je was toch maagd, dat zei je in je topic over je buren die seks haddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:50 schreef PeneGrande het volgende:
Vanmiddag even naar de vrouwtjes gegaan. Svetlana was wel wat kleverigMaar toch lekker gewipt. Kunnen jullie niet (nooit) zeggen.
Ik was maagd ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je was toch maagd, dat zei je in je topic over je buren die seks hadden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:02 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Mijn onschuld is nu voor altijd weg.
Klopt, je moeder heeft gelukkig airco, scheelt een hoop geplak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:50 schreef PeneGrande het volgende:
Vanmiddag even naar de vrouwtjes gegaan. Svetlana was wel wat kleverigMaar toch lekker gewipt. Kunnen jullie niet (nooit) zeggen.
Die is 69 gore vieze smeerlap! Ik had nog zo gezegd geen kinky.nl meer!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, je moeder heeft gelukkig airco, scheelt een hoop geplak.
Ja 69 hebben we ook gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Die is 69 gore vieze smeerlap! Ik had nog zo gezegd geen kinky.nl meer!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja 69 hebben we ook gedaan.
Maar ze mag er nog best wezen voor die leeftijd, en nu ze die nieuwe kunstheup heeft, hoef ik me ook niet meer in te houden.
Haha je bent te goed voor deze wereld. Zal de bron van frustratie zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:03 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
nee. ondanks dat ze gewillig was, heb ik je moeder toch afgewezen.
incestwielrenflikkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:51 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Haha je bent te goed voor deze wereld. Zal de bron van frustratie zijn.
Nederlandersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:23 schreef Hochwinter het volgende:
Dit is toch godverdorrie niet normaal zó warm.![]()
![]()
![]()
Ik ben morgen en overmorgen vrij, maar ik overweeg toch maar te gaan werken omdat er op kantoor wel goede airco is.
Zomer =23 gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:47 schreef Aiciu het volgende:
Zo lekker beetje zwemmen en voetballen
Zomer
Vanaf 37 graden mag je klagen over helse temperaturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:01 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Zomer =23 graden
Niet 33 graden. Dat is gewoon 'hel'.
Te saai.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:35 schreef Aiciu het volgende:
Misschien moet je eens naar buiten gaan en in de schaduw gaan zitten als je het zo warm vindt binnen in huis.
Het is niet een hel maar het is wel onaangenaam. Rond de 20 is ideaal, boven de 25 is het veel te warm (daarom noemen meterologen het dan ook "zeer warm") en boven de 30 is het ontprettig (daaorm noemen meterologen het "heet", de overtreffende trap van zeer warm). Waarom er mensen zijn die zichzelf wijsmaken dat ze het prettig vinden zal voor mij een raadsel blijven, hun lichaam geeft signalen die hiermee strijdig zijn. Als het zo prettig zou zijn dan zou het lichaam niet zweten om af te koelen, nietwaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:01 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Zomer =23 graden
Niet 33 graden. Dat is gewoon 'hel'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |