Ik ga ook nooit meer naar NWS. Het is weer helemaal overspoeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee duh maar je zou verwachten dat ze ergens misschien nog over na zouden denken
maar goed, greet weet ook wel dat dat helemaal niet hoeft want zijn stemvee interesseert het ook niet zolang de moslims maar aangepakt worden!1
oppositie voeren is ook belangrijk en sws stem ik niet per se om een partij aan de macht te helpen, de standpunten komen op een hoop gebieden gwn overeen met die van mijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lekker met een paar zetels in de oppositie doet weinig bedoel ik
gemeentelijk en provinciale staten/1e kamer kun je ze wel aan macht helpen
ja sorry man, voel gewoon plaatsvervangende schaamte en vind het werkelijk verschrikkelijk dat zo veel kneuzen gewoon nazi stijl gaan op jou terwijl je fucking awesome bentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
weenie hoe ik hierop moet reageren
ja ik ben meer zo tactisch ofzo. daarom vorige 2e kamer op pvda gestemd. erg tactisch geblekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oppositie voeren is ook belangrijk en sws stem ik niet per se om een partij aan de macht te helpen, de standpunten komen op een hoop gebieden gwn overeen met die van mij
wel goede fipo van janneke in dat topic over dat partijprogrammaatjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit meer naar NWS. Het is weer helemaal overspoeld.
Moest het even opzoeken, maar je hebt gelijk. Goede post. Het verbaast me dat er nog geen achterlijke mongooltjes zoals JeSuisDroppie en frietenstamp zijn opgedoken.quote:
neujquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
overigens, dit zijn trolls toch:
[ afbeelding ]
Geef het tien minuten ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar je hebt gelijk. Goede post. Het verbaast me dat er nog geen achterlijke mongooltjes zoals JeSuisDroppie en frietenstamp zijn opgedoken.
quote:
Nee waarom denk je dat we nog inquote:
Lekker kut.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee waarom denk je dat we nog inonz
zitten
Ho ho ho volgende winter houden we de vuurkorven in de Efteling aan de gang met wat boeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
ik zie nu pas dat er ook staat 'verbod koran'
bijzonder hoe je in zo'n klein stukje tekst toch telkens weer een nieuw volstrekt achterlijk puntje kan spotten
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ho ho ho volgende winter houden we de vuurkorven in de Efteling aan de gang met wat boeken.
Salami pizza en tonijn pizzaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker lekker wat voor pizza heey
toi toi
gr gr
gecombineerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |