Zullen we ze kindjes laten maken later? Dan krijgen ze het dubbel en dwars terugquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef Amsel het volgende:
Chanty het gedrag van jouw L en mijn peuter lijkt vaak zo op elkaar, echt al vanaf het begin, ik vind dat zo grappig
Pffff, dat is ook geen doen Franny..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Franny_G het volgende:
We hebben I dus nu zover dat ze beter in staat is dingen netjes te vragen. Ook als ze wil spelen met speelgoed van een ander. Maar in haar belevingswereld dient netjes vragen ook altijd te leiden tot het antwoord 'ja'. Als ze 'nee' als antwoord krijgt, doet ze alsnog stervende zwaan of ze gaat gewoon slaan.
[ afbeelding ]
Zojuist goed nieuws gehad: mijn school gaat morgen met een verkort tropenrooster werken. Ik moest vandaag zeven uur lesgeven in een klein lokaal, waar ieder uur ongeveer 30 mensen bij elkaar zitten, en waar de hele dag de zon op staat. Rond half 2 zag ik letterlijk sterretjes. Maar morgen ben ik dus i.p.v. om 15.15 al om 13.45 klaar. Ik denk dat ik I om 14.30 van het kdv afhaal en dan lekker met haar naar het strand ga..
Pfff, enof!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Wat kun je dan trots zijn op je kind he, Rijst? Echt geweldig dat ze het zo goed doet.
Annie is nog geen peuter maar wat je beschrijft is exact wat er hier gebeurtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Franny_G het volgende:
We hebben I dus nu zover dat ze beter in staat is dingen netjes te vragen. Ook als ze wil spelen met speelgoed van een ander. Maar in haar belevingswereld dient netjes vragen ook altijd te leiden tot het antwoord 'ja'. Als ze 'nee' als antwoord krijgt, doet ze alsnog stervende zwaan of ze gaat gewoon slaan.
+1 ×2quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Annie is nog geen peuter maar wat je beschrijft is exact wat er hier gebeurt.
Op haar allerliefst: "Mamaaaaaa? Magge koekjeeeee? Bieft?"
Ik: "Nee lieverd, we gaan zo eten."
Iets minder lief: "....Koekjeeee?"
Ik: "We gaan zo eten, dus geen koekje meer"
Ronduit boos: "KOEKJE! NIE ETE NIET!"
Leeftijdsgewijs is Annie nog geen peuter, op alle andere gebieden is ze dat allang.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Annie is nog geen peuter maar wat je beschrijft is exact wat er hier gebeurt.
Op haar allerliefst: "Mamaaaaaa? Magge koekjeeeee? Bieft?"
Ik: "Nee lieverd, we gaan zo eten."
Iets minder lief: "....Koekjeeee?"
Ik: "We gaan zo eten, dus geen koekje meer"
Ronduit boos: "KOEKJE! NIE ETE NIET!"
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef exode het volgende:
Dat huilerige vragen houdt toch nooit op bij mannen
QFT!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef exode het volgende:
Dat huilerige vragen houdt toch nooit op bij mannen
Denk hier een kind (of twee) bij. En denk dan de bolderkar weg. Zie je het?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef Amsel het volgende:
Enlighten me: Wat is het nut van een bolderkar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |