wil je voortaan ook wel gwn negeren :squote:
rtquote:
Frontpage is eldersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan niet volledig halal leven in west-europa
mooi tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken ook geen moslims die dat niet doen
ik denk dat hij daar gewoon gelijk in heeft hoor, volgens mij was het niet eens een waardeoordeelquote:
ik hou van jou dat weetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil je voortaan ook wel gwn negeren :s
l0biquote:
maar ook veel goeienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
Yvonne heeft ook ontdekt dat Klb sc vol zit met eikels hoor...
wellicht, maar knap dat in luttele seconden het zelfs hier weer over moslims gaat..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar gewoon gelijk in heeft hoor, volgens mij was het niet eens een waardeoordeel
is dat verboden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wellicht, maar knap dat in luttele seconden het zelfs hier weer over moslims gaat..
Ja doordat jij er post was het max aantal eikels te groot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
Yvonne heeft ook ontdekt dat Klb sc vol zit met eikels hoor...
yeah rente is verboden toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als je een bankrekening heb in west-europa ben je al haram bezig.
lastig dus.
yvonne is wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doordat jij er post was het max aantal eikels te groot.
je begrijpt het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij isquote:
Gevatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wij heropvoeden in grtdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij is
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.quote:
Ben ik toch mooi weggekomen.quote:
iig om het te vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.
maar wat doe jij hier ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.
Heb weer geneukt dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij is
Oh waarom? Laat een dame normaal nooit wachten.quote:
Nee hoor.quote:
inso post best vaak in klb sc dus vandaar wssquote:
dacht dat jij ging slapen :squote:
Ja, bijna.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |