Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef deedeetee het volgende:
De boerkini is bedoeld als uitdaging. Men wil laten zien dat de islam boven alles gaat en dus ook hier in het westen de dienst kan uitmaken. Het heeft niks met vroomheid te maken maar alles met arrogantie.
Ben jij helderziend, dat je die conclusies kunt trekken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:25 schreef Lunatiek het volgende:
Ja, het zit in het hoofd van die vrouwen. Dat uiten ze door hun kleding.
Eerder met het allesoverheersende superioriteitsgevoel van elke moslim, dat is geen arrogantie meer maar ronduit verachting van het westen. De haat t.o.v. het westen komt voort uit de frustratie dat ze hier niet als superieure wezens worden behandeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef deedeetee het volgende:
De boerkini is bedoeld als uitdaging. Men wil laten zien dat de islam boven alles gaat en dus ook hier in het westen de dienst kan uitmaken. Het heeft niks met vroomheid te maken maar alles met arrogantie.
Ik hoor ze regelmatig onderling praten als ze denken dat niemand hen hoort. Zou je ook eens moeten doen, luisteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij helderziend, dat je die conclusies kunt trekken?
Zo zo, luistervinkie, toe maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
Ik hoor ze regelmatig onderling praten als ze denken dat niemand hen hoort. Zou je ook eens moeten doen, luisteren.
Goeie duim man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik hoor ze regelmatig onderling praten als ze denken dat niemand hen hoort. Zou je ook eens moeten doen, luisteren.
Wat zeggen ze dan allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Voel dat nou fijn, zo'n angstige slachtofferrol?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:31 schreef Lunatiek het volgende:
Eerder met het allesoverheersende superioriteitsgevoel van elke moslim, dat is geen arrogantie meer maar ronduit verachting van het westen. De haat t.o.v. het westen komt voort uit de frustratie dat ze hier niet als superieure wezens worden behandeld.
Dat in tegenstelling tot Arabië, met zijn slavernij en Mekkaans apartheidsregieme.
Ik lees net dat je keihard met je hoofd ergens tegenaan bent geknald, sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef deedeetee het volgende:
Wat heb ik net gelezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Eerder met het allesoverheersende superioriteitsgevoel van elke moslim, dat is geen arrogantie meer maar ronduit verachting van het westen. De haat t.o.v. het westen komt voort uit de frustratie dat ze hier niet als superieure wezens worden behandeld.
Dat in tegenstelling tot Arabië, met zijn slavernij en Mekkaans apartheidsregieme.
Kutkinderen die door grenzen gevonden willen worden en doorgaan zolang ze geen nee horen en een paar ouderwetse corrigerende tikken te verwerken krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef deedeetee het volgende:
Vrouw is immers altijd onderdanig aan een mannelijk familielid of echtgenoot ? Ik beschouw moslima's net zoals slaven. Dat is namelijk wat de islam van ze maakt. Dus wat moet ik dan zeggen, de *werkgever * ?quote:
Nja soms kan je gewoon beter helemaal niks zeggen denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vrouw is immers altijd onderdanig aan een mannelijk familielid of echtgenoot ? Ik beschouw moslima's net zoals slaven. Dat is namelijk wat de islam van ze maakt. Dus wat moet ik dan zeggen, de *werkgever * ?
Jij bent een slaaf van je knettergekke brein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vrouw is immers altijd onderdanig aan een mannelijk familielid of echtgenoot ? Ik beschouw moslima's net zoals slaven. Dat is namelijk wat de islam van ze maakt. Dus wat moet ik dan zeggen, de *werkgever * ?
Uiteindelijk zijn alle afhankelijke vrouwen gratis privéhoeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar indirect zeker. Maar goed, dat hele kansloze spul is zo gehersenspoeld dat ze zelf niet meer weten waarom ze ook alweer van Alla Hakkenbar zich moeten verbergen. Of al die andere dingen moeten doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het trouwens ook wel arrogant om te denken dat mensen iets doen om jou te provoceren.
Had deze vraag trouwens nog openstaan:Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar indirect zeker. Maar goed, dat hele kansloze spul is zo gehersenspoeld dat ze zelf niet meer weten waarom ze ook alweer van Alla Hakkenbar zich moeten verbergen. Of al die andere dingen moeten doen.
Het gaat ze er vooral om vromer dan de rest te zijn, waarbij sommigen een boerkini doordrammen, anderen een vrachtauto over de strandboulevard rammen en weer anderen hun bomgordels laten vlammen.
quote:
Niet zonder reden. Vrouwen zijn bereid hun eigen samenleving te vernietigen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:05 schreef Pterichthys het volgende:
Volgens Koran zijn mannen voogd over vrouwen.
O?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet zonder reden. Vrouwen zijn bereid hun eigen samenleving te vernietigen.
Volgens Bijbel zijn homos zondaars. SMS funfacts naar 9696 voor meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:05 schreef Pterichthys het volgende:
Volgens Koran zijn mannen voogd over vrouwen.
Relevantie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens Bijbel zijn homos zondaars. SMS funfacts naar 9696 voor meer.
HAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar indirect zeker. Maar goed, dat hele kansloze spul is zo gehersenspoeld dat ze zelf niet meer weten waarom ze ook alweer van Alla Hakkenbar zich moeten verbergen. Of al die andere dingen moeten doen.
Het gaat ze er vooral om vromer dan de rest te zijn, waarbij sommigen een boerkini doordrammen, anderen een vrachtauto over de strandboulevard rammen en weer anderen hun bomgordels laten vlammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |