Ik weet er niks van maar de meeste huizen hebben wel krachtstroom lijkt me? Kun je niet bij je broer op het erf een paaltje neer zetten om in de toekomst een elektrische auto op te kunnen laden? Heeft hij alvast zo'n paaltje. En kun jij daar stroom tappen tijdens het bouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Fer het volgende:
Totdat de aannemer met drogers of hittekanonnen komt die op krachstroom werken.
Lang niet alle woningen hebben krachtstroom. Ik heb geen weet van cijfers, maar ik denk dat de meeste woningen juist géén krachtstroom hebben, tenzij de bewoners de hoofdaansluiting hebben laten verzwaren. Een eenfase aansluiting van 25 of 35 ampere is niks geks voor een woonhuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik weet er niks van maar de meeste huizen hebben wel krachtstroom lijkt me? Kun je niet bij je broer op het erf een paaltje neer zetten om in de toekomst een elektrische auto op te kunnen laden? Heeft hij alvast zo'n paaltje. En kun jij daar stroom tappen tijdens het bouwen.
En 1 haspel waarop hij een stekkerdoos op aansluit voor tientallen apparaten tegelijk zoals de betonmolen, boormachines, zaagtafel, koffiezetapparaat, koelkastje. etcetera.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik zou toch maar gewoon bouwstroom aanvragen.
Had je voor de watervoorziening een tuinslangetje vanaf zijn buitenkraantje uit willen rollen zeker?!
Daar word je niet vrolijk van met het brandstofverbruik..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zou gewoon een aggregaat huren of 3 maanden wachten met bouwen.
Precies datquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En 1 haspel waarop hij een stekkerdoos op aansluit voor tientallen apparaten tegelijk zoals de betonmolen, boormachines, zaagtafel, koffiezetapparaat, koelkastje. etcetera.
Ik heb volgens mij nog steeds nog niet van je gehoord of je broer nu wel of geen krachtstroom heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef ethefrankenic het volgende:
De vraag is dan met name wat de grote gebruikers zijn, hoeveel stroom ze vragen
Zijn er zaken die krachtstroom nodig hebben?
Het gaat over een "normale" vrijstaande woning. dus ik verwacht dat er niet veel exotisch materieel nodig zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |