Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je dat boef in parijs is geboren
goed bezig zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
Ik was kapot scherp op de training inso
In aanvallend opzicht
Dat is wel chillquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij gaan een airbnb op vieshoog huren.
Mooie dingen voor rond de 150.
Vaak met zwembad enzo. Veel genot.
Dat ben ik wel met je eens. Als je je ergens weinig zorgen hoeft te maken, dan is het wel Thailand. Zou er graag nog eens heen gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Thailand is daar gewoon een fijn land voor flippiee.
Beetje chilling. Rustig leven.
Weinig stress aan je hoofd.
Je moet alleen niet met die drugs te maken hebben als je geen geld hebt om jezelf vrij te kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:10 schreef Flippiee het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Als je je ergens weinig zorgen hoeft te maken, dan is het wel Thailand. Zou er graag nog eens heen gaan
waar kickboks jequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben trouwens ook sportief bezig. Nu doe ik zwemmen, kickboksen en krachttraining (dat laatste sowieso onder begeleiding) Moet misschien voedselinname iets serieuzer gaan nemen
hey weepeequote:
Dat is sowieso waar jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet alleen niet met die drugs te maken hebben als je geen geld hebt om jezelf vrij te kopen.
Maar voor de rest echt helemaal nergens stress over.
milik ook niet en die speelt in italiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het moet wel maar speel liefst aan linkerkant omdat ik met rechts niks kan
In Thailand ook vies makkelijk hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Dat is sowieso waar jaMaar goed dat zou ik in een land als Thailand met grote kans op scams daarin sowieso neit doen. Kon in Vietnam wel vies makkelijk
Kneep je hem voor Legia?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
milik ook niet en die speelt in italie
Die kan nog wel een balletje geven met rechtsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
milik ook niet en die speelt in italie
heb niet gekeken.quote:
Ik kan net een pass aan laten komen met links.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die kan nog wel een balletje geven met rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |