oh dat dacht ik al maar kon me niet voorstellen dat je dat echt bedoelde ;squote:
gwn jatten uit van die inzamelingsbakken bij supermarkten kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gwn kringloopwinkel kan ook
ik kan me ook niet voorstellen dat haar iq > 73 isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat dacht ik al maar kon me niet voorstellen dat je dat echt bedoelde ;s
Nee was ofc niet serieus hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat dacht ik al maar kon me niet voorstellen dat je dat echt bedoelde ;s
zit er eentje in maastricht in de rechtstraatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef Crip het volgende:
Ik wil nog steeds eens naar vintage kledingwinkel. Maar ik vind ze nooit, soms zie je wel aparte dingen en bij modeblogs scoren ze wel nice shit
Dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit er eentje in maastricht in de rechtstraat
moet ik nu aan drugs of een tv denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef Drug het volgende:
ik bid tot god dat mijn lsd analoog nog bezorgd gaat worden. wacht al paar weken
ben nerd en fatsoenlijk irl, moet ergens het leeghoofdje kunnen uithangen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat haar iq > 73 is
wat is lsd analoogquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef Drug het volgende:
ik bid tot god dat mijn lsd analoog nog bezorgd gaat worden. wacht al paar weken
ik zou het ook wel weten als ik die mug wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Mug heeft mij overal geprikt kki
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlak na kerst is mijn bankrekening leeg
en ik heb nu kleding nodig
Sja. December is een dure maand. Ik heb inmiddels wel geleerd om er op te letten. In Januari is je Euro nou eenmaal het dubbele waard. Dat geldt voor veel dingen, niet alleen aankopen, maar ook zaken zoals reizen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlak na kerst is mijn bankrekening leeg
en ik heb nu kleding nodig
zal jou eens ergens anders prikkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:06 schreef Crip het volgende:
Muggen prikken mij altijd in mn chubby arms
Allah en e3teek sa7a😘quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
o die is wel nice volgens mij bsa7a hbiba
ja net als elke fabrikantquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
lenovo installeert van tevoren toch allemaal malware op hun laptops :s
doe maar drugs :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik nu aan drugs of een tv denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |