Probeer het wel voor elkaar te krijgen voor de baby kruipt of loopt. Dat potje dat gevuld midden in de kamer staat, heeft vast een erg grote aantrekkingskracht andersquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:45 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het ook best hard klinken Chanty, dat ze vindt dat hij zich aanstelt met de hond en dat hij zindelijk "moet" worden. Ik ben normaal gesproken heel erg conflictvermijdend, maar daar zou ik toch wel iets van zeggen.
Hier is madam 1x op het potje geweest, en toen vond ze het niet boeiend meerEn zelf stimuleer ik het ook even niet, want ik heb weinig zin in ongelukjes opruimen als ik ook nog met een baby bezig ben.
hier gebruiken ze sowieso de pot niet gewoon hop op de wcquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Probeer het wel voor elkaar te krijgen voor de baby kruipt of loopt. Dat potje dat gevuld midden in de kamer staat, heeft vast een erg grote aantrekkingskracht anders![]()
![]()
Grapje hè, voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ze is vorige week gestart in groep 3. Op school gaat het heel goed, ze heeft hoge cito scores en is erg slim. Ik hoorde vlak voor de vakantie dat de juf bijna niet kon geloven dat L een kindje geduwd/geslagen had op de BSO, zo lief is ze dus blijkbaar in de klas. Het lijkt er dus ernstig op dat de situatie alleen thuis zo is. Aan de ene kant ben ik blij dat ze zich op school wel netjes gedraagt, maar ik vind het daardoor wel lastig om iets met een externe te doen, simpelweg omdat ik weet dat ze zich dus wel kan gedragen zoals iemand, in dit geval de juf, van haar verlangt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Klinkt heel zwaar Nikki, maar het klinkt ook alsof jullie er wel alles aan gedaan hebben om de situatie "vlekkenloos" te doen verlopen...
Ze is ook pas naar school toch? Hoe gaat het daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Cathmar het volgende:
O bluhhh Nikki,Heftig is inderdaad het juiste woord, en dan heb jij er zelfs een paar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |