SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffOh.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP, Ajax die zelfmoord pleegt.
Geen dank.ooh snap
![]()
Nee JR je zei dat Rostov er niks van kan. Spelers als Noboa, Azmoun en die keeper zouden halfgoden zijn voor Ajax.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
hoax dit Ajax speelde zonder ballenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.Oh.![]()
Dat kleine pikkie verklaart een hoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
grote piemels werden toen gezien als barbaarsheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kleine pikkie verklaart een hoop.![]()
Ja ik zei dat Rostov er niks van kan en dat het dus ook zegt dat Ajax er niks van kan dat ze er tegen hen uitgingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee JR je zei dat Rostov er niks van kan. Spelers als Noboa, Azmoun en die keeper zouden halfgoden zijn voor Ajax.
Of vind je dat echt een bijzonder elftal?Oh.![]()
Kreeg hij ook eens de balquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Adames het volgende:
waarom speelde traore trouwens als halve middenvelder vandaagSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.![]()
![]()
Uit niks blijkt toch dat Bosz goed bezig is qua opbouw. Drama drama opstelling en wissels. Zit totaal geen voetbal in. Waar werkt hij naar toe zo? Verkeerde spelers krijgen vertrouwen. Dolberg speelt bijna niet meer. Schone was middenvelder en speelt nu ineens rechtsbuiten. Sinkgraven speelde prima en speelt niet meer. Riedewald verdediging en ga zo maar door.![]()
Geen bijzonder elftal maar het steekt wel goed in elkaar en hebben spelers met specifieke kwaliteiten voor de goede posities.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat Rostov er niks van kan en dat het dus ook zegt dat Ajax er niks van kan dat ze er tegen hen uitgingen.
Of vind je dat echt een bijzonder elftal?
Dat heeft Ajax niet. Een spits van 1.40 zonder duelkracht, 2 povere backs aanvallend. En dan zit je nog met je vleugellamheid.
In deze samenstelling kan het best goed vallen hoor, alleen het optimale rendement haal je er niet uit.Charlie: How's it going in there?
ja, maar was dat keuze van bosz om klaassen altijd maar voren te laten lopen of werd traore een beetje gek van dat klote middenveldquote:![]()
Nee maar op een staak werpen was volkomen normaal. Gekke mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
grote piemels werden toen gezien als barbaarsheidCharlie: How's it going in there?
Ik zag vandaag ook maar weinig van die 5 seconderegel terug. Ik weet dat Ajax veruit het meeste balbezit had, maar om nu te zeggen dat bij balbezit van Rostov Ajax goed deed afjagen? Nou nee![]()
Dat kan alleen als iedereen meedoet. Heb zovaak Traore zien jagen, liet El Ghazi maar gaan. Ja daar ben je na 2 sprints ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:23 schreef tja77 het volgende:
Ik zag vandaag ook maar weinig van die 5 seconderegel terug. Ik weet dat Ajax veruit het meeste balbezit had, maar om nu te zeggen dat bij balbezit van Rostov Ajax goed deed afjagen? Nou nee
Zoiets werkt alleen als iedereen met volle overtuiging erin gaat. En dat is gewoon niet zo.Charlie: How's it going in there?
Maar bij wie ligt de schuld dat dat niet zo gaat?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan alleen als iedereen meedoet. Heb zovaak Traore zien jagen, liet El Ghazi maar gaan. Ja daar ben je na 2 sprints ook wel klaar mee.
Zoiets werkt alleen als iedereen met volle overtuiging erin gaat. En dat is gewoon niet zo.![]()
De schuldvraag is lastig, is het de spelersgroep voor het gebrek aan mentaliteit? Is het Bosz voor deze spelopvatting aan deze groep op te dragen? Is het netto voor het niet aantrekken van compatible spelers?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar bij wie ligt de schuld dat dat niet zo gaat?
Ik stel liever de vraag: Hoe wordt hier een goed gevolg aan gegeven?Charlie: How's it going in there?
Die vraag is nog veel lastiger...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De schuldvraag is lastig, is het de spelersgroep voor het gebrek aan mentaliteit? Is het Bosz voor deze spelopvatting aan deze groep op te dragen? Is het netto voor het niet aantrekken van compatible spelers?
Ik stel liever de vraag: Hoe wordt hier een goed gevolg aan gegeven?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: