De rest was nog minder behalve psvquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf me verbazen hoe Ajax zoveel punten had afgelopen seizoen en nog bijna kampioen werd
Zie het eerder 2-0 worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de goal van Klaassen, want verder kan er niemand scoren bij Ajax volgens mij.
Pas na de penalreeks die straks gaat volgenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Vasion het volgende:
Breaking: Barcelona ziet af van aankoop Cillessen.
Het spel is inderdaad al jaren erbarmelijk te noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf me verbazen hoe Ajax zoveel punten had afgelopen seizoen en nog bijna kampioen werd
Haha nicequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef NoNickOne het volgende:
Als zelfs Cillessenvan Barcelona deze bal niet kan stoppen dan is het misschien wel echt de Iraanse Messi!!!1111
Ik vind Rostov slecht. Maar ja, dat is Ajax ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Maar had iemand wat anders verwacht dan?
Van 25 miljoen in het verschiet, naar een Jood die geen enkele cent zietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Vasion het volgende:
Breaking: Barcelona ziet af van aankoop Cillessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |