Ja leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:51 schreef LPFAN het volgende:
Is het misschien trouwens een leuk idee als ik een banner maak voor in de OP? ik vind het wel leuk om een beetje met photoshop te spelen
Ja dat is dus mijn guilty pleasure hequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:52 schreef LPFAN het volgende:
Oh trouwens Poes, je hebt ook kleine reepjes liggen bij de kassa bij de AH van Tony. Kan je die misschien een keer meenemen om uit te proberen
Ik neem er dus ook af en toe 1 meequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn guilty pleasure he
Hahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wacht eerst deze gratisch wel even afSuunige Hollander now..
En leuk idee LP!
Jeetje das snel opeens!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Aawww buuf net aan de deur dat ze het huis verkocht hebben en per 3 oktober al gaan verhuizen
Ook al houden we wel contact, zal toch minder worden als ze aan andere kant van stad woont.
Hopelijk krijg je er goeie buren voor terug.quote:
Ja ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je er goeie buren voor terug.
Leuk idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:51 schreef LPFAN het volgende:
Is het misschien trouwens een leuk idee als ik een banner maak voor in de OP? ik vind het wel leuk om een beetje met photoshop te spelen
Leuk Sara!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:54 schreef sararaats het volgende:
ik verhuis binnenkort naar een kangoeroewoning met mijn ouders en broer. het is een beetje lawaaiereing in de buurt.
http://www.vlaanderen.be/(...)wonen-kangoeroewonen
het staat nu nog in de startblokken maar zo gauw ik een woning heb, laat ik het weten.
jawel maar de mama wil niet verhuizen zonder mij. ik kan perfect apart in een huisje daar wonen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuk Sara![]()
Vind je het niet meer fijn om alleen te wonen?
Trustequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef Sylvana het volgende:
Interessant Sara!
Ik ben nog steeds niet fit maar heb wel mn boekenkasten wat gereorganiseerd. 2 planken met studieboeken naar de berging en dan rest weer netjes verdeeld (ipv alles schots en scheef erin omdat er geen plek meer was). En wat losse knutselspullen enzo die eerst los op knutselkastje lagen in boekenkast gedaan. Altijd fijn zulke klusjes als ze klaar zijn
Maar een groter huis met een aparte kamer voor mn boeken en knutselspullen zou helemaal ideaal zijn
Nu maar weer ff liggen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Sylvana![]()
Ik heb de was gedaan, ramen gelapt, gordijnen gewassen, alles gestofzogen + spinnenwebben weggehaald, hijg puf blaas
Billy belde netHij was vrolijk en zat vol verhalen. Vrijdag bellen we weer en zondag kan ik hem weer knuffelen
Nu genieten van m'n focaccia en bedenken of ik vanavond wel of niet ga grasmaaien..
Daarom hier Youssef.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet ook eten maken maar kan me er niet toe zetten.
Youssef?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daarom hier Youssef.Had ook geen zin in koken na alle kleding te hebben weggewerkt en de keuken schoongemaakt.
Goed bezig geweest! En Billyquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Sylvana![]()
Ik heb de was gedaan, ramen gelapt, gordijnen gewassen, alles gestofzogen + spinnenwebben weggehaald, hijg puf blaas
Billy belde netHij was vrolijk en zat vol verhalen. Vrijdag bellen we weer en zondag kan ik hem weer knuffelen
Nu genieten van m'n focaccia en bedenken of ik vanavond wel of niet ga grasmaaien..
quote:
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet ook eten maken maar kan me er niet toe zetten.
Beetje vreemde combi hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:26 schreef Disana het volgende:
Ik heb kant en klare spaghetti, maar ontdekte net in mijn koelkast twee haringen dus die spaghetti gaat hem niet worden
Jaaa Billyquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed bezig geweest! En Billy
Ik ben ipv in bed maar lekker in het zonnetje gaan liggen. Kreeg er geen extra hoofdpijn van, dus ging prima gelukkig.
Wij eten wraps, ook lekker makkelijk met dit weer
Ga ik zo even kijken, heb nu hoofdpijnquote:
Vissticks met appelmoes, hoefde ik niet naar de winkelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk geworden?
Goed bezig!quote:Toch het gras nog gemaaid, was doorweektDus net maar even een goede koude douche gehad.
Die had ik gisteren gekocht voor mijn bezoek en mij, maar toen vergat ik ze. Nu zijn ze op en zit ik toch nog aan de spaghetti.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk geworden?
[..]
Beetje vreemde combi hèHoelang lagen die haringen er al?
[..]
Jaaa Billy
Klinkt alsof je weer de goeie kant opgaatHouden zo!
[..]
Ga ik zo even kijken, heb nu hoofdpijn
Toch het gras nog gemaaid, was doorweektDus net maar even een goede koude douche gehad.
Ah okequote:
Haha was het lekker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vissticks met appelmoes, hoefde ik niet naar de winkel
Ga ik zo even kijken, heb nu hoofdpijn
[..]
Goed bezig!
Vult niet zo, pasta gelukkig welquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik gisteren gekocht voor mijn bezoek en mij, maar toen vergat ik ze. Nu zijn ze op en zit ik toch nog aan de spaghetti.
Was jouw eten lekker?
Jawel ;pquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha was het lekker?
[..]
Vult niet zo, pasta gelukkig wel
Nee m'n broodje was wat smakeloos, heb net nog een zak chips weggewerkt
Jammer van het broodje, maar oeh, zoute chipsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha was het lekker?
[..]
Vult niet zo, pasta gelukkig wel
Nee m'n broodje was wat smakeloos, heb net nog een zak chips weggewerkt
Ik had ''Kruidige Streetmix'' van Perfekt (Poiesz/Coop)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer van het broodje, maar oeh, zoute chips
Dat klinkt heel lekker. Ik heb al zes jaar geen chips gegeten, mag niet. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had ''Kruidige Streetmix'' van Perfekt (Poiesz/Coop)
Jum jum
Zo'n klein zakje chips zit niet veel in, mag heus wel een keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lekker. Ik heb al zes jaar geen chips gegeten, mag niet. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
Ik geloof je, maar ik ben bang dat ik dan zin krijg in van die gezinsverpakkingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zo'n klein zakje chips zit niet veel in, mag heus wel een keer
Ah ja, ja dat wordt teveelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik ben bang dat ik dan zin krijg in van die gezinsverpakkingen.
Ik denk alleen dat je het niet eens meer lekker vindt. Tenminste dat had ik toen ik weer chipjes namquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik ben bang dat ik dan zin krijg in van die gezinsverpakkingen.
Oh, ik bleef dan gewoon stug door-eten. Mijn lievelingschips waren salt & vinegar van Pringles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je het niet eens meer lekker vindt. Tenminste dat had ik toen ik weer chipjes nam
Haha die waren wel lekker idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik bleef dan gewoon stug door-eten. Mijn lievelingschips waren salt & vinegar van Pringles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |