Op een sportschool hier dat vrij goed bekend staat om haar (kick)bokslessenquote:
Ja dat zal wel. Sowieso vraag ik me wel eens af hoe en of mensne zich een beetje lezen. Dan lees ik iets in een blog terug en dan denk ik dat staat minimaal 10000x op het internet aangegeven dat dat een scam isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand ook vies makkelijk hoor.
Maar veel naieve toeristen worden gepakt
in welke taal lees je haar voor?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niet gekeken.
ik was op dat moment het bad/boek/bed ritueel met mn zusje aan het doen.
engelsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in welke taal lees je haar voor?
Jeetje, wel blij dat ze door zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niet gekeken.
ik was op dat moment het bad/boek/bed ritueel met mn zusje aan het doen.
Erg blij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, wel blij dat ze door zijn?
Hoe oud is je zusje?
14 jaar gok ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, wel blij dat ze door zijn?
Hoe oud is je zusje?
Zou ook wel weer vechtsport willen doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Op een sportschool hier dat vrij goed bekend staat om haar (kick)bokslessen
Met een beetje geluk komt er wat gunstigs uit pot 3 maar het wordt dweilen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg blij.
echt werelds qua geldinkomsten
maar worden 0 punten
wat is dat slecht zeg
Jij 20 en dan je zusje nog anderhalf. Is dat niet raar?quote:19 maanden
Wat is er raar aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij 20 en dan je zusje nog anderhalf. Is dat niet raar?
Sterkte pikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:15 schreef JanCees het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Morgen weer kantoorslaaf
Geen idee. Het enige waar ik aan heb gedacht is dat ik vreselijk schandalig hard juich als ze het halen.quote:
Je bedoelt op dit moment in je (tijd)schema of uberhaupt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ook wel weer vechtsport willen doen.
Maar past niet echt.
Wel goed bezig hoor!
succes manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:15 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer kantoorslaaf
Leeftijdsverschil vind ik best raar. Ben jij straks 30, heb jij al wat in het rond geneukt en is zij net 10.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er raar aan.
Heb er zelf niet aan meegewerkt he. Dat zou pas raar zijn
Slaap zacht JCquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:15 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer kantoorslaaf
Ik loop nu hard, voetbal en ga 5 keer week gym.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Je bedoelt op dit moment in je (tijd)schema of uberhaupt?
Dankje! Ik wilde gewoon actiever trainen en doe nu al een paar maanden dingen die ik altijd had willen doen. Enige sport dat stiekem beetje ontbreekt is voetballen #confessions. Daar ben ik toch te oud voor.
tja, dat krijg je met tienermoeder als moeder hequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil vind ik best raar. Ben jij straks 30, heb jij al wat in het rond geneukt en is zij net 10.
Heeft je moeder wel gestudeerd en alles?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja, dat krijg je met tienermoeder als moeder he
Wow dat is echt veel. Dan wordt boksen echt te veel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop nu hard, voetbal en ga 5 keer week gym.
Ik maak mn lichaam al kapot met dat 1e, laat ik maar niet gaan boksen.
Voetballen kan toch wel gewoon op amateur niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |