ga weg met die smiley gvdquote:
gwn foto maken van haar, en als ze 't dan doorheeft zeggen dat je van de lucht probeerde te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:41 schreef Stompzinnig het volgende:
hoi ik ben in speeltuin is mooi meisje mss beetje jong ma hoe spreek ik haar aan
so so limburgsquote:
die hele sc boeit me niet. alsof dit topic zon erg verschil isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:47 schreef deadprez het volgende:
als yvonne die smiley uit FOK! sloopt mogen ze de klb sc wat mij betreft dicht houden
lekker boeie wat die elitecrimineel allemaal te zeggen heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:47 schreef Oberkullie het volgende:
Wie heeft 24 uur met Bram Moszkowitcz gezien?
gaat om principequote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
die hele sc boeit me niet. alsof dit topic zon erg verschil is
ik doe altijd zo overdreven omdat ik sws belgen aan de lijn krijgquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
so so limburgs
op een of andere manier is dat limburgs dialect zo sterk dat je daar ook nooit mocro accent doorheen hoort ofzo. nog nooit meegemaakt althans
ze woont ook in het deel van limburg met het zwaarste accent op kerkrade na dusjaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
so so limburgs
op een of andere manier is dat limburgs dialect zo sterk dat je daar ook nooit mocro accent doorheen hoort ofzo. nog nooit meegemaakt althans
nou nee was dat maar zoquote:
ja dat gedeelte was meer in general, alle mocro's uit limburg die ik heb ontmoet hadden nooit mocro accent, terwijl halve randstad illie praatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe altijd zo overdreven omdat ik sws belgen aan de lijn krijg
maar ik heb best heavy limbo accent ja. weeenie wrm ik mocro zou moeten klinken ben hier geboren
niet eerst kerkrade dan heerlen en dn sittardquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze woont ook in het deel van limburg met het zwaarste accent op kerkrade na dusja
oh ja true heerlen is ook wel erger iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
niet eerst kerkrade dan heerlen en dn sittard
mensen uit randstad zijn bijna allemaal illie zelfs de tattasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat gedeelte was meer in general, alle mocro's uit limburg die ik heb ontmoet hadden nooit mocro accent, terwijl halve randstad illie praat
Mensen daar kun je echt niet verstaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze woont ook in het deel van limburg met het zwaarste accent op kerkrade na dusja
heb je gemistquote:
Hij heeft niet zoveel te zeggen, het is een beetje awkward allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeie wat die elitecrimineel allemaal te zeggen heeft
ja klopt wel tbhquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen uit randstad zijn bijna allemaal illie zelfs de tattas
oh dat klinkt dan wel weer vermakelijk voor ffquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel te zeggen, het is een beetje awkward allemaal.
Ik heb die pizza's net in de oven gedaan slimmerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je gemist
pizza op? wat zat erop?
jouw ouders proppen jou ook helemaal vol met fastfood of nie? ben je bol?
Nee ik ben niet dikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je gemist
pizza op? wat zat erop?
jouw ouders proppen jou ook helemaal vol met fastfood of nie? ben je bol?
o klinkt viesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:52 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik heb die pizza's net in de oven gedaan slimmerd
Is tonijn en salami
illegaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
wtf is illie volgens jullie trouwens want volgens mij en google is t iets heel anders vgm ;s
ik ken het als (pil) xtcquote:
quote:
google geeft dat ook ;squote:
ja dat is nieuwere definitie. in de allochtoonse kringen betekent het illegaal, niet per se duidend op de verblijfsstatus, kan ook gewoon iemand zijn die zo overkomt. illigator worden ze soms ook genoemdquote:
gebruik geen drugs mjah doe maar zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Het zijn twee pizza's
Een met tonijn en een met salami.
Volgens mij tasten al die drugs je hersenen aan
koop chi tang of krultang en maak er wat moois van moppiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
MN HAAR IS ZO KLOTE HE BIJ DE WORTELS IS HET STEIL EN DAN NAAR DE PUNTEN TOE IS HET EXTREEM GEKRULD
Waarom quote je mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik geen drugs mjah doe maar zo
en dan nog klinkt het vies
[..]
koop chi tang of krultang en maak er wat moois van moppie
'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ja logisch toch, t was beetje raar in die contextquote:
allochtonequote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is nieuwere definitie. in de allochtoonse kringen betekent het illegaal, niet per se duidend op de verblijfsstatus, kan ook gewoon iemand zijn die zo overkomt. illigator worden ze soms ook genoemd
Oh ik dacht dat je drugs gebruiktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik geen drugs mjah doe maar zo
en dan nog klinkt het vies
[..]
ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je drugs gebruikt
Opso pls ik zou je 364 dagen per jaar doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
MN HAAR IS ZO KLOTE HE BIJ DE WORTELS IS HET STEIL EN DAN NAAR DE PUNTEN TOE IS HET EXTREEM GEKRULD
is gewoon straatjargon mjahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja logisch toch, t was beetje raar in die context
[..]
allochtone
maar aight
alleen nog maar psychedelics als ze die kut 1p-lsd een keer bezorgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je drugs gebruikt
moet je maar nie zelf mij altijd proberen te verbeteren bitchquote:
1x gedaan en was onterechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar nie zelf mij altijd proberen te verbeteren bitch
k vraag straks voor je aan mn dinnetje over die normale lsdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
alleen nog maar psychedelics als ze die kut 1p-lsd een keer bezorgen
Wrm niet 450 dagen per jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opso pls ik zou je 364 dagen per jaar doen
Dat zou echt fantastisch zijn voor jou Opsoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm niet 450 dagen per jaar
awesomequote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
k vraag straks voor je aan mn dinnetje over die normale lsd
heb je die 1p-lsd ooit gehad? vind dat soort shit met tripmiddelen maar beetje para
aight aightquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
awesome
nee nog niet maar reports zeggen dat het praktisch zelfde effecten heeft. is gewoon zelfde molecuul met molecuul toegevoegd ofzo, niet een of ander gekke ding dus
moet TARDIS. ook af en toe aandacht gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm niet 450 dagen per jaar
lekkere beat weer hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
ik zweer ik ga elke keer out om deze illie montages, is nie eens s op beat
is eend helemaal uit de picture :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
moet TARDIS. ook af en toe aandacht geven
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:47 schreef deadprez het volgende:
als yvonne die smiley uit FOK! sloopt mogen ze de klb sc wat mij betreft dicht houden
ja zie je dat soort dingen krijg je nou nu we verbannen zijn naar dit middelmatige forumpjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:09 schreef Oberkullie het volgende:
Wow zat per ongeluk in het gym topic ik miste jullie
"huren omlaag"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*Geen geld meer voor innovatie, kunst en omroep.
en toch gaan wss héél veel mensen dat doenquote:
groenlinks doorgaansquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toch gaan wss héél veel mensen dat doen
dit land verdient niet beter
Als je verkiezingsprogramma al begint met "Stop islamitisering van Nederland" dan neem je de rest toch al niet serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
verder ook lekker haalbare economische standpunten, daar is overduidelijk over nagedacht
nee duh maar je zou verwachten dat ze ergens misschien nog over na zouden denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je verkiezingsprogramma al begint met "Stop islamitisering van Nederland" dan neem je de rest toch al niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |