Heb je buiten gezien hoe de vrouwen er bij lopen? Geen noodzaak om binnen te blijven en vieze filmpjes te kijken met kans op balzweet overal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee want daar moet je voor naar buiten en wie de fuck gaat er nou naar buiten met deze hitte
nou ja, zelf wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach ik speel alleen GTA joh.
Bedoelde eigenlijk wat voor merk.quote:
deze man is kaolo neppe zolderautistquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:07 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Heb je buiten gezien hoe de vrouwen er bij lopen? Geen noodzaak om binnen te blijven en vieze filmpjes te kijken met kans op balzweet overal.
Alles wat op ps3 kan kan toch ook op 4, of ben ik nou dom?quote:
Ik ben ook geen kbl'ert.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze man is kaolo neppe zolderautist
Is dat iemand uit KLB SC?!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze man is kaolo neppe zolderautist
nee is niet backward compatiblequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alles wat op ps3 kan kan toch ook op 4, of ben ik nou dom?
neehquote:
Kutzooi, ach ik speel AC, GTA en need for speed, ga hem dan toch nooit meer gebruiken.😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is niet backward compatible
Wat voor merk SSD was het nou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:10 schreef Drug het volgende:
en dan maar weer eens proberen me te teabaggen
eerst wachten tot deus ex komt en zoals altijd komt de post hier dan pas 5 uurquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:55 schreef deadprez het volgende:
enige dat ie dadelijk doet is z'n controller pakken
echt hèquote:
ohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst wachten tot deus ex komt en zoals altijd komt de post hier dan pas 5 uur
hoe komen we ineens op ssd? zit gewoon stock 500 gb drive inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat voor merk SSD was het nou?
Ach dat hoor ik vaker, Leo, je bent een god in bed etc etc. maar je mist die mysterieuze uitstraling.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè
je mist die coole, mysterieuze uitstraling
haha die vond ik wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ach dat hoor ik vaker, Leo, je bent een god in bed etc etc. maar je mist die mysterieuze uitstraling.
Staat toch in je advertentie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe komen we ineens op ssd? zit gewoon stock 500 gb drive in
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ach dat hoor ik vaker, Leo, je bent een god in bed etc etc. maar je mist die mysterieuze uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |