abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164843354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar wat heeft dit met Planet Coaster te maken? O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:44 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dit is het topic over Planet coaster ;)
Ah, verkeerde topic.
pi_164854196

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we dingen als de complete efteling, perfect nagemaakt, kunnen downloaden. Kan niet wachten!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164854520
en het is bevestigd op de store page, PC gaat denuvo DRM crap gebruiken..

quote:
Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Antitamper
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_164855103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef delano.888 het volgende:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we dingen als de complete efteling, perfect nagemaakt, kunnen downloaden. Kan niet wachten!
Als de juiste mensen het gaan maken 1-2 weken maximaal :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee. Werkt prima tegen illegale versies.
pi_164855361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]

Dus? Merk je niks van via steam. Vind dat goede game ontwikkelaars zoals bij PC best gewoon betaald mogen worden.
pi_164855496
alle dubbelzinnige third party drm, die niets toevoegt, mag wmb doodvallen, tis een extra last en tast dus performance aan

echt goede game ontwikkelaars hoeven imho niet terug te vallen op thirdparty DRM's ;)

[ Bericht 51% gewijzigd door mschol op 26-08-2016 01:42:19 ]
pi_164862223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef mschol het volgende:
alle dubbelzinnige third party drm, die niets toevoegt, mag wmb doodvallen, tis een extra last en tast dus performance aan

echt goede game ontwikkelaars hoeven imho niet terug te vallen op thirdparty DRM's ;)

Volgens mij valt dit behoorlijk mee, F1 2016 gebruikt het ook op dit moment en ik heb daar absoluut geen hinder van. Daarnaast vind ik het een fijne gedachte dat iedereen netjes moet betalen om het spel te spelen.
pi_164864932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef mschol het volgende:

Zelf nogmaals het wiel proberen uitvinden terwijl je je resources beter aan andere dingen kan besteden en iets wat goed is zo van de plank kan kopen om te integreren. :D
pi_164865619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zelf nogmaals het wiel proberen uitvinden terwijl je je resources beter aan andere dingen kan besteden en iets wat goed is zo van de plank kan kopen om te integreren. :D
of gewoon niet implementeren, steam is al een drm laag, geen enkele reden er nog 1 te gebruiken
pi_164867996
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef mschol het volgende:

[..]

of gewoon niet implementeren, steam is al een drm laag, geen enkele reden er nog 1 te gebruiken
Dit dus, fijn voor mij, als backer, om te weten dat er 100.000 van het gebackte bedrag verspild gaat worden aan nutteloze DRM voor 3 maandjes alpha. Steam zelf is al een DRM
pi_164868549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:46 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit dus, fijn voor mij, als backer, om te weten dat er 100.000 van het gebackte bedrag verspild gaat worden aan nutteloze DRM voor 3 maandjes alpha. Steam zelf is al een DRM
Leuk zulke aannames, misschien wel 1.000.000 van het gebackte bedrag verspilt wordt aan in jullie optiek nutteloze drm, hier zal de publisher toch echt wel over nagedacht hebben om dit te doen. :D
pi_164869078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Leuk zulke aannames, misschien wel 1.000.000 van het gebackte bedrag verspilt wordt aan in jullie optiek nutteloze drm, hier zal de publisher toch echt wel over nagedacht hebben om dit te doen. :D
Wat noem jij een aanname?

Denuvo kost gewoon 1 ton voor een AAA game en ja dat is nutteloos. Planet coaster zal vooralsnog alleen uitgebracht worden op steam, wat betekent dat de DRM al aanwezig is. Deze DRM check is alleen van nut voor de laatste maanden van de alpha, wat dus ongelooflijk zonde van het geld is. Geld dat ze mij beloofd hadden in de game te steken.
pi_164870396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Deze DRM check is alleen van nut voor de laatste maanden van de alpha, wat dus ongelooflijk zonde van het geld is. Geld dat ze mij beloofd hadden in de game te steken.
Als of ze deze DRM alleen voor de alpha/beta periode gaan gebruiken... De ontwikkelaars hebben er terecht voor gekozen om deze vorm van DRM te gebruiken. Want je kunt wel stellen dat het ze ¤100.000,- kost. Maar als ze door het gebruik van Denuvo uiteindelijk twee miljoen meer ophalen, hebben ze 1,9 miljoen extra om te investeren in expansions/andere games. Prima investering lijkt me.

Overigens zijn alpha 1&2 echt gigantisch vaak illegaal gedownload, terechte oplossing dus.
pi_164870439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat noem jij een aanname?

Denuvo kost gewoon 1 ton voor een AAA game en ja dat is nutteloos. Planet coaster zal vooralsnog alleen uitgebracht worden op steam, wat betekent dat de DRM al aanwezig is. Deze DRM check is alleen van nut voor de laatste maanden van de alpha, wat dus ongelooflijk zonde van het geld is. Geld dat ze mij beloofd hadden in de game te steken.
Steam drm stelt niks voor natuurlijk, die is zo te kraken. Dus ik snap wel dat ze ook voor de beta en release een goede drm willen.
Dan is die ton toch wel een goede investering.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_164873545
Steam is inderdaad bijzonder makkelijk te kraken. Ik doe het nu niet meer maar had vroeger een nep-steam programma die zichzelf inlogde, om torrents te kunnen openen. Werkte helemaal prima.
pi_164885133
Ik heb de alpha 3 gewoon gekocht :') Dacht eerst ik haal die thrillseeker beta maar toen zag ik dat die vorige week die dag al op steam kwam dus ik dacht fuck it.

Heeft het spel nou denuvo of niet?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164885147
Paar dingen die me wel opvielen is dat de coasters echt heel snel vertragen, lijkt wel alsof er teveel wrijving is. En jezus te paard wat krijgt mijn PC het heet van PC
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164885158
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:57 schreef Baas_bas het volgende:
En jezus te paard
Nooit geweten.
pi_164885194
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nooit geweten.
wat
pi_164885404
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:55 schreef Baas_bas het volgende:

Heeft het spel nou denuvo of niet?
Staat duidelijk op Steam.
pi_164885411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:57 schreef Baas_bas het volgende:
Paar dingen die me wel opvielen is dat de coasters echt heel snel vertragen, lijkt wel alsof er teveel wrijving is. En jezus te paard wat krijgt mijn PC het heet van PC
mijn pc produceert ook een hoop warmte als ik dit spel opstart, op warme dagen is het dan ook niet echt uit te houden ;(
pi_164885415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Staat duidelijk op Steam.
ja of nee had minder moeite geweest ;(
pi_164885424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn pc produceert ook een hoop warmte als ik dit spel opstart, op warme dagen is het dan ook niet echt uit te houden ;(
Ja inderdaad ik hoop ook even dat het snel gaat afkoelen zodat ik dit spel ff echt kan testen want ik heb t deze week wel een paar keer gedaan maar met een kamertemperatuur van 28 graden is dit echt niet te doen _O-
pi_164885510
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja of nee had minder moeite geweest ;(
Je hebt hem toch op Steam :') :')

quote:
Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Antitamper
pi_164885552
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je hebt hem toch op Steam :') :')

[..]

ja maar dan moet ik op steam klikken om het op te starten

hahaha dus mensen die hem niet hebben gekocht kunnen geen alpha3 spelen enz?

ben ik eindelijk eens blij met denuvo ~O> ~O>

maar echt 67euro :') wtf is er mis met mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')