Niks mis mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:47 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nou niet per se wilde gaan studeren, kon ik ook startersbaan doen en werken en geld verdienen en huis kopen. mja moet weer eigenwijs zijn
daarna 27clubquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik word langzamerhand wel wat ouderals ik nu straks klaar ben, ben ik bijna 27
houd op met me hoor inso.quote:
beter dom, kun je beter die makkelijke leven levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was ik maar rijk knap en intelligent
was grappie hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
houd op met me hoor inso.
dat weiger ik
maar stel dat
dan verplicht ik jou om afschuwelijk veel te reizen
oke alleen rijk en knap en streetwisequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dom, kun je beter die makkelijke leven leven
ja kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke alleen rijk en knap en streetwise
Hoeft ook niet, zo lang je maar wat ziet op een of andere manier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was grappie hoor
ja is goed
maar ga niet backpacken
ik heb alleen het probleem dat ik weinig interesse heb in veel landen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zo lang je maar wat ziet op een of andere manier.
Niks mis mee hoor. Waar in Azie? De Filipijnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alleen het probleem dat ik weinig interesse heb in veel landen.
ik ga best veel op vakantie elk jaar.
maar vaak zelfde landen
in winter weer azie
nee pak gewoon thailand om te overwinteren en nye te vierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Waar in Azie? De Filipijnen?
Ik ga dit voorjaar weer mochten er geen gekke zaken gebeuren.
Ik had het gisteren nog met vriendinnen over. Zou wel NYE in Bangkok willen vieren in een skybar. Dat lijkt me echt wel vetjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee pak gewoon thailand om te overwinteren en nye te vieren
Gewoon een lekker land, waar je mensen een beetje naar je hand kan zetten en alles te koop is daarvoor.
Misschien nog klein tripje ergens heen, maar kunnen niet te lang ivm coschappen van moeder de vrouw
Wij gaan een airbnb op vieshoog huren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het gisteren nog met vriendinnen over. Zou wel NYE in Bangkok willen vieren in een skybar. Dat lijkt me echt wel vetjes.
Dat is zeker waar.
Coschappen zijn niet onbelangrijk.
wist je dat boef in parijs is geborenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben niet streetwise voor deze teksten
pratenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben niet streetwise voor deze teksten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |