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
ik mis dandy
vond hem toen veel leuker dan op possetje tegenwoordig
Lekker boeiend wat er op de FP gebeurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
hij post tegenwoordig ook vaak op fp
Daar zal hij met kop en schouders boven de rest uitsteken qua intelligentie, vermoed ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij lijkt overal wel te posten (gelukkig kent hij het begrip SC nog niet)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is helemaal geen domme kerel. Alleen volgens mij behoorlijk eenzaam/ongelukkig, en hij zit aan de drank, maar hij is verder wel best chill volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar zal hij met kop en schouders boven de rest uitsteken qua intelligentie, vermoed ik.
jawel hij post ook wel eens in klb scquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij lijkt overal wel te posten (gelukkig kent hij het begrip SC nog niet)
quote:Goed programma , idd dienstplicht invoeren en brandstoffen naar beneden , tol heffen voor buitenlandse chauffeurs ( eerst vrachtwagens dan personenwagens ) helemaal top
srs? Heb hem er nog nooit zien posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
jawel hij post ook wel eens in klb sc
Ik heb hem er nog nooit zien postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
jawel hij post ook wel eens in klb sc
jawel jij was er zelfs bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
srs? Heb hem er nog nooit zien posten.
huh, wanneer is dat geweest dan?quote:
weet ik niet meer, tijdje terug 's nachtsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
huh, wanneer is dat geweest dan?
(Misschien ben ik het ook gewoon vergeten hoor, die SC gaat soms zo verdomde hard)
Verstandig man. Beetje een zielige actie wel..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
heb de foto trouwens verwijderd
vgm kreeg ik karma want ben tyfusmisselijk
goedzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
heb de foto trouwens verwijderd
vgm kreeg ik karma want ben tyfusmisselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |