Ja dat zal jij wel willen he met je twingo'tje !!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die moet je eten hoor ;s ;s
dat was een versierpoging van wheeljackquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever niet
Moet er niet aan denken hoe ik als vrouw ben zeg godallemachtig
Heb nou al af en toe het ongestelde van een vrouw helemaal onder de knie zonder het extra gat of het bloed, dussehhquote:
Superslet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever niet
Moet er niet aan denken hoe ik als vrouw ben zeg godallemachtig
Watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat zal jij wel willen he met je twingo'tje !!!
ja daar denk jij weer aan hèquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb nou al af en toe het ongestelde van een vrouw helemaal onder de knie zonder het extra gat of het bloed, dussehh
nee, je hoeft slechts te betalenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef daar geen vrouw voor te zijn.
houdt ie wel vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:08 schreef Toto69 het volgende:
zin om in deadprez zijn endeldarm te wroeten
Ze moeten het ook veranderen in DOWNquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
ONZ heeft een slechte invloed op ons
beter gooien ze klb sc open want dit loopt alleen maar uit de hand zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
Niet echt eigenlijk. Soms is het wel makkelijk. Je betaalt ze, ze doen je, en ze gaan weer weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, je hoeft slechts te betalen
ik ben jellyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:08 schreef Toto69 het volgende:
zin om in deadprez zijn endeldarm te wroeten
Je kan daar niet tegen he? Al die vrolijkheidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
Dadelijk gaan jullie nog naar buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |