Nieuwe testament is ook achterlijk natuurlijk. Een of ander smerig wijf dat vreemdgaat omdat d'r vent een waardeloze timmerman is, een idioot kutverhaal verzint als smoes en die mongool geloof het nog ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Katholieken geloven in evolutie
Wat aandoenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuwe testament is ook achterlijk natuurlijk. Een of ander smerig wijf dat vreemdgaat omdat d'r vent een waardeloze timmerman is, een idioot kutverhaal verzint als smoes en die mongool geloof het nog ook.
Kakt ze dat kind uit in een fucking schuur omdat ze een onverantwoordelijke hoer is ook nog.
Geheel terecht geexcecuteerd dat kutkind ook. Ik haat sekteleiders
Haten op de paus +1quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuwe testament is ook achterlijk natuurlijk. Een of ander smerig wijf dat vreemdgaat omdat d'r vent een waardeloze timmerman is, een idioot kutverhaal verzint als smoes en die mongool geloof het nog ook.
Kakt ze dat kind uit in een fucking schuur omdat ze een onverantwoordelijke hoer is ook nog.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ho ho dat is bullshit. Werk zelf op een katholieke school en wij daar doen daar echt niks mee. Wij leren de kinderen over elke cultuur iets bij, that's it.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van zijn levensdagen niet. Ik ga mijn kind niet naar een school brengen waar ie een één of ander fabeltje door zijn strot krijgt geramd over hoe 2 mensen elkaar vonden bij een appelboom.
Kinderen krijgen terwijl je onvruchtbaar bent. Schitterend man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ho ho dat is bullshit. Werk zelf op een katholieke school en wij daar doen daar echt niks mee. Wij leren de kinderen over elke cultuur iets bij, that's it.
In mijn klas vorig schooljaar geloofden er 3 van de 35 (!!) in God.
Katholieke scholen zijn gewqoon erg goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ho ho dat is bullshit. Werk zelf op een katholieke school en wij daar doen daar echt niks mee. Wij leren de kinderen over elke cultuur iets bij, that's it.
Alles kan tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Dan was ze er jong bijgeweest.
Was niet best geweest.
Ik zat ook op een katholieke middelbare school, in before opper, maar ik kreeg ook over alle culturen. natuurlijk iets meer over christendom.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij uitstekend om aan die 3 een voorspelling te wagen. Roept u maarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City en Gladbach zijn al door. Over de andere drie wedstrijden kan ik niets zinnigs zeggen.
Ik ken mijn vriendin sinds mn 14e.quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij uitstekend om aan die 3 een voorspelling te wagen. Roept u maar
Rostov - Ajax
Apoel Nicosia - FC Kopenhagen
Red Bull Salzberg - Dinamo Zagreb
Mijn openbare middelbare school was tijdenlang de beste van Nederland terwijl de christelijke school vol zit met molukkers en marokkanen die elkaar overhoop stekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Katholieke scholen zijn gewqoon erg goed.
Van de openbare scholen waar ik zat zit de helft tegenwoordig vast.
Misschien in de provincie anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn openbare middelbare school was tijdenlang de beste van Nederland terwijl de christelijke school vol zit met molukkers en marokkanen die elkaar overhoop steken
De zevende van oktober. Dan zit ik in Korea.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer verjaar jij eigenlijk?
Ga je buurten bij de grens met Noord-Korea?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De zevende van oktober. Dan zit ik in Korea.
Nee. Want ik respecteer je keuze. Hoe jammer ik het ook vind.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word maar boos, WORD MAAR BOOS.
Lekker chillen @ DMZ.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je buurten bij de grens met Noord-Korea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |