welke moet jij dan hebben?quote:
WTF GEKquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal je daar hetzelfde gevoel geven als voor de eerste keer anaal geneukt te worden
is allemaal gekkigheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WTF GEK
Ik heb hier een TR van gemaakt en Danny gepm't. Klaar met deze vunzige bende.
Vega = Vegan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck it ik begin wel eerst vega. Ik zou sterven zonder yoghurt.
ik wist niet dat die weizenbier maakten..quote:
hoezo ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt Waz helemaal van slag gemaakt
Nee dat doen ze ook niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet dat die weizenbier maakten..
ja jezus, daar hebben we het toch over?quote:
Jij speelt met gevoelens van mensen, zo ook met die van hem, hij whatsappte me vannacht dat hij lag te huilen door jouquote:
hier geloof ik HELEMAAL niks vanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij speelt met gevoelens van mensen, zo ook met die van hem, hij whatsappte me vannacht dat hij lag te huilen door jou
Wie gaat er nou daten met dit weerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef I3east het volgende:
Ppfff 25 minuten te vroeg voor date en nu heletijd rondjes rijden in de hitte. Ik zweet als een otter niet normaal en ik heb totaal geen zin meer.
ik wilde je net vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef Carambola het volgende:
[..]
Wie gaat er nou daten met dit weer
Oh.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja jezus, daar hebben we het toch over?
doe niet zo extreem bizarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je wilt hem alleen voor de seks
net als bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |