CGIquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:39 schreef cb2013 het volgende:
Nou mensen, ik heb ground breaking video dat de aarde rond is. Hoe verklaar je dit?
Het gaat eerder om het nabootsen van gewichteloosheid.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad, een vacuum nabootsen op aarde is nu eenmaal onmogelijk, dus dat "neutral boyency lab" is het dichts wat het benadert, niks mis meeGoeie training voor het echte werk later.
Klopt, de o zo boze evil Nasa heeft daar een hele grote ruimte voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het gaat eerder om het nabootsen van gewichteloosheid.Een vacuum op aarde is nog wel te doen trouwens.
Er vanuit gaande dat het ontbreken van onderkant schip veroorzaakt wordt door de curve,quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nog steeds zonder dat je het onderste deel van het schip ziet! Dus ik vraag het nog maar een keer, waarom zie je het onderste deel van het schip niet?
Dat kan ook in de VomitComet, dit gaat echt puur om de EVA'squote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het gaat eerder om het nabootsen van gewichteloosheid.![]()
Die fractie van een graad? Dat ga je niet zien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:31 schreef Orwell het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het ontbreken van onderkant schip veroorzaakt wordt door de curve,
zou het object, tijdens het 'zinken' dan ook niet zichtbaar 'van de waarnemer af moeten roteren"..?
Dat je een reuzin bij genoeg verwijdering uiteindelijk nét onder 'r rokje kunt kijken, zeg maar.
Dat draai-effect nemen we niet waar bij de zinkende bootjes, of andere verre objecten.
Dat heeft hij nooit gezegd.quote:
quote:The Globebusters continue to explore the world we all live in and attempt to uncover the truth. Join us!
LIVE SUNDAYS: 12 PM - 3:00 PM PST
Join Bob, Jon, and Jeran for a fun few hours of conversation and discussion as we explore this plane we call Earth.
ja waarvan de meeste users zoals ik..quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:07 schreef francorex het volgende:
Sunday night Globebusters live show.
[..]Plus minus 700 kijkers
Zit je in de chat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja waarvan de meeste users zoals ik..
Oeps wist ik nietquote:Walker Payne THE JESUITS WERE LYING JESUS WAS FLAT
![]()
![]()
https://www.youtube.com/channel/UCjKGe0C7G0DvPwQ8-oT4yVA
Hey je hebt een eigen kanaal
Jup je snapt toch wel dat 99% van de users in die chat, het allemaal onzin vind..quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Zit je in de chat?
[..]
Oeps wist ik niet
Dat heb jij goed gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:50 schreef cb2013 het volgende:
Wordt toch in het filmpje uitgelegd. Spiegeling?
Weerspiegeling en golven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 05:04 schreef francorex het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien.![]()
Voor sommige mensen duurt het even alvorens de waarheid doordringt....
[ afbeelding ]
Je weet dat het plaatje nogal een weerkaatsing is op jezelf.quote:Op maandag 29 augustus 2016 05:04 schreef francorex het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien.![]()
Voor sommige mensen duurt het even alvorens de waarheid doordringt....
[ afbeelding ]
Hoog genoeg om complete zeilschepen inclusief mast te laten verdwijnen?quote:
Verder op zee heb je hogere golven. Dus het is denk ik wel mogelijk:quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoog genoeg om complete zeilschepen inclusief mast te laten verdwijnen?
ik vermoed dat je nooit op een zeilboot op zee hebt gezeten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verder op zee heb je hogere golven. Dus het is denk ik wel mogelijk:
[ afbeelding ]
golfslag werd ook door francorex als reden aangehaald waarom de onderzijde verdwijnt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:56 schreef Chewie het volgende:
Waarom word er nog op troll Firefly3 gereageerd? Die heeft zelf al aangegeven niet serieus te willen discussiëren en zijn vragen en opmerkingen prikkelen nu ook niet echt om verder te gaan nadenken mocht dat al zijn bedoeling zijn.
Dat klopt. Die plaats bestaat. Ga je ook nog even in op de rest van mijn bericht(en) of alleen op die zaken die jou makkelijk uitkomen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef francorex het volgende:
[..]
Dat is exact wat ze doen: Een replica van het ISS in een zwembad.
Bedoelt om te trainen... ruimtewandelingen in scene plaatsen zouden ze niet durven.
[ afbeelding ]
[..]
Om de zelfde reden dat je de onderkant van de voeten van de kinderen uit francorex filmpje niet ziet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nog steeds zonder dat je het onderste deel van het schip ziet! Dus ik vraag het nog maar een keer, waarom zie je het onderste deel van het schip niet?
Want?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
Om de zelfde reden dat je de onderkant van de voeten van de kinderen uit francorex filmpje niet ziet.
(5:15)
want dat is wat we blijkbaar waarnemen met objecten die zich van ons verwijderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:35
[/quote]
[quote][b]Op maandag 29 augustus 2016 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |