quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je ook nog de sticker in je klep. Dat zijn helemaal intrieste mongols die zoiets hebben
Koop je een pet laat je de gouden kutsticker zitten
Dat is godnondeju een mooi pet jonguquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan dit:
[ afbeelding ]
Maar die is echt, en het imaginaire petje van ts is nep.
En als het hard waait draait dat dingetje echtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is godnondeju een mooi pet jongu
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ontzettende kneus
'voor die die denken dat deze petje nep is.... jullie kankermoeders...jullie kankermoeders'.
Man man man. Triestheid ten top.
Dat zeg ik. Op het eind laat ie ook zien hoe het petje staat van de zijkant. Hij legt het petje dan min of meer gewoon op zn hoofd, waardoor het geheel een belachelijke vorm krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Wat een ongelooflijke kneus
Dat zelfde vraag ik me dus af over Thijs Bosmaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of dat soort lui over een paar jaar ook met het schaamrood op de kaken terugkijken (maar liever niet) naar hun eigen video's, of dat dit het soort mensen zijn die gewoon niet intelligent genoeg zijn om te beseffen hoe debiel ze eigenlijk overkomen
Lol. Er zou toch niemand met 'm messen als ie zwart was? Nu ook niet hoor, maar toch, hij zou zich beter voelen in zn vel als black man. Hij had gelezen in een boek dat Tupac toch op moment X terug zou komen en tot die tijd zou hij sparen voor een Colt .45 toch? Want immers, met een wapen ben je pas een echte gangsterquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:34 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dat zelfde vraag ik me dus af over Thijs Bosma
Fixed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef john-hert het volgende:
Mensen die nu naar Turkije gaan omdat het goedkoop is omdat niemand er heen wil vanwege de politieke spanningen
TS is pauper
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol. Er zou toch niemand met 'm messen als ie zwart was? Nu ook niet hoor, maar toch, hij zou zich beter voelen in zn vel als black man. Hij had gelezen in een boek dat Tupac toch op moment X terug zou komen en tot die tijd zou hij sparen voor een Colt .45 toch? Want immers, met een wapen ben je pas een echte gangster![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Onzin, als je het draagt nemen ze het nooit in beslag. Dat doen ze alleen als jij duidelijk voor doorverkoop hebt ingekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |