niet iedereen hier heeft een WAO'tjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:54 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben je toch een aanstellerDaarbij, als je niet kunt slapen heb je ook geen last van die auto's die minutenlang met draaiende motor staan voor ze weg rijden, want je bent toch wakker
![]()
Ga gewoon zwemmen overdag, tenzij je echt niet van je zolderkamer af wil komen.
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet iedereen hier heeft een WAO'tje
Maar jij bent een cool guy, het is nota bene je naam. Geen wonder dat jij er geen last van hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:54 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben je toch een aanstellerDaarbij, als je niet kunt slapen heb je ook geen last van die auto's die minutenlang met draaiende motor staan voor ze weg rijden, want je bent toch wakker
![]()
Ga gewoon zwemmen overdag, tenzij je echt niet van je zolderkamer af wil komen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar jij bent een cool guy, het is nota bene je naam. Geen wonder dat jij er geen last van hebt
probleem is meer dat het op werk dan 45 graden isquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietdan zet je in de nacht de airco (of ventilator) aan en ga je in 't weekend zwemmen.
Geen klimaatcontrole op t werk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
probleem is meer dat het op werk dan 45 graden is
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kan je dit nou als klacht zien?
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Niet zo aanstellen faggot
Dit dus allemaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:39 schreef tja77 het volgende:
Klagen over te warm of te koud weer.
Je bent toch geen wijf?
was jij niet dat vervelende gezwelletje wat ooit in een wielrennerstopic al die misselijke gedragingen van die fietsflikkers aan het verdedigen was met allerlei drogredenaties en zelfverzonnen dogma's verpakt in een jasje van allesomvattende wijsheid?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In juli ontsnapten we op het nippertje aan een hittegolf, het lijkt erop dat het deze week toch gaat gebeuren.
Veel te veel hitte om mee te slapen 's nachts, muggen, vliegen, mieren, heel de dag zweten, er is niets leuk aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:22 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
was jij niet dat vervelende gezwelletje wat ooit in een wielrennerstopic al die misselijke gedragingen van die fietsflikkers aan het verdedigen was met allerlei drogredenaties en zelfverzonnen dogma's verpakt in een jasje van allesomvattende wijsheid?
ja he!?Wat heeft dat van doen met dit topic? Ik zie het verband niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
valt me weer van je tegen, met een IQ van 170+quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:32 schreef DapperDan het volgende:
[..]
Wat heeft dat van doen met dit topic? Ik zie het verband niet.
Je speelt op de man. Zoals ook in deze reactie. Dat getuigd van een niet al te groot zelfvertrouwen. Ik zie niet in wat een eerder topic over wielrenners van doen heeft met een topic die hij nu opent over het weer. Tenzij je de TS zelf graag zwart wilt maken wat op zich gewoon zielig gedrag is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:38 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
valt me weer van je tegen, met een IQ van 170+
PS. doe je dat in andere topics ook, de relevantie van posts beoordelen?
De luchtvochtigheid is momenteel 88% dat is wat het minder aangenaam maakt. Maandje of twee geleden was het ook zo warm maar toen lag dat rond de 58% dat was even iets beter uit te houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:46 schreef D.D.W. het volgende:
Een weekje terug van Abu Dhabi met 40-45 graden. Heerlijk frisjes in Nederland
Je punchline inzetten met "Dat getuigd.."quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:41 schreef DapperDan het volgende:
[..]
Je speelt op de man. Zoals ook in deze reactie. Dat getuigd van een niet al te groot zelfvertrouwen. Ik zie niet in wat een eerder topic over wielrenners van doen heeft met een topic die hij nu opent over het weer.
Triest mannetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:50 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Je punchline inzetten met "Dat getuigd.."jammerrrrr joh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet TS in elk topic over elk onderwerp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:22 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
was jij niet dat vervelende gezwelletje wat ooit in een wielrennerstopic al die misselijke gedragingen van die fietsflikkers aan het verdedigen was met allerlei drogredenaties en zelfverzonnen dogma's verpakt in een jasje van allesomvattende wijsheid?
ja he!?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat doet TS in elk topic over elk onderwerp.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:22 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
ja he!?ZozozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik Freud zou heten zou ik dit zien als bewijs dat je seks met je moeder wil.
zozo is je begeleider even roker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Zozozo
Als ik Freud zou heten zou ik dit zien als bewijs dat je seks met je moeder wil.
Mijn begeleider moedigt mij aan om op FOK! gefrustreerde posts aan te wijzen er er lering uit te trekken over hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:24 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
zozo is je begeleider even roker?
Je begeleider doet zeker met je moeder terwijl jij op FOK! wordt geparkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:32 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Mijn begeleider moedigt mij aan om op FOK! gefrustreerde posts aan te wijzen er er lering uit te trekken over hoe het niet moet.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:38 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Je begeleider doet zeker met je moeder terwijl jij op FOK! wordt geparkeerd
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kan je dit nou als klacht zien?
Hier aan het water is het prima uit te houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:49 schreef DapperDan het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is momenteel 88% dat is wat het minder aangenaam maakt. Maandje of twee geleden was het ook zo warm maar toen lag dat rond de 58% dat was even iets beter uit te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |