abonnement Unibet Coolblue
pi_165508568
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

wat zeggen ze erover? ik heb nog niet echt met ze gesproken erover.
In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
pi_165508635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef Anne het volgende:

[..]

In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.
pi_165508659
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.
Ja, ik denk dat ze er zelf ook niet heel veel baat bij hebben dat de app continue crasht :P.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 09:55:10 #229
21636 Feestkabouter
pi_165509020
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:17 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je proberen een beetje voor jezelf te praten, want ik heb wel gewoon feedback over de storingen.

Dus niet "we", maar "ik" in het vervolg.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:05 schreef MaJo het volgende:

Ik heb tot nu toe altijd wel een goed contact met ze. Ik ben het er niet altijd mee eens maar ze antwoorden altijd op vragen of opmerkingen. Maar dat van die storingen kunnen ze wel iets over
zeggen inderdaad want het komt wel vaak voor.
Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.
Ik heb dat zo geschreven nav de verschillende klachten hier op het forum, dus ik denk dat het niet misplaatst was om 'we' te gebruiken.
Waar het me om gaat: ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
Is dat zo heel vreemd?

Vervolgens schrijf ik dat ik benieuwd ben of 'ik' er wat van terughoor. Dat was eigenlijk onhandig geformuleerd, want ik weet net als iedereen hier dat Roamler heel duidelijk een policy heeft dat ze op elk berichtje reageren. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik ben benieuwd of ze ook een inhoudelijke reactie gaan geven.

Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Ja het heeft hun hoogste prioriteit (duh)..... maar verder staat er niks in waar iemand iets aan heeft.
Laat ze er iets in zetten: dat ze weten wat het probleem is en dat het moeilijk op te lossen is, dat ze een vermoeden hebben wat het probleem is, of dat ze nog geen idee hebben wat het probleem is. En dat ze verwachten dat de problemen dan en dan minder zullen worden, of dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel even kan aanhouden, of dat ze er gewoon even helemaal geen inschatting van kunnen maken.

Als ze nou uit eigen initiatief het bericht aan iedereen hadden gestuurd dan zou het best een aardige tekst zijn geweest (qua 'sorry Roamlers, we weten dat er problemen zijn en dat is rot voor jullie, we zijn er heel druk mee bezig'), maar als reactie op de vragen die ik heb gestuurd is het een flutbericht.

En dat is wat ik veel vaker heb: ja ik stel vaak kritische vragen en benoem vaak mindere punten (inclusief feedback hoe het volgens mij beter kan), dit alles met het doel om het voor zowel henzelf als de Roamlers beter/leuker/makkelijker te maken, maar er wordt inhoudelijk weinig op gereageerd. Ja MaJo ik krijg ook nagenoeg elke keer een bericht terug, maar dat gaat niet altijd in op wat ik schrijf.
pi_165509078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.
Ik heb dat zo geschreven nav de verschillende klachten hier op het forum, dus ik denk dat het niet misplaatst was om 'we' te gebruiken.
Waar het me om gaat: ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
Is dat zo heel vreemd?

Vervolgens schrijf ik dat ik benieuwd ben of 'ik' er wat van terughoor. Dat was eigenlijk onhandig geformuleerd, want ik weet net als iedereen hier dat Roamler heel duidelijk een policy heeft dat ze op elk berichtje reageren. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik ben benieuwd of ze ook een inhoudelijke reactie gaan geven.

Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Ja het heeft hun hoogste prioriteit (duh)..... maar verder staat er niks in waar iemand iets aan heeft.
Laat ze er iets in zetten: dat ze weten wat het probleem is en dat het moeilijk op te lossen is, dat ze een vermoeden hebben wat het probleem is, of dat ze nog geen idee hebben wat het probleem is. En dat ze verwachten dat de problemen dan en dan minder zullen worden, of dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel even kan aanhouden, of dat ze er gewoon even helemaal geen inschatting van kunnen maken.

Als ze nou uit eigen initiatief het bericht aan iedereen hadden gestuurd dan zou het best een aardige tekst zijn geweest (qua 'sorry Roamlers, we weten dat er problemen zijn en dat is rot voor jullie, we zijn er heel druk mee bezig'), maar als reactie op de vragen die ik heb gestuurd is het een flutbericht.

En dat is wat ik veel vaker heb: ja ik stel vaak kritische vragen en benoem vaak mindere punten (inclusief feedback hoe het volgens mij beter kan), dit alles met het doel om het voor zowel henzelf als de Roamlers beter/leuker/makkelijker te maken, maar er wordt inhoudelijk weinig op gereageerd. Ja MaJo ik krijg ook nagenoeg elke keer een bericht terug, maar dat gaat niet altijd in op wat ik schrijf.
Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.
pi_165509232
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Nee. Aanname. Maar ik ga niet alles wat Roamler mij vertelt hier neer gooien. Dat vind ik niet netjes.
Ik kan mijzelf in ieder geval totaal niet in jouw berichten vinden. De negatief straalt er echt continu vanaf en ik vraag me ook elke weer weer af waarom je überhaupt nog Roamler bent.

En op de rest van je bericht ga ik niet meer reageren; dat heb ik al eerder gedaan. Iets met toon en muziek.
Ik ga er vanaf nu weer proberen overheen te lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:13:23 #232
21636 Feestkabouter
pi_165509266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:59 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.
dank voor je bevestiging.

over je vraag: ergens betwijfel ik dat.
als ik kijk naar de top10 waar ik vaak in sta, dan kom ik tot de conclusie dat er echt maar een paar mensen zijn die echt heel veel doen (zoals ik), en dat het aantal gescoorde XP vervolgens hard omlaag gaat als je naar beneden in de lijst gaat kijken. het aantal uitslovers is dus erg klein.
en als ik dan kijk naar wat er de afgelopen tijden aan opdrachten beschikbaar is geweest (ja het is heel even ook erg rustig geweest), en hoe sommige opdrachten flink moeten oplopen qua vergoeding, dan is het geen moeilijke rekensom om te bedenken dat zij er meer aan zouden verdienen als er meer Roamlers zouden zijn.
ik ben ietsje aan het minderen, als ik meer tijd zou nemen voor Roamler zou ik nog veel meer kunnen verdienen dan ik nu doe, er liggen bakken met geld voor het oprapen (zoals ik het zelf steeds zeg).
en hoe moeilijk vinden we het allemaal om onze uitnodigingen aan de juiste mensen uit te delen? het klinkt voor veel mensen leuker dan het is, wat we doen past niet bij iedereen.
voor jou of mij 10 anderen? volgens mij niet.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:16:42 #233
21636 Feestkabouter
pi_165509311
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Aanname.
Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.

1 directe vraag aan jou, ik val je verder niet meer lastig:
ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
ben je het daar niet een klein beetje mee eens?
pi_165509547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.

1 directe vraag aan jou, ik val je verder niet meer lastig:
ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
ben je het daar niet een klein beetje mee eens?
Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:35:07 #235
21636 Feestkabouter
pi_165509604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:30 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.
precies mijn punt, en daarom denk ik ook dat het in het belang van henzelf is!!
pi_165509878
het meest irritante (en dat is nog niet eens de storing) vind ik nog wel dat ik 's ochtends in de app kijk (regelmatig lig ik dan nog in bed) en dan denk ik oh mooi er staan wat opdrachten in, kan mezelf vandaag nog een beetje nuttig maken. vervolgens een uur later als ik klaar ben om te gaan, zijn zo goed als alle opdrachten weg. goed, dat komt gewoon omdat er teveel roamlers zijn, als ik naar een jaar terug kijk was dit naar mijn mening een heel stuk minder en heb ik wat mooie rondjes kunnen maken. en als ik dan geirriteerd ben doordat de opdrachten zo snel weg zijn (en dan heb ik het nog niet eens over de babymelk want die is standaard snel weg), en de app heeft ook nog eens continu storing, dan helpt dat niet echt mee ;)
pi_165510212
Bificheck voor 2 euro, ik dacht vooruit dan maar. Vervolgens was er geen actieplek en moest ik 8(!!!) extra foto's maken. Ik heb hem geannuleerd, je word gewoon afgestraft als er geen actieplek te vinden is.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 11:15:15 #238
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165510230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef Lvdgvb het volgende:
Bificheck voor 2 euro, ik dacht vooruit dan maar. Vervolgens was er geen actieplek en moest ik 8(!!!) extra foto's maken. Ik heb hem geannuleerd, je word gewoon afgestraft als er geen actieplek te vinden is.
Omdat anders iedereen gewoon nee zou antwoorden. Vaak als je nog een extra rondje loopt vind je die actieplek toch (op een totaal onverwachte plek), dus ik vind het zo gek niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165510274
En 8 foto's maken van actieplekken is toch zo gepiept :P ?
pi_165510289
Ik heb nog niks op het menu staan vandaag, dus ik ga straks eens even kijken of er nog een McDonalds opdrachtje open staat :Y) :P.
pi_165510720
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:17 schreef Anne het volgende:
En 8 foto's maken van actieplekken is toch zo gepiept :P ?
in een kleine ah is dat behoorlijk moeilijk! 4 actiemanden & 4 kopstellingen. ik kon niet eens 4 actiemanden vinden :')
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:51 #242
21636 Feestkabouter
pi_165511452
heeft er iemand alweer contact met de server?
pi_165511514
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:09:29 #244
21636 Feestkabouter
pi_165511542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
die had ik ook al een paar in mijn planning ja
pi_165511599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
het was een hele bevalling maar ik heb er een paar.
pi_165511783
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
Nope... en had net een lading chocolade-automaten in de planning staan :(
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:30:26 #247
21636 Feestkabouter
pi_165511901
ik heb nu wel met een hoop moeite een paar opdrachten geaccepteerd........ maar ik ben bang voor de hoeveelheid frustratie die de systemen me gaan opleveren als ik ze nu ga uitvoeren.
pi_165517376
Volgens mij raken ze die opdrachten van AH bij MV weer niet kwijt. Ik vond het ook echt geen leuke opdracht.
pi_165517629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
Alweer weg :P ?
pi_165517823
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Alweer weg :P ?
Om 3 uur waren ze ineens nog maar 3 euro dat vond ik de moeite niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')