quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef d4v1d het volgende:
Gister? Gister was het geen 29 maart hoor.
Edit: ik zie nu de #2 in de TT![]()
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kom je ook wel eens buiten Belfast ?
Daarom vraag ik dat ook. Ook Ierland? En zo ja, waar ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.
Eigenlijk alleen Dublin en omgeving. Wel met de bus doorheen getoured voor een deel. Erg mooi ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom vraag ik dat ook. Ook Ierland? En zo ja, waar ?
qquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:12 schreef Negentiendertig het volgende:
Aanrader nu je nog soort-van in de buurt bent: Edinburgh en de Schotse Hooglanden. Zo mooi daar.
Heb je al uitsluitsel wb Praag?
Waarom niet? Zo zonde, daar wonen en dan een beetje in de stad gaan lopen hermitten....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.
spann0ndquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
q
Mijn skype interview is over een half uur. Neevrveus wel.
En, hoe ging het?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
q
Mijn skype interview is over een half uur. Neevrveus wel.
Gefeliciteerd!quote:
ben wel op wat meer plekken geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo zonde, daar wonen en dan een beetje in de stad gaan lopen hermitten....
quote:
Alles regelen gaat nu beginnen, maar de training begint 31 oktober dus denk rond 20-25 oktober naar praag. naar NL rond eind sept/begin oktquote:
Oh, dan heb je nog plenty tijd om de regio nog te verkennen (Isle of Man, Londonderry)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Alles regelen gaat nu beginnen, maar de training begint 31 oktober dus denk rond 20-25 oktober naar praag. naar NL rond eind sept/begin okt
Had ik al hangen, Praag wil ik al langer dan vroige weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:27 schreef computergirl het volgende:
Waar haal je nou zo snel die vlag vandaan?![]()
Gefeliciteerd, je bent vast heel goed dat ze je graag willen hebben
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Gefeliciteerd gozer!Is je gegund
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Humberto-T het volgende:
Gefeliciteerd en succes in Praag.
Nog wel even get maximale eruit halen qua rondreizen he.
M'n bilspleet is wat langer dan de bedoeling is zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:59 schreef MrSalazar het volgende:
Wat is er dan precies mis met je reet, als ik mag vragen?
Thanks man!quote:
Oh vanaf je geboorte al dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thankskomt goed
[..]
M'n bilspleet is wat langer dan de bedoeling is zullen we maar zeggen.chronische open wond.
[..]
Thanks man!
Ik wil wel meer weten als je zin hebt om er iets over te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:43 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd man!
Vind het tof dat je iedere keer weer die uitdaging aangaat.
thnxquote:
gaat wel eens wat mis sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:19 schreef vannelle het volgende:
The fuck? Je quote mij niet eens.![]()
Zal wel komen omdat ik nog niet gereageerd had.
Gefeliciteerd pik!
Wens je veel geluk en 2 lekkere wijven, kun je zelf kiezen.
Dankjewel!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe baan. Gaaf hoor, Praag! Ben benieuwd naar je belevenissen! Veel plezier!
Of maak eens een dagtochtje deze kant op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Jouw stad ga ik ook met regelmaat bezoeken vermoed ik
Welke stad?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Of maak eens een dagtochtje deze kant op.
Ik woon helaas niet meer in Boedapest, maar ik ben van harte bereid je tips te geven!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Jouw stad ga ik ook met regelmaat bezoeken vermoed ik
Klinkt goed, wat een mooi avontuur!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:08 schreef Toto69 het volgende:
Stap 1: Baan opzeggen in Belfast. CHECK, per 30 september
Stap 2: Vliegticket naar Nederland boeken. CHECK (czech, haha) 3 oktober 16:05 vanaf BFS
Stap 3: Accommodatie regelen voor aankomst in Praag. CHECK, al weet ik nog geen detailsm, ik krijg iig een maand gratis accommodatie van het bedrijf om te settlen en zelf iets te zoeken. Stressverlagend.
Stap 4: Formulieren invullen voor de baan daar. CHECK, all done, eigenlijk al helemaal geregeld.
Stap 5: 3 weken vakantie in Nederland, familie en vrienden bezoeken en wat chillen. Dat duurt nog even.
Stap 6: Treinticket naar Berlijn boeken, en dan nog Berlijn - Praag, ook met de trein. Daar wacht ik nog even mee tot ik weet wanneer ik welkom ben in Praag qua accommodatie. Training begint 31 oktober, dus wil er rond 20-24 oktober ergens zijn.
Tot zover
Ah zonde! Tofquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon helaas niet meer in Boedapest, maar ik ben van harte bereid je tips te geven!
Mag je wel in bad? In veel van die baden hoef je niet te zwemmen maar kun je gewoon een beetje luieren. En anders zijn er nog heel veel andere mooie dingen te bekijken in Boedapest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zonde! Tof
Ik zou erg graag eens zo'n thermaal bad bezoeken. Hoewel ik niet weet of ik er wel eens in mag want ik mag niet zwemmen.
Weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je wel in bad? In veel van die baden hoef je niet te zwemmen maar kun je gewoon een beetje luieren. En anders zijn er nog heel veel andere mooie dingen te bekijken in Boedapest.
Maar Praag is ook geweldig. Ik vond het een heerlijke stad. En je kunt gewoon je boodschappen doen bij Appie, sort of..
[ afbeelding ]
Best veel. Ik ben naar Praag geweest met de treinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niettoch eensvragen.
Haha awesomedaar ga ik boodschappen doen
Heb jij nog veel met de trein gereisd daar? Naar andere steden?
Tofquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best veel. Ik ben naar Praag geweest met de treinMaar ook naar Wenen, Salzburg en vrijwel elke stad van enige betekenis in Hongarije. Vanuit Praag zit je ook zo in steden als Nürnberg en Regensburg, lijkt me. En Bohemia is ook een prachtig gebied.
Hoe doe je dat dan met douchen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zonde! Tof
Ik zou erg graag eens zo'n thermaal bad bezoeken. Hoewel ik niet weet of ik er wel eens in mag want ik mag niet zwemmen.
Ze hebben daar wel lekkere broodjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:37 schreef Polenbatser het volgende:
Gefeliciteerd met je baan!![]()
Trouwens, stel je niet teveel voor van de Albert. Je zult wel zien wat ik bedoel als je er bent.
Welke? Je kunt er ook prima winkelen hoor, alleen als je het niveau verwacht van de AH in NL dan raak je wel wat teleurgesteld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel lekkere broodjes
Thanks! Yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:34 schreef DoubleDip het volgende:
Gefeliciteerd! Leuk zo'n nieuw avontuur, komt daar ook een topic over?
Douchewater is schoon, een zwembad niet altijd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met douchen?
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:37 schreef Polenbatser het volgende:
Gefeliciteerd met je baan!![]()
Trouwens, stel je niet teveel voor van de Albert. Je zult wel zien wat ik bedoel als je er bent.
Idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel lekkere broodjes
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:19 schreef Toto69 het volgende:
nog een middagje in Berlijn zelfs (nog nooit geweest)
En komijnekaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Welke? Je kunt er ook prima winkelen hoor, alleen als je het niveau verwacht van de AH in NL dan raak je wel wat teleurgesteld.
Maaaaaaarrrrr ze hebben tegenwoordig wel een zak dropjes van de Euroshopper.Er zit verbetering in.
Nee hequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:51 schreef Sylvana het volgende:
Klinkt goed Toot en das niet duur nee
ik weet hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga regelmatig naar Tsjechië en dan is mijn #1 adresje toch wel de Albert.
[..]
Ja, dat wordt even commuten en het OV testenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:02 schreef Polenbatser het volgende:
Řeporyje is wel een behoorlijk stuk buiten het centrum ja. Hopelijk vind je snel wat anders.Wil je op jezelf wonen, of met anderen? Opzich is het wel een stuk makkelijker wat te vinden dan in NL, dus in een maand tijd moet dat wel lukken.
Nog niet geweest maar geloof het meteen, we zullen zienquote:
Dit inderdaad. Schotland is zo mooi. Ik heb aardig wat van NI + Ierland gezien, bijna alle counties wel, maar Schotland vind ik toch wat mooier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:12 schreef Negentiendertig het volgende:
Aanrader nu je nog soort-van in de buurt bent: Edinburgh en de Schotse Hooglanden. Zo mooi daar.
Ik snap je punt. Ik ga nog wel e.e.a. ondernemen. Ben overigens wel in Ierland geweestquote:Op maandag 29 augustus 2016 04:23 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Schotland is zo mooi. Ik heb aardig wat van NI + Ierland gezien, bijna alle counties wel, maar Schotland vind ik toch wat mooier.
Ga je nog wat buiten Belfast ondernemen voordat je naar Praag gaat? Zat dingen te doen. Dagje Gian'ts Causeway, Donegal, Newcastle mountains, Bangor, grotten, etc.
Zie dit niet als een oordeel maar ik begrijp niet echt waarom iemand maanden in Belfast verblijft zonder een dagtourtje elders te doen. Kost ook niet veel.
Sofia, Bulgarije, kan je meteen ff Concentrix bezoeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog niet geweest maar geloof het meteen, we zullen zien
Ben al een beetje aan het nadenken om ergens tussen 22-30 oktober een stedentripje te maken vanaf Praag, maar waarheen weet ik nog niet, dat bedenk ik dichterbij die data nog wel. Misschien iets van Zagreb (Kroatië) of Belgrado (Servië) lijkt me wel interessant.
Is wel erg ver treinenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Sofia, Bulgarije, kan je meteen ff Concentrix bezoeken.
Ha, broekie!quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Damn, al vaker hier gekeken maar wil toch even reageren.
Ben zelf bijna 20, maar wat jij allemaal doet in je eentje zou ik echt nooit (nu niet in ieder geval) durven. Kan ik alleen maar bewondering voor hebben![]()
![]()
Succes in Praag!
Zou leuk zijn als je weer verder gaat met je ervaringen en je verhalen en je foto's. Ik lees ze graag. Veel succes in Praag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
Laatste werkweekje hiero. Thank god. Nog 4 werkdagen.
Maandag vlieg ik naar NL.
Itinerary vanaf 21 oktober:
21 oktober: Middag Berlijn, daarna met de trein door naar Praag.
22-23-24 oktober settlen en Praag verkennen.
25-27 oktober Rome. Vliegen vanaf Praag dinsdag 25 oktober 10.55, terug donderdag 27 oktober 13:15
28-29 oktober: Nader te bepalen, wellicht nog een stedentrip naar een ander land. Heb van 21-30 oktober vrije tijd, dus.
Maar goed, eerst hier nog zes dagen dolle pret, en dan 2.5 week in NL waar ik wel naar uitkijk.
Open t.z.t. wel een Tsjechië topic mocht er nog animo voor zijn. Misschien update ik dan ook weer wat actiever, met foto's, reisverslagen etc
Tofquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je weer verder gaat met je ervaringen en je verhalen en je foto's. Ik lees ze graag. Veel succes in Praag.
Goede reis!quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:43 schreef Toto69 het volgende:
17.05 Jullie tijd vertrekt mijn vliegtuig richting Nederland.
ben je er al?quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:43 schreef Toto69 het volgende:
17.05 Jullie tijd vertrekt mijn vliegtuig richting Nederland.
huh? Je bent toch gewoon nederlander en nu terug in nederland?quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Dank allen
Net geland. Nu nog 30 min wachtrij trotseren bij de paspoort controle en dan nog 2 uue treinen
ik loop altijd in gestrekte draf van vliegtuig naar de uitgang zonder rij? Vorige maand nog gevlogen en de enige rijen die ik me herinner zijn bij bagagescan voor vertrekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |