Ik draag ze ook amper nog, alleen nog voor optredens dan of zoals nu dan voor een sollicitatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Spijkerbroeken sowieso
Draag ze nooit meer
Waarom koop je geen ledlamp? Heb er hier eentje met 160 ledjes, die pleur ik soms op een C-beugel, wanneer ik wat moet filmen waar het donker is. Is qua sterkte volledig instelbaar en daar komt een bak licht af. Kan prima op 6 oplaadbare batterijen, gaat prima voor bijv. vlogs.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh enne, wat betreft de belichting, ik heb een andere lamp gekocht van 125 watt
Dat moet ook wel wat doen voor de belichting toch? Overdag hoeft het niet zo zeer met de lamp aan maar moet ik het puur even doen met de natuurlijke belichting, maar in de avond zal het er vast ook wel netjes uit zien met die lamp ana.
Waarom hijg je dan zo in dit filmpje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Basisconditie heb ik wel.
Met wandelen dan, althans.. Die begint te komen nu.
Omdat ik zeg dat die begint te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Waarom hijg je dan zo in dit filmpje?
125 is vrij zwak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh enne, wat betreft de belichting, ik heb een andere lamp gekocht van 125 watt
Dat moet ook wel wat doen voor de belichting toch? Overdag hoeft het niet zo zeer met de lamp aan maar moet ik het puur even doen met de natuurlijke belichting, maar in de avond zal het er vast ook wel netjes uit zien met die lamp ana.
Haha ik heb in GC een stormlooptopic over haar geopend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Van het Cynthia-front:
Ze noemt zichzelf nu Cynthia Braviour ( ??) en heeft schijnbaar een nieuw microfoon waar ze nummers mee opneemt. Haar laatste pareltje is een cover van We found love - Rihanna. Wat een kattegejank
Oh ja: ze wil ooit nog eens meedoen aan Idols. Voorspellinkje: ze wordt keihard uitgelachen daar.
-originele reactie verwijderd. Forum-groentje-quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha ik heb in GC een stormlooptopic over haar geopend.
Denk dat ze inderdaad uitgelachen gaat worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Van het Cynthia-front:
Ze noemt zichzelf nu Cynthia Braviour ( ??) en heeft schijnbaar een nieuw microfoon waar ze nummers mee opneemt. Haar laatste pareltje is een cover van We found love - Rihanna. Wat een kattegejank
Oh ja: ze wil ooit nog eens meedoen aan Idols. Voorspellinkje: ze wordt keihard uitgelachen daar.
Ze rolt ook echt van het ene in het andere hèquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat ze inderdaad uitgelachen gaat worden.
Ze heeft geen hele slechte stem, maar haar uitspraak en nerveuze vibrato nekt haar.
Ze noemt zichzelf nu Cynthia Braviour en is helemaal gek op B-Brave geworden, ze zegt ook dat Jay of Kay of ray of May/fay/gay/hay/cay of hoe die gast ook heet haar inspiratie is geworden om moedig te blijven
Misschien is dit ook een manier voor je om af te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat die begint te komen.
En ik loop tegenwoordig ook niet meer op standje schildpad, maar loop nu gewoon op een normaal tempo, helpt ook niet echt mee he
Ondanks dat Stoffelo vermoeiend is, kan Braddie nog wel wat leren van zijn vlogs op de fiets.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef ZwangerPetro het volgende:
Klassiekertje:
'De toerist uithangen in Duitsland.'
Tweede auto erbij voor dhl.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef chroestjov het volgende:
Ben je van plan om de Twingo op korte termijn te gaan vervangen?
Wat de FACK joh. Die advertenties zijn bedoeld om tijdelijk online te staan. Niet voor mannetjes die ze willen vereeuwigen op YouTube. Je ziet ook echt NAW gegevens rechts staan...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef chroestjov het volgende:
Ben je van plan om de Twingo op korte termijn te gaan vervangen?
Productieteam van BradgeTv blijft opzoek naar nieuwe locaties om de kijkers te verrassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef chroestjov het volgende:
Het productieteam van BradgeTV heeft het er maar druk mee, het aantal nieuwe producties is niet meer bij te benen.
Maar dit is wel een interessant decor, waar is dit?
Niet zo negatief lopen doen steeds Mapima, dat siert je totaal niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat de FACK joh. Die advertenties zijn bedoeld om tijdelijk online te staan. Niet voor mannetjes die ze willen vereeuwigen op YouTube. Je ziet ook echt NAW gegevens rechts staan...
Dit is ergens in een gangetjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef chroestjov het volgende:
Het productieteam van BradgeTV heeft het er maar druk mee, het aantal nieuwe producties is niet meer bij te benen.
Maar dit is wel een interessant decor, waar is dit?
No facking shitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is ergens in een gangetje
Jet Cars kan zichzelf beter preventief opdoeken want deze oorlog gaan ze niet winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Tweede auto erbij voor dhl.
Die sneer naar Jetcars aan het einde !
Wanneer je in dergelijke omgevingen gaat filmen, is het misschien wel handig om wat meer van de omgeving te laten zien/vertellen zodat de kijker weet waar hij of zij eigenlijk naar zit te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is ergens in een gangetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |