Hopen op een leuke loting danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, ik moet nog wel naar Arsenal voor CL, JR.
Matig
Kramer beetje in bekerpotjes en EL opstellen als groepsfase redelijk veilig zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu al lastig word, met Vejinovic en Tapia ook nog op de bank. Kon je daar beter jeugdspelers hebben.
Ga wel lachen als Kramer lastig gaat worden omdat hij niet speelt.
Seizoenskaarten zijn bij Arsenal toch duurst van hele PL?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin gaat een seizoenskaart halen voor de keren dat ze tijd heeft.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoenskaarten zijn bij Arsenal toch duurst van hele PL?
Klinkt wel een beetje als de Ajax mentaliteit hoor.quote:
Dat is ook allemaal niet veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kramer beetje in bekerpotjes en EL opstellen als groepsfase redelijk veilig zou zijn
Oh, mijn vriendin is wel vrij fanatiek hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als de Ajax mentaliteit hoor.
Seizoenkaart hebben voor die paar leuke potjes per jaar.
schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, mijn vriendin is wel vrij fanatiek hoor.
Die heeft er tegenwoordig meer de balen van als arsenal verliest dan ik als feyenoord verliest.
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal niet veel.
Ja, behalve dat ik vrij rationeel naar voetbal kan kijken.quote:
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoon
Toen was hij nog beslissend in resultaat. Maar dat gaat dit seizoen ook niet gebeuren. Dan blijft er niet veel over neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.
Maar in het feijenoord topic mocht je dat niet zeggen.
Net als ik met Gudelj bij Ajax dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoon
Volgt ze het transfernieuws niet ofzo? (of in geval van Arsenal het gebrek aan transfernieuws)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik vrij rationeel naar voetbal kan kijken.
En Arsenal in haar ogen altijd de BESTE spelers ter wereld heeft.
Hij zal er net als vorig jaar wel een keer een penalty in schieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was hij nog beslissend in resultaat. Maar dat gaat dit seizoen ook niet gebeuren. Dan blijft er niet veel over nee
Welke users verdedigden hem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.
Maar in het feijenoord topic mocht je dat niet zeggen.
Ze is gewoon totaal irrationeel als het om die club gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgt ze het transfernieuws niet ofzo? (of in geval van Arsenal het gebrek aan transfernieuws)
RvdLaak noemde hem vorig seizoen bij zijn komst de beste speler van de Eredivisiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke users verdedigden hem dan?
Snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon totaal irrationeel als het om die club gaat.
Dan moet je opgenomen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RvdLaak noemde hem vorig seizoen bij zijn komst de beste speler van de Eredivisie
Mja, die komt uit Groningen
Permanentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je opgenomen worden.
Ik kan vooral winsten goed relativeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor
Kan het meestal ook wel relativeren allemaal. Het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal nergens over.
Net als al die figuren die lopen te schreeuwen om al die oude heldenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je opgenomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |