Hmm ok, lekker dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Honeymoon syndroom.
Verder kunnen ze niks vinden.
Zoals bij al mijm.psycho somatische klachten.quote:
Hmm oke bah!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Zoals bij al mijm.psycho somatische klachten.
Prikkelbare darm syndroom
Migraine
Honeymoon syndroom
Adhd
Aanstelleritus
Gelukt. Vanmorgen had ik geen warm water. Kut als je de afwas wilde doen. Mijn bewaardozen zitten in de afwasmachine van de mama.quote:
Oh woon je buitenaf? Of zit je op een camping?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gelukt. Vanmorgen had ik geen warm water. Kut als je de afwas wilde doen. Mijn bewaardozen zitten in de afwasmachine van de mama.
Die gebruik ik altijd.
Ik woon in een studiootje en er is iets mis met de ketel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh woon je buitenaf? Of zit je op een camping?
Ik heb niet veel waterdruk maar wel warm water hoop ik. Dat ga ik zo even ondervinden.
Keteltje water koken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gelukt. Vanmorgen had ik geen warm water. Kut als je de afwas wilde doen. Mijn bewaardozen zitten in de afwasmachine van de mama.
Die gebruik ik altijd.
Ja dat blijkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik woon in een studiootje en er is iets mis met de ketel.
Staat in het versvak. Het is veel zachter en niet zo melig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh ga ik ook eens proberen, ik heb ook altijd pasta uit een pakje ;p
Sociale huurwoning. Dat wordt de woonmaatschappij bellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Koop/huur? Want als het huur ia, even je huurbaas bellen
Die ga ik eens proberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dikke pasta is zo vies! Probeer de 'verse' eierpasta van AH, die is enorm lekker.
Oke!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat in het versvak. Het is veel zachter en niet zo melig.
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:12 schreef LPFAN het volgende:
Pfff heb geen oog dicht gedaan vannacht, stomme warmte.
Oh. Ik heb echt prima geslapenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:12 schreef LPFAN het volgende:
Pfff heb geen oog dicht gedaan vannacht, stomme warmte.
Ventilator vannacht nog een standje hoger gehad en verrassend goed geslapen. Wel met oordopjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dus er zullen er wel meer zijn![]()
Nah.. meestal is het maar een paar dagendus evntje volhouden, heb je een goeie Ventilator?
dat helpt wel...
Ik heb niet gelsapen, maar lag niet aan de Ventilator, ik had overdag al teveel geslapen Lienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ventilator vannacht nog een standje hoger gehad en verrassend goed geslapen. Wel met oordopjes.
FANN! Spaar je voor de AH vershouddozen?
http://www.distrifood.nl/(...)shouddozen-101100367quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Hele familie gemaild Lienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |