Geen crocodil.quote:
Jaja, sorry Frits (Sissing)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
seuh. Wel op periscope toch?![]()
Ik smeer alleen zoetigheid bij ontbijt. Voor de rest knal ik op koffie, water, gezond eten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die toegeven aan suiker kan je dan ook niet voor vol aan zien![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaja, sorry Frits (Sissing)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan ook alle spoilers openen door dubbelklik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je weer wat geleerd.![]()
En niet masturberen, neem ik aanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik smeer alleen zoetigheid bij ontbijt. Voor de rest knal ik op koffie, water, gezond eten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
De laatste keer dat ik een suikerklontje naar binnen werkte was toen ik nog koffie dronk. Da's alweer 8 maanden geleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n stevige suikerdrang denk ik.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
een hele mooi vice docu wel.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat wist ik. Ik hoopte dat jij het alleen niet zou weten. Maar eigenlijk is dat tegen beter weten in natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook alle spoilers openen door dubbelklik.
Heb je weer wat geleerd.
Maar eens vragen of Danny daar wat aan kan doen.![]()
Veel minder regelmatig dan normaal in ieder geval.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet masturberen, neem ik aan![]()
Ik las pas geleden een grafiekje van meest dodelijke door de mens gestarte rampen/epidemieën. En dat is dus inclusief holocaust, wo1 en wo2, Mao Zedong , Genesis kahn maar tabak staat met stip op 1quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat over de verslaving, niet over de schadelijke effecten.
Hoe er wordt gekeken naar drugs slaat echt helemaal nergens op![]()
Je eet toch wel eens iets met suiker neem ik aan? Of maak je alles zelf en vers?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een suikerklontje naar binnen werkte was toen ik nog koffie dronk. Da's alweer 8 maanden geleden.![]()
Ahja, crocodile.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een hele mooi vice docu wel.
Link naar het filmpje?
Overigens komt dat plaatje van mij uit een onderzoek van 2014... Was het niet eind 2014 dat Crocodile een beetje in het nieuws kwam?![]()
Meh. Vind alleen munchies aan te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een hele mooi vice docu wel.
En alles met matty matheson. Verder nogal een hekel aan vice![]()
Dzjengis Khanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las pas geleden een grafiekje van meest dodelijke door de mens gestarte rampen/epidemieën. En dat is dus inclusief holocaust, wo1 en wo2, Mao Zedong , Genesis kahn maar tabak staat met stip op 1
Hoe er wordt gekeken naar drugs slaat echt helemaal nergens op
Wat een baas was dat toch.![]()
Dat is al goed. Wantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel minder regelmatig dan normaal in ieder geval.quote:For whoever keeps the whole law but fails in one point has become accountable for all of it.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gewoon allemaal verbieden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe er wordt gekeken naar drugs slaat echt helemaal nergens op
Nicotine kun je toestaan als mensen dan ook de verantwoordelijkheid nemen voor de kosten van hun ziektefalen.
Maar dat laatste zou sowieso al moeten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Muchies met action bronson zijn chill. Vice is mij ook veelste links en te hip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh. Vind alleen munchies aan te zien.
En alles met matty matheson. Verder nogal een hekel aan vicehttp://www.vice.com/video/siberia-krokodil-tears-full-lengthquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ahja, crocodile.
Link naar het filmpje?
Overigens komt dat plaatje van mij uit een onderzoek van 2014... Was het niet eind 2014 dat Crocodile een beetje in het nieuws kwam?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vroeger deed ik het zowat om de twee dagen maar nu hoogstens een keer per week. Ik merkte teveel nadelen.quote:![]()
Het Europees waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving meldt dat de straatwaarden van lsd in 2006 in de meeste Europese landen varieerden tussen de ¤ 5 en 11 per eenheid.
Dus weinig verslavingskans, weinig negatief effect op je en een lage prijs.![]()
Oh dat zal best, maar ik dacht even aan een simpel voorbeeldjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je eet toch wel eens iets met suiker neem ik aan? Of maak je alles zelf en vers?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Krokodil is ook een mooi voorbeeld dat je beter heroïne kan legaliseren. Niemand gaat dood aan het gebruik van heroïne, mensen gaan dood omdat heroïne in t illegale circuit zitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ahja, crocodile.
Link naar het filmpje?
Overigens komt dat plaatje van mij uit een onderzoek van 2014... Was het niet eind 2014 dat Crocodile een beetje in het nieuws kwam?![]()
Alles legaliseren gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon allemaal verbieden.
Nicotine kun je toestaan als mensen dan ook de verantwoordelijkheid nemen voor de kosten van hun ziektefalen.
Maar dat laatste zou sowieso al moeten.![]()
Ja te weinig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen jij en Karina posten hier. En een zeldzaamheid dat Lavenderr hier post. LavenderrNoot noot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: