Heheh, dat heb ik ook. Hoe dronken ik ook ben, typen lukt prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 13 halve liter blikken op. Dat ik nog redelij kan typen is 1 van mijn verborgen talenten.
Gast, hoe houd je 6 liter binnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 13 halve liter blikken op. Dat ik nog redelij kan typen is 1 van mijn verborgen talenten.
Gewenningquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gast, hoe houd je 6 liter binnen?
Dat is goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:16 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Het iet is MIJN leven. Ik heb me veel te lang met anderen beziggehouden maar nu moet ik aan mezelf denken.
Hehequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heheh, dat heb ik ook. Hoe dronken ik ook ben, typen lukt prima.
Hmm, 6 liter is fucking veel, dan ontploft je maag toch...quote:
Aan de jenever?!?!? BAASquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Duur wel.. Maja ik tik gewoon bokma weg.
Ja man best vaak!quote:
Nee man dat is niet zo lastig...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, 6 liter is fucking veel, dan ontploft je maag toch...![]()
Of je moet op de wc zuipen of zo.
sinds vorig jaar bgen ik steeds meer gaan drinken. !2 halve liter blikken is voor mij geen enkel probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, 6 liter is fucking veel, dan ontploft je maag toch...![]()
Of je moet op de wc zuipen of zo.
Yup, vooral als je je klote voelt doet drank wonderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Hehe
wat ik nu zeg klinkt misschien raar, maar ik heb altijd een hekel aan alcohol gehad. Serieus, puur vergif. Maar het geeeft me zo'n verdomd goed gevoel.
Nee, is niet zo raar hoor, vooral als je zoals je zegt uit een familie komt waar heel veel gedronken wordt. Dat je dan toch een keer gaat drinken is ook niet zo vreemd en ja het geeft ook een goed gevoel. Waarschijnlijk kom je dan dus ook nog uit een verslavingsgevoelige familie en dan gaat het makkelijk mis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Hehe
wat ik nu zeg klinkt misschien raar, maar ik heb altijd een hekel aan alcohol gehad. Serieus, puur vergif. Maar het geeeft me zo'n verdomd goed gevoel.
Shit man, ik ga ook weer ff een fles jenever halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja man best vaak!
[..]
Nee man dat is niet zo lastig...
Bizar man, toen ik wat jonger was ging ik ook wel eens zuipen, maar ik ging kotsen als ik teveel dronk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
sinds vorig jaar bgen ik steeds meer gaan drinken. !2 halve liter blikken is voor mij geen enkel probleem.
Dat heb ik dan weer nooit gehad trouwens, ook niet met andere drugs. Vind het gewoon saai om nuchter te zijn, maar heb nog nooit iets gebruikt om me qua emoties of zo beter te voelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup, vooral als je je klote voelt doet drank wonderen.
Klinkt toch wel een beetje paradoxaal. Iets saai vinden is toch ook emotie?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gehad trouwens, ook niet met andere drugs. Vind het gewoon saai om nuchter te zijn, maar heb nog nooit iets gebruikt om me qua emoties of zo beter te voelen.
Gelukkig ook maar denk ik, want heb altijd het idee dat het dan nog moeilijker is om er mee te stoppen.
Dat is knap.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gehad trouwens, ook niet met andere drugs. Vind het gewoon saai om nuchter te zijn, maar heb nog nooit iets gebruikt om me qua emoties of zo beter te voelen.
Gelukkig ook maar denk ik, want heb altijd het idee dat het dan nog moeilijker is om er mee te stoppen.
Hehe, ja oké, daar heb je gelijk in. Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik toch? Niet om verdriet of pijn of whatever te verzachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klinkt toch wel een beetje paradoxaal. Iets saai vinden is toch ook emotie?
Maar een beetje beneveld zijn is inderdaad wel chill. Met drugs heb ik geen ervaring, buiten een hijs aan een joint.
Als je dat doet, ga je volgens mij snel padje af.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, daar heb je gelijk in. Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik toch? Niet om verdriet of pijn of whatever te verzachten.
Verstandigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben daar wel gevoelig voor, en als ik merk dat ik begin te drinken (of zoals vroeger, begon te snuiven) omdat ik me kut voel, dan stop ik er ook meteen mee, preventieve actie.
Jeps, vaak wel iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je dat doet, ga je volgens mij snel padje af.
Hangt ervan af wat het pad is in de eerste plek! Een alcoholist die zichzelf zo kapot zuipt dat geen geld meer is voor alcohol en hij op straat leeft kan zijn leven makkelijk tot een stop zetten en hoeft niet beter af te zijn dan de kantoorslaaf met wehkamp schulden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je dat doet, ga je volgens mij snel padje af.
Ik ben een kantoorslaaf zonder wehkamp schulden...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat het pad is in de eerste plek! Een alcoholist die zichzelf zo kapot zuipt dat geen geld meer is voor alcohol en hij op straat leeft kan zijn leven makkelijk tot een stop zetten en hoeft niet beter af te zijn dan de kantoorslaaf met wehkamp schulden.
Hangt ervan af hoelang je het nog plezierig gaat vinden kantoorslaaf te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben een kantoorslaaf zonder wehkamp schulden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |