doe niet die ordinaire dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:38 schreef badschaap het volgende:
Kan nog leuk worden als je elkaar nu al regeltjes gaat opleggen![]()
Je bent toch volwassen kom op
ohh dan maakt t niet uit tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
maar heb weinig over te zeggen hoor
maar die doet meer high class
Zou me niks kunnen voorstellen hoe upper class bachelor party zou moeten gaan. Ik ken alleen de trashy onesquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
wel leuk zou zelf ook wel willen, helaas ben ik niet upperclass
waar je je moet verkleden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niks kunnen voorstellen hoe upper class bachelor party zou moeten gaan. Ik ken alleen de trashy ones
Welke dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar verder is het komkommertijd he. Over paar maanden komen er weer pareltjes aan
The Shutka Book of Records, ofwel Knjiga rekorda Sutke dan :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor actiefilms.
Ik ben allergisch voor pure comedyseries.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor actiefilms.
Dat hebben wij dan gemeen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor pure comedyseries.
Einde bericht.
Zoals ik hier altijd vrijgezellenfeesten zie, sla ik dat gedeelte liever over. Zo vreselijk ordinair.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niks kunnen voorstellen hoe upper class bachelor party zou moeten gaan. Ik ken alleen de trashy ones
Wanneer is de bruiloft?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik hier altijd vrijgezellenfeesten zie, sla ik dat gedeelte liever over. Zo vreselijk ordinair.
Zie je ze in van die kinderachtige pakjes dronken in de trein zitten, zo treurig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik hier altijd vrijgezellenfeesten zie, sla ik dat gedeelte liever over. Zo vreselijk ordinair.
Ja. Een soort minicarnaval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je ze in van die kinderachtige pakjes dronken in de trein zitten, zo treurig.
Fokkie, wat was er nou gebeurd? Zag je posten in HVJJN.quote:
Niks niks, dont worry about it. Gewoon slechte buiquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie, wat was er nou gebeurd? Zag je posten in HVJJN.
Hoi kaneelquote:
Kan beterquote:
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan beter![]()
Vakantie bijna voorbij tho
eigen stagiarequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er loos?
Gaat met mij prima.
Weer lekker aan het werk, en heb mijn eigen stagiaire
zal wel nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Inso, heb je mijn vraag aan jou gezien?
Zou er niet willen wonen, toch gefeliciteerd en veel plezier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Broeder
Per oktober woon ik in TSJECHIË
Geen upgrade. Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou er niet willen wonen, toch gefeliciteerd en veel plezier.
Krijg je nog salaris upgrade
eigen stagiairequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er loos?
Gaat met mij prima.
Weer lekker aan het werk, en heb mijn eigen stagiaire
Jij reist heel eu doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Broeder
Per oktober woon ik in TSJECHIË
in praag werk je neem ik aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen upgrade. Thanks
Ga sowieso een keer de trein naar Warschau en Krakau nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |