Hij is de nieuwe jezus en heeft een ban genomen zodat de rest van ons er geen krijgt.quote:
hij is misschien meer iemand van: "hij brak de ban en verdeelde deze onder zijn volgelingen"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
Oh blijkbaar niet, had hij eindelijk iets goeds kunnen doen voor de users..
Hoiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef KREEFTx het volgende:
EWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaAaAa
ik blijf dat "af" verwarrend vindenquote:
Ik zal hem breken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is misschien meer iemand van: "hij brak de ban en verdeelde deze onder zijn volgelingen"
Als fuck ouwe lul beetje bij de tijd blijven kom op.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik blijf dat "af" verwarrend vinden
waarom ben ik nu trouwens wel fb vrinden met tardis maar nog niet met jou?quote:
ja dat snap ik, maar in eerste instantie lees ik toch altijd gewoon het woord afquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als fuck ouwe lul beetje bij de tijd blijven kom op.
Waarom wil je mensen van FOK op facebookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben ik nu trouwens wel fb vrinden met tardis maar nog niet met jou?
gotte catch'em allquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef Carambola het volgende:
[..]
Waarom wil je mensen van FOK op facebook
Precies zo heb ik TARDIS ook op facebookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Mensen van FOK! eerst in je bed en daarna pas op Facebook ja toch.
you talk in riddles, womanquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:22 schreef Carambola het volgende:
[..]
Precies zo heb ik TARDIS ook op facebook
Je hebt de theorie goed bestudeerd zie ik. Nu de praktijk nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt de theorie goed bestudeerd zie ik. Nu de praktijk nog.
hmm, tijd om mn fb op te ruimen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Wil je nudes?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:24 schreef Carambola het volgende:
Aan TARDIS op fb heb je niks trouwens die vindt nooit wat leuk
O, moet nog even paar toevoegen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Noem eens wat namen..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O, moet nog even paar toevoegen dan
i like your nudesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:29 schreef Carambola het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen iets liken en nudes maar goed
Chloro, SE, Willoow sowieso he casanovaquote:
Deed Mozy toch ook namens Chai..quote:
toevallig was ook allemaal op zelfde nachtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chloro, SE, Willoow sowieso he casanova
Nice, kan Montelly de maagd nog wat van leren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toevallig was ook allemaal op zelfde nacht
Ik heb alleen geen inhammenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice, kan Montelly de maagd nog wat van leren.
hzaw vast ook niet, hij heet geen TARDIS..quote:
tsjaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice, kan Montelly de maagd nog wat van leren.
gelukkig nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hzaw vast ook niet, hij heet geen TARDIS..
Is leuk. Heb best wat FOK!users op mijn fb.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef Carambola het volgende:
[..]
Waarom wil je mensen van FOK op facebook
verstandige huisgenotequote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit al een hele dag lekker buiten, zit er 1 huisgenote van mijn vriendin an de hele middag in haar kamer, raam dicht, deur dicht, gordijnen dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |