Leicester-Chelsea genot.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:06 schreef danos het volgende:
Weinig leuke potjes, ik hou het deze week even bij League cup en Premiera Division, morgen Barca - Atleti
Wordt die uitgezonden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de derby van Sevilla.
Die ook nog ja, maar dat begint pas om 22:00quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de derby van Sevilla.
Ik vind het te aanwezig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De KNVB beker heeft wel een toffe huisstijl gekregen
De tijd helpt niet mee. Dit was vorig jaar ook bij NAC. Toen speelden ze volgens mij ook om 18:30 en tegen Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Vooral een klotetijdstip.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.
Ik vind het wel oprecht jammer, is toch een club waar het normaal wel redelijk vol zit. Horen wel echt in de Eredivisie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |