quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef d4v1d het volgende:
Gister? Gister was het geen 29 maart hoor.
Edit: ik zie nu de #2 in de TT![]()
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kom je ook wel eens buiten Belfast ?
Daarom vraag ik dat ook. Ook Ierland? En zo ja, waar ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.
Eigenlijk alleen Dublin en omgeving. Wel met de bus doorheen getoured voor een deel. Erg mooi ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom vraag ik dat ook. Ook Ierland? En zo ja, waar ?
qquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:12 schreef Negentiendertig het volgende:
Aanrader nu je nog soort-van in de buurt bent: Edinburgh en de Schotse Hooglanden. Zo mooi daar.
Heb je al uitsluitsel wb Praag?
Waarom niet? Zo zonde, daar wonen en dan een beetje in de stad gaan lopen hermitten....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, niet heel vaak tho. Natuur is hier wel erg mooi.
spann0ndquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
q
Mijn skype interview is over een half uur. Neevrveus wel.
En, hoe ging het?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
q
Mijn skype interview is over een half uur. Neevrveus wel.
Gefeliciteerd!quote:
ben wel op wat meer plekken geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo zonde, daar wonen en dan een beetje in de stad gaan lopen hermitten....
quote:
Alles regelen gaat nu beginnen, maar de training begint 31 oktober dus denk rond 20-25 oktober naar praag. naar NL rond eind sept/begin oktquote:
Oh, dan heb je nog plenty tijd om de regio nog te verkennen (Isle of Man, Londonderry)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Alles regelen gaat nu beginnen, maar de training begint 31 oktober dus denk rond 20-25 oktober naar praag. naar NL rond eind sept/begin okt
Had ik al hangen, Praag wil ik al langer dan vroige weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:27 schreef computergirl het volgende:
Waar haal je nou zo snel die vlag vandaan?![]()
Gefeliciteerd, je bent vast heel goed dat ze je graag willen hebben
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Gefeliciteerd gozer!Is je gegund
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Humberto-T het volgende:
Gefeliciteerd en succes in Praag.
Nog wel even get maximale eruit halen qua rondreizen he.
M'n bilspleet is wat langer dan de bedoeling is zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:59 schreef MrSalazar het volgende:
Wat is er dan precies mis met je reet, als ik mag vragen?
Thanks man!quote:
Oh vanaf je geboorte al dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thankskomt goed
[..]
M'n bilspleet is wat langer dan de bedoeling is zullen we maar zeggen.chronische open wond.
[..]
Thanks man!
Ik wil wel meer weten als je zin hebt om er iets over te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:43 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd man!
Vind het tof dat je iedere keer weer die uitdaging aangaat.
thnxquote:
gaat wel eens wat mis sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:19 schreef vannelle het volgende:
The fuck? Je quote mij niet eens.![]()
Zal wel komen omdat ik nog niet gereageerd had.
Gefeliciteerd pik!
Wens je veel geluk en 2 lekkere wijven, kun je zelf kiezen.
Dankjewel!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe baan. Gaaf hoor, Praag! Ben benieuwd naar je belevenissen! Veel plezier!
Of maak eens een dagtochtje deze kant op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Jouw stad ga ik ook met regelmaat bezoeken vermoed ik
Welke stad?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Of maak eens een dagtochtje deze kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |