abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:45:00 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164816447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit klinkt nogal alsof je zelf het idee hebt dat AFA aanviel en NVU daar op reageerde.
als men dat hier zegt zal dat vast zo zijn. Het enige wat ik weet is dat als die mongolen weer eens een demonstratie organiseren daarna de stratenmakers weer aan de gang kunnen om de stoep recht te leggen en de glaszetters een wereldomzet draaien. En of de eerste klap nou vanaf links of rechts komt, het interesseert me werkelijk niet. Het zijn allemaal een stel marginalen die ze ergens ver weg moeten stoppen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164816467
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

als men dat hier zegt zal dat vast zo zijn. Het enige wat ik weet is dat als die mongolen weer eens een demonstratie organiseren daarna de stratenmakers weer aan de gang kunnen om de stoep recht te leggen en de glaszetters een wereldomzet draaien. En of de eerste klap nou vanaf links of rechts komt, het interesseert me werkelijk niet. Het zijn allemaal een stel marginalen die ze ergens ver weg moeten stoppen.
Het maakt wel bijzonder veel uit voor de gerechtelijke macht. :)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:52:31 #123
164607 sc00p
D66-rechter
pi_164816595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:43 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

Reactieve? Ik geloof dat ik de Nederlandse taal redelijk beheers maar wat bedoel je hiermee?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reactionair

Kortom:
Je wilt dat de politiek door kinderachtige emoties bestuurd wordt, in plaats van met nadenken, discussie en redelijkheid.
Ik ook, bedankt!
pi_164816629
Holocaust-deniers zijn van hetzelfde kaliber qua intelligentie als flat-earthers. :')
pi_164816689
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:54 schreef NobodyKerz het volgende:
Holocaust-deniers zijn van hetzelfde kaliber qua intelligentie als flat-earthers. :')
Niemand bij de NVU ontkent de holocaust. Godskristus, mensen denken bij de term "nazi" aan de meest achterlijke dingen.
pi_164816707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:52 schreef sc00p het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Reactionair

Kortom:
Je wilt dat de politiek door kinderachtige emoties bestuurd wordt, in plaats van met nadenken, discussie en redelijkheid.
Dank voor de link en uitleg. Dat meen ik.

Heb hier overigens 7 boeken van Friedrich Engels en Karl Marx in de kast staan. Vind de geschiedenis van het communisme altijd interessant.
pi_164816740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Markant... zwaaien met een Russische vlag en tegelijkertijd tegen Oostblok-arbeiders zijn... wat inconsistent.
Heb je wel eens rechtse of linkse fascisten gehoord die consistent zijn in hun argumentatie?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164816776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

Niemand bij de NVU ontkent de holocaust. Godskristus, mensen denken bij de term "nazi" aan de meest achterlijke dingen.
Ik doelde eigenlijk op stormfront.
pi_164817033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:00 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op stormfront.
Ik heb Stormfront altijd een zeer foute site gevonden. Verzamelplaats voor verdwaalde kaalkopjes.
pi_164817297
Ts is holmaatje van Constant Kusters.

Die klaphark post ook op FOK! trouwens denk ik :')
pi_164817318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:24 schreef bamibij het volgende:
Ts is holmaatje van Constant Kusters.

Die klaphark post ook op FOK! trouwens denk ik :')
Ik ben er vrij zeker van dat Kusters niet op Fok! zit.
pi_164817331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:25 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat Kusters niet op Fok! zit.
Dat weet je omdat je z'n holmaatje bent

Mag je weleens een vlag dragen of blijft het bij z'n slipjes?
pi_164817340
Geen commentaar.
pi_164817515
Maar OT: NVU is een vervelende partij. Dat ze maar marginaal mogen blijven.
pi_164817612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

Niemand bij de NVU ontkent de holocaust.
De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogramma :') ) aan tafel aanschoven waren anders enorm geïnteresseerd in de boeken van holocaust-ontkenner David Irving. Ze zullen het niet allemaal doen, maar om bij voorbaat te zeggen dat niemand het doet, is ook wel weer naïef.

Verder vonden ze dat het homohuwelijk niet meer erkend zou moeten worden en de doodstraf moet weer ingevoerd worden, en nog meer van zulke onzin die Nederland weer terug naar de 19e zou schoppen.

Sowieso vrijwel alle beelden die ik van NVU leden zie op Youtube (en dat vind ik nog wel eens humor om op te zoeken :P), tekenen het beeld van gefrustreerde gasten die maar één levensbeschouwing kunnen hanteren, namelijk die van hun zelf. Zelfs partijgenoten van andere steden moeten ze eigenlijk niet, om dat er toch iets (lulligs) anders is. Het gaat allemaal redelijk dicht naar het autistische spectrum bij de meesten, heb ik het idee.

Die Constant Kusters vind ik zo'n gluiperig mannetje, op zich lijkt hij heel sympathiek, en hij heeft een redelijk vlotte babbel. Maar gelukkig heeft ie een enorm kort lontje en valt hij altijd binnen no-time door de mand en ziet vrijwel iedereen dat het gewoon een dikke randdebiel is :')
Robert Moog died for our synths
pi_164817779
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Gehenna het volgende:

[..]

De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogramma :') ) aan tafel aanschoven waren anders enorm geïnteresseerd in de boeken van holocaust-ontkenner David Irving. Ze zullen het niet allemaal doen, maar om bij voorbaat te zeggen dat niemand het doet, is ook wel weer naïef.

Verder vonden ze dat het homohuwelijk niet meer erkend zou moeten worden en de doodstraf moet weer ingevoerd worden, en nog meer van zulke onzin die Nederland weer terug naar de 19e zou schoppen.

Sowieso vrijwel alle beelden die ik van NVU leden zie op Youtube (en dat vind ik nog wel eens humor om op te zoeken :P), tekenen het beeld van gefrustreerde gasten die maar één levensbeschouwing kunnen hanteren, namelijk die van hun zelf. Zelfs partijgenoten van andere steden moeten ze eigenlijk niet, om dat er toch iets (lulligs) anders is. Het gaat allemaal redelijk dicht naar het autistische spectrum bij de meesten, heb ik het idee.

Die Constant Kusters vind ik zo'n gluiperig mannetje, op zich lijkt hij heel sympathiek, en hij heeft een redelijk vlotte babbel. Maar gelukkig heeft ie een enorm kort lontje en valt hij altijd binnen no-time door de mand en ziet vrijwel iedereen dat het gewoon een dikke randdebiel is :')
Die docu heb ik jaren geleden gezien maar ben ik grotendeels vergeten.

Tegen het homohuwelijk en voor de doodstraf is iets wat dit soort partijen altijd hebben gepropagandeerd.

In het verleden hebben ze veel problemen gehad met leden (met name de beeldvorming) maar tegenwoordig gaat het een stuk beter. Wat bedoel je precies met andere steden?

Persoonlijk vind ik Constant Kusters een goede partijleider voor de NVU.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:47:29 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164819189
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Gehenna het volgende:
De gasten (die toch redelijk hoog in de partij staan) die toen bij Sophie op 3 (ja, verder een kutprogramma ) aan tafel aanschoven waren
Dat was echt satire. _O-
Volgens mij staat het nog op internet ergens, echt een aanrader.
Kusters zit aan tafel met twee downies van de NVU met een IQ van 70.

Het meest trieste was nog dat Sophie keihard gefaald heeft in dat interview, ze wist op een gegeven moment niet meer wat voor vragen ze moest stellen. Kusters glorieerde aan die tafel.

Laat types als Kusters maar aan Pauw over ofzo. Al vind ik Pauw soms iets te veel links. Maar dat is misschien verplicht bij de VARA.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:53:10 #138
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_164819324
Zo, en nu weer ff lachen om die mafketels:

Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_164821597
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:53 schreef Geelman het volgende:

Eerlijk is eerlijk, het is een hilarische video.
pi_164824309
Ik bren godverdomme weer dronken. Weer twaalfd halve liters op en heb er nog 10 staan.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:29:30 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164824432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef PesteNoire het volgende:
Ik bren godverdomme weer dronken. Weer twaalfd halve liters op en heb er nog 10 staan.
Thanx voor die update.

Ik zit nu aan de Grolsch. Het is fucking warm dus ik houd het koude flesje tegen mijn ballen, in de hoop om af te koelen.

Maar ben niet dronken ofzo, heb ik geen zin in op de woensdag. :P
pi_164824603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Thanx voor die update.

Ik zit nu aan de Grolsch. Het is fucking warm dus ik houd het koude flesje tegen mijn ballen, in de hoop om af te koelen.

Tegen je ballen? heheheh :D

Ik had net mijn dronke buurman op bezoek. die kerel was totaal de weg kwijt.

Ik heb overigens al jaren geen kater meer gehad. Gewoon immuun geworden voor alcohol ofzo.
pi_164824781
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Thanx voor die update.

Kameraad!

ik heb een lied voor je:

Luister deze shit elke dat bij het wakker worden.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:41:41 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164824988
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef PesteNoire het volgende:
Ik had net mijn dronke buurman op bezoek. die kerel was totaal de weg kwijt.

Wat deed die dan? _O-
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:43:20 #145
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164825068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

Kameraad!

ik heb een lied voor je:

Luister deze shit elke dat bij het wakker worden.
Ik ken deze niet.

Dit is de enige die ik van Jörg Hähnel ken:
pi_164825160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat deed die dan? _O-
gewoon tegen de muur aan tyften. Hij was al vanaf 6 uur 's ochtends aan het zuipen.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:46:58 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164825232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:45 schreef PesteNoire het volgende:

[..]

gewoon tegen de muur aan tyften. Hij was al vanaf 6 uur 's ochtends aan het zuipen.
Wat een held. :7
pi_164825319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een held. :7
Huij heeeft zijn hele huis volgespoten met grafiti _O- _O- Fucking staatsdebiel.

Verder wel een wereldgozer.
pi_164825352
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:53 schreef Geelman het volgende:

_O- :')

Ook telkens weer: "Wij zijn voor de vrijheid van meningsuiting", ja, maar dan moet diegene wel dezelfde mening als jou hebben :')

Dat zag je ook toen telkens bij die info-avonden over vluchtelingenopvang in het land. Kwamen de NVU-jongens vanuit andere plaatsen door de pleidooien van mensen heen te schreeuwen ("DAAR MOET UH PIEMUL IN!!").

En die Kusters reageerde met dat dat dus VvMU was. Nee domme lamlul, dat het dat juist het ontnemen van die vrijheid voor anderen. :N
Robert Moog died for our synths
pi_164825362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik ken deze niet.

Dit is de enige die ik van Jörg Hähnel ken:
Lekker nummer.

Deze vind ik ook mooi. Eigenlijk jammer dat ghij door de jaren heen zo weinig uitgebracht heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')