als men dat hier zegt zal dat vast zo zijn. Het enige wat ik weet is dat als die mongolen weer eens een demonstratie organiseren daarna de stratenmakers weer aan de gang kunnen om de stoep recht te leggen en de glaszetters een wereldomzet draaien. En of de eerste klap nou vanaf links of rechts komt, het interesseert me werkelijk niet. Het zijn allemaal een stel marginalen die ze ergens ver weg moeten stoppen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit klinkt nogal alsof je zelf het idee hebt dat AFA aanviel en NVU daar op reageerde.
Het maakt wel bijzonder veel uit voor de gerechtelijke macht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
als men dat hier zegt zal dat vast zo zijn. Het enige wat ik weet is dat als die mongolen weer eens een demonstratie organiseren daarna de stratenmakers weer aan de gang kunnen om de stoep recht te leggen en de glaszetters een wereldomzet draaien. En of de eerste klap nou vanaf links of rechts komt, het interesseert me werkelijk niet. Het zijn allemaal een stel marginalen die ze ergens ver weg moeten stoppen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reactionairquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:43 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Reactieve? Ik geloof dat ik de Nederlandse taal redelijk beheers maar wat bedoel je hiermee?
Niemand bij de NVU ontkent de holocaust. Godskristus, mensen denken bij de term "nazi" aan de meest achterlijke dingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:54 schreef NobodyKerz het volgende:
Holocaust-deniers zijn van hetzelfde kaliber qua intelligentie als flat-earthers.
Dank voor de link en uitleg. Dat meen ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:52 schreef sc00p het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reactionair
Kortom:
Je wilt dat de politiek door kinderachtige emoties bestuurd wordt, in plaats van met nadenken, discussie en redelijkheid.
Heb je wel eens rechtse of linkse fascisten gehoord die consistent zijn in hun argumentatie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Markant... zwaaien met een Russische vlag en tegelijkertijd tegen Oostblok-arbeiders zijn... wat inconsistent.
Ik doelde eigenlijk op stormfront.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Niemand bij de NVU ontkent de holocaust. Godskristus, mensen denken bij de term "nazi" aan de meest achterlijke dingen.
Ik heb Stormfront altijd een zeer foute site gevonden. Verzamelplaats voor verdwaalde kaalkopjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:00 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op stormfront.
Ik ben er vrij zeker van dat Kusters niet op Fok! zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:24 schreef bamibij het volgende:
Ts is holmaatje van Constant Kusters.
Die klaphark post ook op FOK! trouwens denk ik
Dat weet je omdat je z'n holmaatje bentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:25 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat Kusters niet op Fok! zit.
De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogrammaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Niemand bij de NVU ontkent de holocaust.
Die docu heb ik jaren geleden gezien maar ben ik grotendeels vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogramma) aan tafel aanschoven waren anders enorm geïnteresseerd in de boeken van holocaust-ontkenner David Irving. Ze zullen het niet allemaal doen, maar om bij voorbaat te zeggen dat niemand het doet, is ook wel weer naïef.
Verder vonden ze dat het homohuwelijk niet meer erkend zou moeten worden en de doodstraf moet weer ingevoerd worden, en nog meer van zulke onzin die Nederland weer terug naar de 19e zou schoppen.
Sowieso vrijwel alle beelden die ik van NVU leden zie op Youtube (en dat vind ik nog wel eens humor om op te zoeken), tekenen het beeld van gefrustreerde gasten die maar één levensbeschouwing kunnen hanteren, namelijk die van hun zelf. Zelfs partijgenoten van andere steden moeten ze eigenlijk niet, om dat er toch iets (lulligs) anders is. Het gaat allemaal redelijk dicht naar het autistische spectrum bij de meesten, heb ik het idee.
Die Constant Kusters vind ik zo'n gluiperig mannetje, op zich lijkt hij heel sympathiek, en hij heeft een redelijk vlotte babbel. Maar gelukkig heeft ie een enorm kort lontje en valt hij altijd binnen no-time door de mand en ziet vrijwel iedereen dat het gewoon een dikke randdebiel is
Dat was echt satire.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Gehenna het volgende:
De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogramma ) aan tafel aanschoven waren
Eerlijk is eerlijk, het is een hilarische video.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:53 schreef Geelman het volgende:
Zo, en nu weer ff lachen om die mafketels:
Thanx voor die update.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef PesteNoire het volgende:
Ik bren godverdomme weer dronken. Weer twaalfd halve liters op en heb er nog 10 staan.
Tegen je ballen? hehehehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Thanx voor die update.
Ik zit nu aan de Grolsch. Het is fucking warm dus ik houd het koude flesje tegen mijn ballen, in de hoop om af te koelen.
Maar ben niet dronken ofzo, heb ik geen zin in op de woensdag.
Kameraad!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Thanx voor die update.
Ik zit nu aan de Grolsch. Het is fucking warm dus ik houd het koude flesje tegen mijn ballen, in de hoop om af te koelen.
Maar ben niet dronken ofzo, heb ik geen zin in op de woensdag.
Wat deed die dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef PesteNoire het volgende:
Ik had net mijn dronke buurman op bezoek. die kerel was totaal de weg kwijt.
Ik ken deze niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Kameraad!
ik heb een lied voor je:
Luister deze shit elke dat bij het wakker worden.
Wat een held.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:45 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
gewoon tegen de muur aan tyften. Hij was al vanaf 6 uur 's ochtends aan het zuipen.
Huij heeeft zijn hele huis volgespoten met grafitiquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:53 schreef Geelman het volgende:
Zo, en nu weer ff lachen om die mafketels:
Lekker nummer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ken deze niet.
Dit is de enige die ik van Jörg Hähnel ken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |