In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
wat zeggen ze erover? ik heb nog niet echt met ze gesproken erover.
het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef Anne het volgende:
[..]
In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
Ja, ik denk dat ze er zelf ook niet heel veel baat bij hebben dat de app continue crasht .quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:17 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je proberen een beetje voor jezelf te praten, want ik heb wel gewoon feedback over de storingen.
Dus niet "we", maar "ik" in het vervolg.
Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd wel een goed contact met ze. Ik ben het er niet altijd mee eens maar ze antwoorden altijd op vragen of opmerkingen. Maar dat van die storingen kunnen ze wel iets over
zeggen inderdaad want het komt wel vaak voor.
Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
[..]
Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.
Ik heb dat zo geschreven nav de verschillende klachten hier op het forum, dus ik denk dat het niet misplaatst was om 'we' te gebruiken.
Waar het me om gaat: ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
Is dat zo heel vreemd?
Vervolgens schrijf ik dat ik benieuwd ben of 'ik' er wat van terughoor. Dat was eigenlijk onhandig geformuleerd, want ik weet net als iedereen hier dat Roamler heel duidelijk een policy heeft dat ze op elk berichtje reageren. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik ben benieuwd of ze ook een inhoudelijke reactie gaan geven.
Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Ja het heeft hun hoogste prioriteit (duh)..... maar verder staat er niks in waar iemand iets aan heeft.
Laat ze er iets in zetten: dat ze weten wat het probleem is en dat het moeilijk op te lossen is, dat ze een vermoeden hebben wat het probleem is, of dat ze nog geen idee hebben wat het probleem is. En dat ze verwachten dat de problemen dan en dan minder zullen worden, of dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel even kan aanhouden, of dat ze er gewoon even helemaal geen inschatting van kunnen maken.
Als ze nou uit eigen initiatief het bericht aan iedereen hadden gestuurd dan zou het best een aardige tekst zijn geweest (qua 'sorry Roamlers, we weten dat er problemen zijn en dat is rot voor jullie, we zijn er heel druk mee bezig'), maar als reactie op de vragen die ik heb gestuurd is het een flutbericht.
En dat is wat ik veel vaker heb: ja ik stel vaak kritische vragen en benoem vaak mindere punten (inclusief feedback hoe het volgens mij beter kan), dit alles met het doel om het voor zowel henzelf als de Roamlers beter/leuker/makkelijker te maken, maar er wordt inhoudelijk weinig op gereageerd. Ja MaJo ik krijg ook nagenoeg elke keer een bericht terug, maar dat gaat niet altijd in op wat ik schrijf.
Nee. Aanname. Maar ik ga niet alles wat Roamler mij vertelt hier neer gooien. Dat vind ik niet netjes.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
dank voor je bevestiging.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:59 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.
Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.quote:
Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.
1 directe vraag aan jou, ik val je verder niet meer lastig:
ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
ben je het daar niet een klein beetje mee eens?
precies mijn punt, en daarom denk ik ook dat het in het belang van henzelf is!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:30 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.
Omdat anders iedereen gewoon nee zou antwoorden. Vaak als je nog een extra rondje loopt vind je die actieplek toch (op een totaal onverwachte plek), dus ik vind het zo gek niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef Lvdgvb het volgende:
Bificheck voor 2 euro, ik dacht vooruit dan maar. Vervolgens was er geen actieplek en moest ik 8(!!!) extra foto's maken. Ik heb hem geannuleerd, je word gewoon afgestraft als er geen actieplek te vinden is.
in een kleine ah is dat behoorlijk moeilijk! 4 actiemanden & 4 kopstellingen. ik kon niet eens 4 actiemanden vindenquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:17 schreef Anne het volgende:
En 8 foto's maken van actieplekken is toch zo gepiept ?
die had ik ook al een paar in mijn planning jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
het was een hele bevalling maar ik heb er een paar.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
Nope... en had net een lading chocolade-automaten in de planning staanquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
Alweer weg ?quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |