Oooooooooooh, kak! Dat ben jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had haar weken geleden al een vriendschapsverzoek gestuurd hoor.Ik heb niks tegen de admin's. Ik mag Danny ook.
Ja dat ben ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooh, kak! Dat ben jijJa sjezus, noem dan even je usernaam
nice kom bier klappen en speed snuivenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb net de bus naar Maastricht gepakt
patatgehakdgezichtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooh, kak! Dat ben jijJa sjezus, noem dan even je usernaam
San Holo heeft dit nummer geproduceerd?quote:
tot zo, wil wel een bankje zonder spermaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice kom bier klappen en speed snuiven
School .....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gaat ook chill man
nog ff 1,5 week geen kut doen en dan begint de schoollibi weer
nee is grapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
San Holo heeft dit nummer geproduceerd?
Even luisteren dan
dan moet je zorgen dat je er bent voor ik alleen met haas ben ;$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tot zo, wil wel een bankje zonder sperma
waarom noemen jouw ouders jou bierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice kom bier klappen en speed snuiven
hey jij hebt als een volwassen man in de gang lopen kotsenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
School .....![]()
Ga je nog naar school.
Schattig
doe niet zo ik heb ook gevoelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom noemen jouw ouders jou bier
Bij mij steken ze altijd in men lul.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef HPLC het volgende:
Waarom steken muggen altijd onder mijn voet?
ik kom gauw..ik heb autoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat je er bent voor ik alleen met haas ben ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |