quote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We wachten dan ook op de voetbalshow van Ajax.
Met hopelijk debuut van NouriGODquote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We wachten dan ook op de voetbalshow van Ajax.
Ik heb wel een zus die POT is.quote:
Heeft ze ook een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een zus die POT is.
Oh, daar liet ze weinig van merken dan, ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een zus die POT is.
En terecht, wat een kutploegquote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
Roda wordt echt met de grond gelijk gemaakt.
Excelsior>Rodaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutclub ook gewoon, durf wel te stellen dat ze de lelijkste club zijn van de Eredivisie.
qua voetbal wel, al jarenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutclub ook gewoon, durf wel te stellen dat ze de lelijkste club zijn van de Eredivisie.
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je ondanks je afkomst toch nog zo goed terecht gekomen bentquote:Op woensdag 21 september 2016 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.
Scheelt waarschijnlijk dat mijn familie uit Limburg komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |