abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164882188
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ze is assertief; management op het werk waarbij de karakteristieken terug te vinden is in het prive leven. Dus eigen huis, eigen auto enzo. Alleen geen man. Niet dik, voor en achter aanwezig. Mannen willen vaak met haar op de foto tijdens uitgaan, wordt vaak door beide geslachten mooi gevonden.

Gewoon standaard profiel van single vrouwen in NL.
Carrierevrouwen hebben het lastig. Ze vallen maar op een beperkt aantal mannen, de succesvolle alpha mannen. Die zijn meestal niet geinteresseerd in carriere vrouwen, want die vallen juist op hun tegenpool, feminiene vrouwen.
pi_164882490
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ze is assertief; management op het werk waarbij de karakteristieken terug te vinden is in het prive leven. Dus eigen huis, eigen auto enzo. Alleen geen man. Niet dik, voor en achter aanwezig. Mannen willen vaak met haar op de foto tijdens uitgaan, wordt vaak door beide geslachten mooi gevonden.

Gewoon standaard profiel van single vrouwen in NL.
Het probleem met dergelijke vrouwen is vaak een eisenpakket waarbij de man die eraan voldoet ook met het grootste gemak het 1997 model kan krijgen in plaats van de 1981 variant.
pi_164883720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Carrierevrouwen hebben het lastig. Ze vallen maar op een beperkt aantal mannen, de succesvolle alpha mannen. Die zijn meestal niet geinteresseerd in carriere vrouwen, want die vallen juist op hun tegenpool, feminiene vrouwen.
Ja, ze is allicht zeer bekrompen wat smaak en keuze betreft.
Pretium iustum mathematicum licet soli Deo notum. ---Juan de Lugo
pi_164883746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tinder voor de vluchtige contacten, en als je iemand leuk ontmoet is het mooi meegenomen... maar over het algemeen merk ik dat de meeste meiden die op tinder zitten:

1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord) + het feit dat IK het persoonlijk echt een keiharde afknapper vind als ze zo serieus op zoek zijn naar een relatie ipv dat dingen lopen zoals ze lopen..

2) gewoon weg niet serieus zijn en gewoon een leuke avond willen hebben

3) alleen een beetje aandacht willen zodat hun ego wordt gestreeld en dan stoppen ze met tinderen

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn vorige ex via Tinder heb ontmoet, leuk jaartje mee gehad maar later ging het toch mis.
Een behoorlijk deel is nummer 3
pi_164883764
quote:
1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord)
Wat mankeren deze vrouwen (jij hebt dit meerdere keren gehoord, wat voor vrouwen waren het elke keer?)?
pi_164883797
De kroeg, sportclub, bieb, concert, festival etc.

Doe je ding en daar tref je iemand die net als jij zijn/haar ding doet. O+
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_164883802
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:06 schreef Impressme het volgende:

Zo gemakkelijk is het voor veel mensen, maar niet voor iedereen.
pi_164883821
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:07 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Zo gemakkelijk is het voor veel mensen, maar niet voor iedereen.
Dat weet ik heus wel, kan ook een supermarkt zijn. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, maar ik vind het ook niet erg om mezelf te laten zien met alle "minpunten". Geen zin in mij, helemaal goed, ga ik verder kijken. Is toch ook een probleem met houden van jezelf. Als je je zelf kan accepteren dan kan een ander dat ook. Datingsites spelen in op je onzekerheden en cashen terwijl.
pi_164883862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:12 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dat weet ik heus wel, kan ook een supermarkt zijn. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, maar ik vind het ook niet erg om mezelf te laten zien met alle "minpunten". Geen zin in mij, helemaal goed, ga ik verder kijken. Is toch ook een probleem met houden van jezelf. Als je je zelf kan accepteren dan kan een ander dat ook. Datingsites spelen in op je onzekerheden en cashen terwijl.
Wat supermarkten betreft, was er eens een discussie bij "Ask a woman" op Fetlife. De vraag was wat vrouwen ervan vonden om aangesproken te worden op straat, in supermarkten, ...
Het betrof beschaafd aanspreken, niet met onmiddelijk zichtbare doeleinden, dus ook geen "ej meisje! MEISJE!"-toestanden.
Grote meerderheid van de vrouwen daar zeiden dat ze zeker niet wensten dat iemand hen aansprak terwijl zij met alledaagse dingen bezig waren, zij zeiden dit onaangenaam te vinden.

Wat van zichzelf houden en accepteren betreft: dit is het soort praat dat gefrustreerden kweekt. In een tijdperk waarin wij toch opener en opener (horen te) worden over psychische stoornissen, wordt op romantisch vlak nog steeds in keihard Darwinistische termen gedacht: onzeker = eruit.
Nuja, liefde is oorlog...
pi_164883863
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:06 schreef Impressme het volgende:

Ik heb het gemerkt....
pi_164883868
Zelf heb ik vroeger heel veel succes gehad op sites zoals Netlog, die meer een sociaal platform waren dan een datingsite. Internet werd zeer snel veel introverter, en op Facebook is het mij slechts 1 keer gelukt om iemand te leren kennen.

Op OkCupid heb ik wat mensen leren kennen, grappig genoeg zijn het steeds Nederlandse meisjes met wie ik goede contact leg. Maar je moet als man daar denken;

1/20 antwoordt, 1/50 heb je een gesprek mee, 1/200 spreek je mee af.

The economics of sex....
pi_164883894
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:22 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Wat supermarkten betreft, was er eens een discussie bij "Ask a woman" op Fetlife. De vraag was wat vrouwen ervan vonden om aangesproken te worden op straat, in supermarkten, ...
Het betrof beschaafd aanspreken, niet met onmiddelijk zichtbare doeleinden, dus ook geen "ej meisje! MEISJE!"-toestanden.
Grote meerderheid van de vrouwen daar zeiden dat ze zeker niet wensten dat iemand hen aansprak terwijl zij met alledaagse dingen bezig waren, zij zeiden dit onaangenaam te vinden.

Wat van zichzelf houden en accepteren betreft: dit is het soort praat dat gefrustreerden kweekt. In een tijdperk waarin wij toch opener en opener (horen te) worden over psychische stoornissen, wordt op romantisch vlak nog steeds in keihard Darwinistische termen gedacht: onzeker = eruit.
Nuja, liefde is oorlog...
Zo heb ik nog nooit gedacht, maar misschien heb jij daar slechte ervaringen mee? Ik denk heel anders, voor mij is aantrekkingskracht veel belangrijker. Dat is meestal direct en ik val over het algemeen eerder op onzekere mannen omdat ik nogal dominant ben en dat weet ik. (minpuntje dus) ;)
pi_164883899
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:31 schreef Impressme het volgende:

[..]

Zo heb ik nog nooit gedacht, maar misschien heb jij daar slechte ervaringen mee? Ik denk heel anders, voor mij is aantrekkingskracht veel belangrijker. Dat is meestal direct en ik val over het algemeen eerder op onzekere mannen omdat ik nogal dominant ben en dat weet ik. (minpuntje dus) ;)
Het is veelal een minderheid die aangetrokken is tot onzekere mannen. Zelf ben ik nogal een geval, mijn ervaringen zijn niet representatief. Kan wel zeggen dat ik lang vrijgezel geweest ben en dat was de periode die samenliep met toen mijn PTSD en angststoornis het hardst doorblonken.
pi_164883908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:33 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Het is veelal een minderheid die aangetrokken is tot onzekere mannen. Zelf ben ik nogal een geval, mijn ervaringen zijn niet representatief. Kan wel zeggen dat ik lang vrijgezel geweest ben en dat was de periode die samenliep met toen mijn PTSD en angststoornis het hardst doorblonken.
Dat is/was vast heel erg kut, man, ik hoop dat het nu beter met je gaat.
pi_164883911
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:36 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dat is/was vast heel erg kut, man, ik hoop dat het nu beter met je gaat.
Ja, therapie helpt.

Wel wat misogynie vanuit die periode overgehouden. Terecht of onterecht, dat zullen toekomstige ervaringen uitwijzen.
pi_164883922
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:37 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Ja, therapie helpt.

Wel wat misogynie vanuit die periode overgehouden. Terecht of onterecht, dat zullen toekomstige ervaringen uitwijzen.
Ik ben wel leuk hoor ;)
pi_164883932
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:40 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik ben wel leuk hoor ;)
Ook dat zullen toekomstige ervaringen al dan niet uitwijzen. ;)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:44:06 #68
416020 K44S
The bearded man
pi_164884473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Probeer het gerust nog een keer.
Waar doel je op?
Dat ik mezelf nog eens moet uitleggen of de apps/websites nog eens moet proberen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat hoor ik inderdaad heel vaak van vrouwen die Tinder hebben gebruikt.
het is dan ook wel 1/10 vrouw op man.

Ach, zolang beide partijen "normaal"doen dan is 't nog best leuk.
Mannen moeten simpel weg niet direct een foto van hun tollie sturen en dames geen plamuurlaag make-up.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164884889
Al die "ga gewoon naar buiten" reacties :')

En dan? Is toch vet kansloos om iedereen te swipen irl ik zou me kapot schamen en na de 5e ga je politie gezeik krijgen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164884992
"Ga er op uit met vrienden". Die hoor ik veel maar begrijp ik niet. In de tijd dat ik single was maar openstond voor een nieuwe relatie kreeg ik juist altijd de meeste contacten als ik er alleen op uit trok. In een groep kreeg ik nooit spontaan contact met 'vreemden'.
Zelf zou ik ook nooit een man aanspreken die het gezellig heeft met vrienden. Dat voelt voor mij alsof je dan inbreekt in een leuk gesprek. Dat doe je niet. Dus mannen in groepjes meed ik altijd.

Mijn advies is dus juist; Ga er in je uppie op uit!
pi_164885020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef Ouder1 het volgende:
"Ga er op uit met vrienden". Die hoor ik veel maar begrijp ik niet. In de tijd dat ik single was maar openstond voor een nieuwe relatie kreeg ik juist altijd de meeste contacten als ik er alleen op uit trok. In een groep kreeg ik nooit spontaan contact met 'vreemden'.
Zelf zou ik ook nooit een man aanspreken die het gezellig heeft met vrienden. Dat voelt voor mij alsof je dan inbreekt in een leuk gesprek. Dat doe je niet. Dus mannen in groepjes meed ik altijd.

Mijn advies is dus juist; Ga er in je uppie op uit!
Hoe, waar? Drempel om alleen weg te gaan is enorm voor sommigen.
pi_164885226
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:46 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Hoe, waar? Drempel om alleen weg te gaan is enorm voor sommigen.
Hoe? Hoe bedoel je dat? Gewoon zoals je dat ook met vrienden zou doen toch?

Waar?
Naar kroegen die je kent (er zijn er ook die wat ouder publiek trekken), persoonlijk vind ik het prettig in het ieder geval de persoon achter de bar te kennen maar ik ben dan ook vrouw. Voor mij is dat dus een stukje veiligheid.
Activiteiten die je aantrekken, die je leuk vindt. Sportieve vakanties of culturele vakanties maar dan in groepsverband (dus niet alleen reis en verblijf maar met activiteiten). Een sportclub, een sociale bezigheid (denk bv aan vrijwilligerswerk). Festivals, concerten, bandjes.. Zelf vind ik de Pianobar in Scheveningen bv super leuk en nog nooit heb ik daar geen aanspraak gehad. Ga een korte cursus volgen zoals bv EHBO of koken. Bezoek een zwembad, een sauna, een strand.
Ga je alleen er op uit op een individuele vakantie, een stedentrip of het bezoeken van een mooi stadje, vergeet dan vooral niet om ook regelmatig (dagelijks) gewoon even "neer te zitten" en tot rust te komen op plekken waar anderen dat ook doen (en dan bedoel ik niet een restaurant) zoals een park, een zitje bij dat kasteel, een barretje/pub, een strandje. Enne... doe nu eens niet zo Nederlands door dan het stilste plekje te pakken of die standaard lege stoel tussen jou en een ander te laten..
Als je het kunt betalen is het ook super om een camper te huren en juist die volle camperplekken te bezoeken; ik heb er jarenlange vriendschappen aan over gehouden. Wel vooral met stellen maar via die stellen leer je ook weer singles kennen. Je staat daar zo hutje-mutje dat contact in minuten gelegd wordt zodra je je tuinstoel en tafeltje buiten zet. In no-time zit je met een hele groep.
Motorrijden en meedoen aan ritten is ook zo'n bezigheid waarbij je veel mensen leert kennen.

Ben je avontuurlijk aangelegd dan is Couchsurfing ook een goede manier maar persoonlijk vind ik dat als vrouw een beetje te eng.
pi_164885743
Op café gaan alleen is eng voor velen, dat bedoel ik. De rest is zeer zeker goed advies.
pi_164885747
Daarnaast denk ik dat die focus op het vinden van een partner ook tegen je werkt.
Je zou je moeten focussen op het leggen van contacten, het leren kennen van mensen, je vermaken; een goede tijd hebben. Dan komt die romantische ontmoeting vanzelf.

Het is voor een vrouw gewoon niet prettig om benaderd te worden door iemand met een duidelijk doel: seks of een relatie (en dus seks). Dan is het niet meer de vraag; Heb je een leuke tijd? Vermaak je je? Vind je hem aardig? Maar: "Wil je zijn pik in je hebben?" Dat is nogal intiem voor iemand die je net aanspreekt... en schrikt dus af.
pi_164885817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Pterichthys het volgende:
Op café gaan alleen is eng voor velen, dat bedoel ik. De rest is zeer zeker goed advies.
Je kunt toch prima in je eentje die kroeg binnenstappen waar je al vaker met een groepje geweest bent? En plaats nemen aan de bar, niet aan een tafeltje?
En dan neem je als doel 1 drankje zeer rustig te nuttigen. Geen respons? Ga je weer naar huis of naar een andere kroeg die je kent. Want als je pech hebt zitten er in die ene kroeg net allemaal groepjes vrienden die te druk zijn met elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')