Het komt er sneller terug als ik paar dagen vergeet en dan duurt het weer lang als het weer weg zal zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:31 schreef Ticootje het volgende:
Multivitamine slikken en spoelen met een goede mondspoeling tot de blaren weg zijn.
Dus niet meer vergeten en je hele leven multivitamine blijven slikken en spoelen dan komt het niet meer terug.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:33 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Het komt er sneller terug als ik paar dagen vergeet en dan duurt het weer lang als het weer weg zal zijn
Ik drink veel cola!quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:50 schreef Peter het volgende:
Eet je veel zuur eten? (citrusvruchten, ananas, yoghurt, cola?)
Mond spoelen met zout water al eens geprobeerd?
Ik gebruik zelf parodontax (groene verpakking) en als ik een aft heb is die na 1 a 2 dagen weeg genezen.
Ben je bij de huisarts geweest of bij de tandarts/mondhygiënist?
Cola is heel erg zuurquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:54 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Ik drink veel cola!
En ik eet soms chips. Nu kan ik helaas geen chips meer eten want dat doet ongelofelijke zeer.
Bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:14 schreef Coritchando het volgende:
Spoelen met zout en bosbessensap.
Geen idee, maar lijkt me wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:23 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Bedankt!
Gewone zwarte bessensap vind ik onwijs vies.
Kan ik niet Appelsientje gaan halen of werkt dat niet.
Vruchtensap uit concentraat (witte druif 41%, appel 38%, zwarte bes 21%).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:23 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Bedankt!
Gewone zwarte bessensap vind ik onwijs vies.
Kan ik niet Appelsientje gaan halen of werkt dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |