quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
Wow, okéquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja en ik ben vergevingsgezind dus vergeef je je infantiele gedrag. Verpest mijn kansen niet te vaak.
ik ken deze line, van die haagse mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
rappers zijn vies daarom help ik ze om zeep
wel cool wist nie dat hermann rapper wasquote:
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken deze line, van die haagse mannen?
Vriendje helemaal boos natuurlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
hij had kekke raps geschreven ooit al toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel cool wist nie dat hermann rapper was
Ieder mens krijgt van mij 10 kansen. Jij hebt er nog 2 over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, oké
hoeveel kansen heb ik nog?
bedacht ik me ook al tijdens het typen maar wilde mijn grapje niet verpestenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij had kekke raps geschreven ooit al toch?
Nja, ik ben sindsdien gediagnosticeerd als asperger, wat knap was, want dat bestond heul niet in de eighties.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Vriendje helemaal boos natuurlijk?
ja dat klinkt wel heel nederlandstaligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, ik ben helemaal niet van de Nederlandstalige muziek, maar La Fiesta Loca van Rob Ronalds is toch wel lekker.
hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, ik ben sindsdien gediagnosticeerd als asperger, wat knap was, want dat bestond heul niet in de eighties.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel heel nederlandstalig
:$quote:
49 tochquote:
was je 4 toen ze dat hadden ondekt dan? bestaat namelijk al langquote:
hihiquote:
huh gvd watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Anders houd je je mond even over SE en Chloor met je infantiele slachtofferrolkruiperij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |