quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
durfde niet te kapen, ben helemaal on edge nu
No offense, maar dat zijn Nederlanders meestal. Ik werd weleens uitgedaagd in een club en dan dachten ze dat ik wel wegliep, als je dan vervolgens reageerde op hun praatjes, waren ze al weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet ben echt fucking zwakke pussy
ben ik ook trots op
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
No offense, maar dat zijn Nederlanders meestal. Ik werd weleens uitgedaagd in een club en dan dachten ze dat ik wel wegliep, als je dan vervolgens reageerde op hun praatjes, waren ze al weg.
desperatequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga morgen weer naar the club btje shake that booty en zo ja toch
No man,w as heerlijk. Van die dikke Nederlandse koeien terug hun stal in trappen.quote:
Mwah, dat is onzin hoor. Maar uitdagen en vervolgens met de staart tussen de benen verdwijnen is wel sneu ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No offense, maar dat zijn Nederlanders meestal. Ik werd weleens uitgedaagd in een club en dan dachten ze dat ik wel wegliep, als je dan vervolgens reageerde op hun praatjes, waren ze al weg.
Fantastisch mens ben je.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
No man,w as heerlijk. Van die dikke Nederlandse koeien terug hun stal in trappen.
Van één moment geniet ik nog elke fucking dag.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No man,w as heerlijk. Van die dikke Nederlandse koeien terug hun stal in trappen.
Van één moment geniet ik nog elke fucking dag.
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling. De SC is dicht, dan heb je een time-out en dan gaat alles weer goed?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
Tja moeten ze mij maar niet uitdagen, omdat wij in een Nederlandse club staan.
Ja nou ja, als dat echt zo is, is het niet zo gek dat zij een reactie geeft natuurlijk.quote:
Ja man, zo dikke troela deed stoer. Maar ik zat in een full white tent. Komen twee van die snollen uitdagen. Eentje ging weg en de ander ging door. enige wat ik deed was één duw geven, waardoor ze op de grond viel en toen was ze helemaal in shock.quote:
Je moet ook niet naar dat soort plekken gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man, zo dikke troela deed stoer. Maar ik zat in een full white tent. Komen twee van die snollen uitdagen. Eentje ging weg en de ander ging door. enige wat ik deed was één duw geven, waardoor ze op de grond viel en toen was ze helemaal in shock.
Jammer dat de mensen om haar heen gedacht hadden, hey daar heb je weer een turk
De enige oplossing die ik zie is dat als er gemod wordt dat het dan opzichtig gedaan wordt en er een duidelijk signaal wordt gegeven. En dat fragiele types niet worden gewraakt door vreemde bans. Dat vergroot de vijandigheid alleen maar.quote:
Jantjes verjaardigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar dat soort plekken gaan
Ik vind de verhalen sowieso sneu. Vechtende vrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
Ja nou ja, als dat echt zo is, is het niet zo gek dat zij een reactie geeft natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |