En dat terwijl ze toch echt verdedigers nodig hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En iedereen die op televisie keek.
Iedereen 1,5 uur loon uitbetalen.
Zullen komende week wel 25 miljoen uitrekken voor die Bailly en 10 voor Ziyech uit blinde paniek.
Die kan er echt geen klote van, nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat terwijl ze toch echt verdedigers nodig hebben![]()
Wie moet er meteen uit? Toch die Gudelj he?
Is geen schim meer van zichzelf nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van, nee.
En Bazoer is ook gewoon zielig de laatste tijd. Geen idee wat er aan de hand is, kennelijk is de roem hem naar het hoofd gestegen. Zet die vent maar een maand op de bank.
Die vent heeft ongeveer het fysiek (lengte en spieren) van Crack.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is geen schim meer van zichzelf nee.
En die Nouri? Is dat wat?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vent heeft ongeveer het fysiek (lengte en spieren) van Crack.
Die komt echt niet mee op dit niveau.
Serieus, zelfs in dat dwergenteam dat Jong Ajax heet, is hij nog een kop kleiner.quote:
Ik gun het hem van harte.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
En Siem wilde ze niet hebben. Zou toch wel pijnlijk zijn als hij met PSV kampioen wordt
Kijk je nabeschouwing?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, zelfs in dat dwergenteam dat Jong Ajax heet, is hij nog een kop kleiner.
Messi torent boven hem uit.
[..]
Ik gun het hem van harte.
Ja, was wel genant.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je nabeschouwing?![]()
Volgens Ronald de Boer zijn de meeste supporters het dit weekend alweer vergeten als er gewonnen wordt en Klaassen is een type LitmanenDie is ook compleet gestoord
goed goed, met jou?quote:
Chill, ik bruin niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
goed goed, met jou?
Heb vandaag lekker gezwommen en ben eindelijk beetje gebruind. Niet dat ik er eerst moeite voor deed ofzo
ik word eerst een beetje roze en dan bruin. Maar hecht er nier veel waarde aan ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chill, ik bruin niet echt.
Had bbq vanavond was wel chill
Nah, maar ik ben van nature een bleekscheet en dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word eerst een beetje roze en dan bruin. Maar hecht er nier veel waarde aan ofzo
Lekker hoor. volgende week school?
Ah chillquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nah, maar ik ben van nature een bleekscheet en dat is ook niet alles.
Ja heb wel school maar niet zoveel les dus nog redelijk chill.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah chill
Ik heb nog een maand vakantie 😂
Ben je al gestopt met typen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah chill
Ik heb nog een maand vakantie 😂
Ja hahhaa gelukkig welquote:
Goeie acteurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |