Ik had van jou niet anders verwachtquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ik heb ook ongeveer 20 zakken liggen..... En al een stuk of 30 weggegeven!
haha!quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht
Die van etos is juist heel makkelijk! In 5 minuten gedaan en je hoeft maar 4 foto's te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb de plaatjes vergeleken met wat ik voor mijn neus zag en dan is hij best goed te doen. De actieplek heb je alleen geen voorbeeldfoto's en dan ben ik echt lostMaar hij is goedgekeurd
Al had ik er wel een paar gemist bij de actieplek haha
Die bij de Etos ziet er nou wel heel verleidelijk uit met die bedragen maarja daar kun je niet zo lang bij een schap staan voordat ze je willen helpen.
Ik zie alleen dat ie weg is dus das jammer. Dan maar hopen dat de games opdracht nog wat op loopt. En voor volgende week heb ik bij MV een aantal Aldi opdrachten aangevraagd. Hopelijk krijg ik die.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van etos is juist heel makkelijk! In 5 minuten gedaan en je hoeft maar 4 foto's te maken.
same here. Uiteindelijk goedgekeurd omdat ik hard gezeurd heb maar zou het niet snel weer doen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:42 schreef Vincentoo het volgende:
Heb hem de vorige keer gedaan en nooit meer! Was er 15 minuten mee bezig en uiteindelijk afgekeurd omdat 1 foto een heel klein beetje wazig was...
Dan bespaar ik mijzelf de frustratiequote:Op zaterdag 10 september 2016 16:42 schreef Vincentoo het volgende:
Heb hem de vorige keer gedaan en nooit meer! Was er 15 minuten mee bezig en uiteindelijk afgekeurd omdat 1 foto een heel klein beetje wazig was...
Hoezo "schijnt"? Dat is toch nooit bekend?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:52 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag ook even een snoep opdracht uitgevoerd bij de trekpleister. Ik ging er eigenlijk vanuit dat niet zou gaan lukken, want de winkel waar ik vaak kom is maar klein maar de check lukte wel.
Ook nog even een pamper en alwayscheck meegepakt voor 5 per stuk en nog een paar babymelk.
Aankomend weekend schijnen er veel opdrachten te komen bij Roamler, ben benieuwd. Blij dat de vakantietijd over is, want nu zijn er weer veel meer opdrachten.
Jawel dit staat in de nieuwsbrief 'September wordt weer een drukke maand, met als hoogtepunt vrijdag de 16e en zaterdag de 17e. Zet deze data vast in je agenda, want de app zal dan vol staan met betaalde opdrachten!'quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo "schijnt"? Dat is toch nooit bekend?
Onderbetaalde opdrachten zullen ze bedoelen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:29 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Jawel dit staat in de nieuwsbrief 'September wordt weer een drukke maand, met als hoogtepunt vrijdag de 16e en zaterdag de 17e. Zet deze data vast in je agenda, want de app zal dan vol staan met betaalde opdrachten!'
Ik vind de vragen niet eens zo erg, wel het ongemakkelijk foto's schieten van vanalles voor een schijntje.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop dat er dan wat meer makkelijke opdrachten bij komen want 50 vragen voor 2 euro doe ik echt niet.
Wat????quote:Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik raad mensen aan om hun geld van SmartSpotter af te halen zodra dit kan.
Krijg vandaag midden in de les een melding dat ik een bedrijf van te voren had gemaild of ik een opdracht uit kon voeren.![]()
Ja echt niet dus he. Maar wel even 200 euro hebben ze nu ingepikt.![]()
En geen telefoonnummer of adres. Alles moet daar per mail.
Kan je beter het adviesgesprek doenquote:Op maandag 12 september 2016 21:19 schreef Miek95 het volgende:
Iemand de KPN wandencheck al uitgevoerd? Lijkt mij wel leuk om te doen, maar ziet er nogal ingewikkeld uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |